Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jätkät puhuu nyt apinamallin Bemareista! Ei jossain e46, saati e36 bemarissa ole edes varusteita/elektroniikkaa joka hajoaisi, mutta osta joku e6x BMW kaikilla hilavitkuttimilla ja 200tkm ajettuna niin johan on vikoja!

^näinhän tuo menee. eipä tosiaan jossain e36 m40 koneella olevassa laitteessa ole paljon mitä voisi särkyä :D

Jätkät puhuu nyt apinamallin Bemareista! Ei jossain e46, saati e36 bemarissa ole edes varusteita/elektroniikkaa joka hajoaisi, mutta osta joku e6x BMW kaikilla hilavitkuttimilla ja 200tkm ajettuna niin johan on vikoja!

Riittää ihan että ostaa 0 km ajettuna ;)

seuraavaa autoa oon tässä katellu ja nuo bemarit tuntuu alkaa tuntua kokoajan vaan paremmalta vaihtoehdolta ja oon miettinyt 525 E34 tai E39:iä.

Siispä mitä kannattaa ottaa huomioon autoa ostettaessa? Onko luotettava, onko varaosat kalliit, jne? Ja mitä kannattaa ottaa huomioon ja mitä vikoja etsiä kun autoa käy koeajamassa/katselemassa?

seuraavaa autoa oon tässä katellu ja nuo bemarit tuntuu alkaa tuntua kokoajan vaan paremmalta vaihtoehdolta ja oon miettinyt 525 E34 tai E39:iä.

Jos touring-mallista kattelet niin laitan kohta myyntiin 525 T -03 tehtaan m-sportin. Aattelin laittaa seuraavaksi ehkä 330xi:n, tiedä sitten tuntuuko se liian pieneltä e39:n jälkeen. Tekeeköhän noilla nelivetobemuilla mitään? Paljo muuten nostaa kulutusta verrattuna takavetoiseen?

Jos touring-mallista kattelet niin laitan kohta myyntiin 525 T -03 tehtaan m-sportin. Aattelin laittaa seuraavaksi ehkä 330xi:n, tiedä sitten tuntuuko se liian pieneltä e39:n jälkeen. Tekeeköhän noilla nelivetobemuilla mitään? Paljo muuten nostaa kulutusta verrattuna takavetoiseen?

Sedania olin ajatellu ja jotain -98 vuosimallista. Hinta noissa autoissa ei tunnu kyllä pahalta, jos alle 5000€:lla saa, kun paljon positiivista kuullu noista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nahkajakkarat vain näyttää hyvältä ja on helpompi putsata, kesällä kuumat ja talvella kylmät ainakin alkuun.

Talvella kylmemmät alkuun, mutta kesällä huomattavasti paremmat mitä kangaspenkit. Missään ei hikoile niin pahasti kuin kangaspenkeissä, kangaspenkki toimii sienenä.

Talvella kylmemmät alkuun, mutta kesällä huomattavasti paremmat mitä kangaspenkit. Missään ei hikoile niin pahasti kuin kangaspenkeissä, kangaspenkki toimii sienenä.

Mulla on e39:ssä nahkapenkit ja ovat tosiaan aluksi kylmät jos ei ole auto ollut lämmityksessä. Jos pitää kylmemmillä ilmoilla roikan päässä ja sisätilanlämmittimen kiinni, niin tuokin ongelma katoaa. Köyhät ne nahkapenkkejä moittii kun ei ole itellä varaa kuin halpa-hallin tuning-penkinpäällisiin ;)

Mulla on e39:ssä nahkapenkit ja ovat tosiaan aluksi kylmät jos ei ole auto ollut lämmityksessä. Jos pitää kylmemmillä ilmoilla roikan päässä ja sisätilanlämmittimen kiinni, niin tuokin ongelma katoaa. Köyhät ne nahkapenkkejä moittii kun ei ole itellä varaa kuin halpa-hallin tuning-penkinpäällisiin ;)

Ja talvella voi jonkun peitteen heittää siihen penkille, niin ei ole edes aluksi kylmä jos se kylmyys nyt on ongelma.

Kyllä kunnon autossa nahkapenkit täytyy olla.

joko hupen bimmeri kunnossa?
Just ajoin tiskiltä himaan. Lompsa tyhjänä, hymy perseessä. On tolla vaan kiva ajaa, näin parin viikon tauon jälkeen. Uudella Avensiksella mentiin hakemaan sitä ja kun omalla ajeli kotio niin tuntui kuin olisi 10 vuotta uudemmalla tullut takaisin :) Ihan hienohan se Avensiskin on ja toisaalta modernikin mutta aika muovinen fiilis. Kai se pitää semmonen pistää silti jossain välissä.

Johtosarjat oli paskana, oikealta JA vasemmalta. Aivan irtipoikkipaskana ja oikosulussa. Tyyppivika, joka viikko korjailevat kuulemma noita.
Samalla korjaantui mm. parkkitutkakin "itsestään".

Vähän reilu tonni hurahti taas. Itseään saa syyttää kyllä nyt, mun piti fiksailla noi johtosarjat itse jo kesällä mutta jotenkin se vaan jäi ja rakensin puolestani tämän talon. Nyt se sitten kärtsäs ja maksoi n. 30 euron sijasta vähän enemmän.

Hehkut pitäs vaihtaa nyt, vaikka on vain vuoden vanhat Boschit, parista pukkaa vikakoodia. Ens viikolla -32 astetta ja eipä tartte taas edes yrittää käynnistellä paskana olevilla hehkuilla. Ei vaan jaksais, kun pitää purkaa puolikas moottori imusarjoineen tuotakin varten.

Aivan sama vika oli 2004 bmw 530 farmari td:ssä joka laitettiin tuossa syksyllä kiertoon. Korjattiin apikoilla.
nii ja ens vuonna se alkaa tulla 2006 malleihin jne. Kaikissa sama vika, ollu jo e39stä saakka. Natseja kiinnostaa korjata se, ei, vaan niitä kiinnostaa korjata se asiakkaan piikkiin. Ovat varmasti laskeneet miten rakentaa toi että kestää takuuajan ja pari vuotta päälle. Bemarihan pitää ostaa kahdesti, toinen kerta varaosina, tuplahintaan.

Edellisen autonvaihdon aikaan kovasti kiinnosti sellainen -06 525 farkku, mutta onneksi järki voitti ja tyydyin vähän tuoreempaan Mazdaan. Olisi se bemari vaan ollut hyvä auto ajaa mutta itku olisi tullut korjauskustannusten kanssa. :( Jokuaika sitten ajelin hetken aikaa X6 dieselillä, hieno auto ajaa mutta ei ehkä ihan niin hyvä mitä hintalappu edellyttäisi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom