Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vartin homma vaihtaa Xenon vasemmalle kun umpion irrotti. Samalla pistin uuden parkin, leikkasin puukolla parkkivalon polttimon muovihässäkästä irti ja pistin uuden 10W 4,80e polttimon tilalle + kolvasin tinakolvilla muovit takaisin "lukoksi" hässäkkään. Tossa kesti jotain vajaa 10min kun piti ettii kolvi ja lämmitellä se.
29e olis maksanu uus parkki valmiina ja 160km ajamista päälle hakemaan se. Philipsin Xenonin pistin, makso 50e Fixukselta, Merkkiliikkeessä SAMA Philips 74 euroa.

Eli koko remppa 54.80e... Laakkosella huhujen mukaan 600 euroa. Hartikaisella kehoittivat vaihtamaan samalla molemmat Xenonit varmuuden vuoksi. Minkä helvetin takia? On niin veemäinen (ja kallis) homma kuitenkin vaihtaa jottei noita huvikseen irrottele. Toki jos on niin idiootti että irrottaa puskurin (turhaan) operaation vuoksi niin ehkä silloin toi on perusteltua.

Kyllä pitää idiootti olla jos puskurin irrottaa kun vaihtaa lampun E61:seen. Pitkästä aikaa taas ilman vikakoodeja auto.
 
Hartikaisella kehoittivat vaihtamaan samalla molemmat Xenonit varmuuden vuoksi. Minkä helvetin takia?
Ksenoneissa on ominaisuutena valon värilämpötilan nousu paloajan mukana, joten voi olla hieman eriväriset polttimot, jos ne on vaihdettu eri aikaan. Ei sitä ehkä oma silmä huomaa ratin takaa, mutta edestä katsottuna ero saattaa olla hyvinkin selvä. Tietenkin jos asian hyväksyy, niin ei siinä mitään ongelmaa ole.
 
Ksenoneissa on ominaisuutena valon värilämpötilan nousu paloajan mukana, joten voi olla hieman eriväriset polttimot, jos ne on vaihdettu eri aikaan. Ei sitä ehkä oma silmä huomaa ratin takaa, mutta edestä katsottuna ero saattaa olla hyvinkin selvä. Tietenkin jos asian hyväksyy, niin ei siinä mitään ongelmaa ole.

Toinen oli punainen ja toinen kirkas. Nyt on molemmat samansävyisiä ja kirkkaita. Kun toinen alkaa välkkyä/punertaa niin vaihdan sitten senkin. Ei ole edes rahaa pistää "huvikseen" 50 euroa polttimoon.
 
Mitähän pahaa saksalaiset ovat nyt tehneet, kun TopGearissa Bemaria viedään kuin litran mittaa....

http://www.youtube.com/watch?v=5UwOBKSHl-c

Tainnut mennä saksalaiseen nelivetoon vähän liikaa vähän liian hienoa tekniikkaa ja on unohdettu se olennaisin asia.

Videossa vaikkapa kohdasta 4:30 eteenpäin, noin minuutti myöhemmin tulee lumikohtauskin.
 
Mitähän pahaa saksalaiset ovat nyt tehneet, kun TopGearissa Bemaria viedään kuin litran mittaa....

http://www.youtube.com/watch?v=5UwOBKSHl-c

Tainnut mennä saksalaiseen nelivetoon vähän liikaa vähän liian hienoa tekniikkaa ja on unohdettu se olennaisin asia.

Videossa vaikkapa kohdasta 4:30 eteenpäin, noin minuutti myöhemmin tulee lumikohtauskin.

Ja vaikuttaahan tohon sekin miten ajetaan, nurmimäessä saatettiin bemarilla pumpata kaasua niin että alkaa sutia ja toisaalta rangella ajaa oikeaoppisesti tasaisella kaasulla. Lumikohtauksessa voi olla ihan hyvin etsitty kaikista jäisin rinne josta ei tollasilla renkailla varmaan pääse vaikka olis 5 asteen nousu.
Mutta vaikka koeajo olisikin tehty bemarille epäedullisesti, ei se poista sitä seikkaa että X6 on edelleenkin turha ja ihan vitun ruma :D
 
Joka pyörä kun lyö suttua niin ei voi oikein muut kuin renkaat vaikuttaa. Hangessa kesänakeilla, hyvä Jeremy :rolleyes:
Ja rangella otettiin kunnolla vauhtia.

Ei ole yhtään edes bemarilasit.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en tätä topgearia yleensä katsele kuin satunnaisesti mutta silti on jotenkin jäänyt mieleen, että tuntuvat pitävän noita rangeja jotenkin jumalasta seuraavina. Saattavat kyllä olla hyviä autoja mutta jotenkin on vain jäänyt sellainen kuva, että kyseisessä ohjelmassa suositaan toisia merkkejä (rangeja) ja suolataan toisia ihan vain niiden jostakin ennakkoon omaksutusta asenteesta johtuen. Vaikuttaisko noissa rangeissa se, että ovat brittiläisiä...
 
Onhan Range Rover Sport/Vogue nyt aivan omaa luokkaansa jos otetaan huomioon maastoajokyvyt, mitä tulee SUV-premium luokan ajoneuvoihin.
 
Jos tarvii maastoautoa niin voi ostaa rauhassa Suzuki Samurain.
 
Jos tarvii maastoautoa niin voi ostaa rauhassa Suzuki Samurain.

Suzuki-Samurai81324.jpg
 
Onkos kellään kokemuksia E39 540i:stä.

Manuaali

M-Sport

vm.2000 ->

Onko koneessa mitään ¨heikkoja¨kohtia ? Niveliä ja tankojahan E39:stä menee ,mutta muuten tuntuu olevan ihan kovaa tekoa.
 
Taitaa tollanen M3 olla järkyttävän vaikea myydä. Olen yhtä E36:sta kyttäilly jonkun aikaa. Se tuli myyntiin jo -09 lopulla. Edelleen siis myynnissä.
 
Taitaa tollanen M3 olla järkyttävän vaikea myydä. Olen yhtä E36:sta kyttäilly jonkun aikaa. Se tuli myyntiin jo -09 lopulla. Edelleen siis myynnissä.

Paljo hinta? Eiks aika monet bemarit oo vähän riistohinnoissa, varsinkin M3:set on aika rajun hintasia.
 
Mitäs palstan Bemaristit sanoo, uskaltaisiko tommosen 320d:n ostaa käyttöautoksi? Vuosimalli tulisi olemaan välillä 2000-2004 (e46) ja korimalli farmari. Hinnan puolesta on pakko tyytyä paljon ajettuun, eli varmaan mittarissa tulee olemaan yli 200tkm. Budjetti on noin 10-13 ke. Minkälainen on -bemarin automaattivaihteisto? Uskaltaako ostaa paljon ajettuna? Mitäs tommosesta pitäisi koeajolenkillä huomioida?
 
Mulla oli tollanen 320da farkkuna. Hyvä peli kokonaisuudessaan. Vikoja taisi olla jumittavat takajarrut. En tiedä johtuko siitä, että automaatissa käyttää harvoin käsijarrua? Myös katalysaattori hajosi, se nyt ei tosin taida olla mallikohtainen vika.
Juuri automaattivaihteiston oireilun takia luovuin autosta. En tiedä onko se mennyt vieläkään rikki, mutta pelko voitti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom