Tuohon 2000-2004 haarukkaan osuu just ne huonoimmat automaattilaatikot, eli kehoittaisin harkitsemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt halkes pakosarja, kiva oli saada nokikoneen savut hyttiin. Tismalleen samalla tavalla kuin monella monella muullakin, kuten myös imusarjanläppäongelmaa on. Tällä(kään) kertaa saksan natseilla ei ole munaa myöntää valmistusvirhettä vaan asiakas maksaa laskun. Toimintatonni paloi tuossa jälleen kerran.
Muita vastaavia tapauksia:
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?p=2407126#post2407126
Vituttas olla köyhä rakentaja ja ajella bemarilla...eikun.
Aika normaalia. Jos miettii että ajat vähän yli 20k 530D bemarilla ja siihen tulee muutaman tonnin rempat 7 vuoden sisällä, niin silti väitän että ihan hyvä auto se on tuohon hintaluokkaan. Itse olin kanssa jossain välissä ostamassa 2005- uudempaa 530D bemmiä, kun noita aika halvalla saa ja osasi varautua pikku remppoihin. Tuo 530D on vaan loppupeleissä niin helvetin laiska ja kulutuskin matkaajossa aika hanurista, joten jäi ostamatta.
Omalla e39 530 da touringilla oulu-kilpisjärvi 6,7 litraa, keskinopeus torniosta ylöspäin ~120. 6,5 litraan oon päässy joskus noin satasen keskinopeudella pitkällä matkalla. Nuo alle 7 litran keskikulutukset vaatii kyllä pitkää ja tasaista ajoa. Jos joutuu ajelemaan jonoissa, missä nopeus heittelee sinne tänne ja ohittelee siinä samalla, niin kulutus nousee heti. Talvella kovilla pakkasilla boksi katolla kulutus matka-ajossa lähempänä 9 litraa. E60/61:stä ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta aika ihmeelliseltä tuntuu, jos sillä kulutus olis suurempi.No kahdella tuttujen 530D:llä ollaan matkaa ajettu ja aina yli 8 litran menty. Eli tehtaan ilmoittamasta päälle viiden litran kulutuksesta vähän jäätiin . Kulutus siis pienoinen pettymys luvattuun.
Ei olekaan, mutta kun tiedän ajotyylini niin ei varmasti tulekaan. Kuvat olivat mielestäni "todiste" kohtuukulutuksesta. Olen koitellut niin helposti pääsee 6.5L tuntumaan. Jos kulutus on suuri niin vika on jossain, oisko MAF tai joku paskana tuolloin. EGR ja egr-termari rikkonaisena aiheuttaa myös lisäkulutusta.Huppe noissa sun kuvissahan ei yhessäkään ollu kulutus alle 7 litran ;)
Vitun paskat. Pidinkin ton ite. Pakosarja vaihdettu ja nyt kelpaa taas ajella. Kuten sanoin, ehkä yksi maailman parhaista autoista ajella, enkä koe saavani samalla rahalla mitään vastinetta muualta.
335i voisi harkita joskus myöhemmin seuraavaksi. Ehkä myös 535i ja manuaali-askilla toki.
Kokeilin semmosta. Kaksi kertaa.Minne Corolla-kuume katosi?
Kaksi kertaa.
Ei vitossarjasta kolmoseen vaihdeta! Ennemmin se 535i.
Saako tiedustella mikä noissa saaristolaivurin korteilla kuljetettavissa viehättää? "Tää on kovempi rauta kun tässä on isompi takakontti!" Kaverit fanittaa Audista A6:sta. En vaan tajua; samalla koneella/varusteilla pienempi on parempi kaikkeen paitsi bussina kersojen kuskaukseen tai pakettiautona rojun kuljetukseen.Täysin samaa mieltä.Super5 sanoi:Ei vitossarjasta kolmoseen vaihdeta! Ennemmin se 535i.