Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taallahan on kohta kayty kaikki merkit lapi?
Tassa ois kuitenkin viela jotain "uutta" ja varsin miehekas vaihtoehto.Saa huomiota(mita ilmeisesti halutaan),on leveeta kumia takana ja viela takavetokin.Hintakin ois varmaan sopiva,ni ois jo tana kesana karry alla.Ainahan voi mahdollisuuksien mukaan vaihtaa parempaan. :thumbs: Siis tietenkin vain jos klassikko kay? http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=320682&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=15@id_make=@id_model=@id_car_type=@id_fuel_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@search=Etsi

Tässä ei olla vasta käyty, kuin Audi, BMW, Hyundai, Alfa Romeo, Nissan ja mitähän muita. Mutta merkkejä vielä riittää :D.

Tuossa katselin tuota mobile.de:n tarjontaa. Tässä tulokset:

Alfa Romeo GT 2.0 JTS, vm.-04, 121KW, alk. 16.900€
Audi TT 1.8 Quattro, vm.-00, 165kW, alk. 16.800€
Hyundai coupé 2.7 V6, vm.-02, 123kW, alk. 13.500€

Mitähän muita malleja sitä vielä keksisi? Hmm...

tsekkaappa alfa romeo gtv vaikka autotalli.comista. Toiset tykkää ja toiset ei. kahden litran v6 turbo vuosimallia 96 lähtee saksasta 7000 tonnilla ja kokonaishintaa karkeasti 13000. Kuluttaa vähän perusajossa mutta tarvittaessa löytyy tehoja 200 hv. Sopii teinarille (anteeksi termi =)) kuin nenä päähän itsekin voisin sillä ajaa (30v) jos raaskisin autoon sijoittaa.

hafanafa sanoi:
Jollaki ilmeisesti paha autokuume päällä..

Itse asiassa tää on pirun hauskaa :D. Saapi ihan luvan kanssa katsella autoja. Ensiksi katsotaan Suomesta mukavan tuntuinen auto ja sitten katsotaan mitä se Saksassa maksaa :D. Loisto homma.

kiewi sanoi:
tsekkaappa alfa romeo gtv vaikka autotalli.comista. Toiset tykkää ja toiset ei. kahden litran v6 turbo vuosimallia 96 lähtee saksasta 7000 tonnilla ja kokonaishintaa karkeasti 13000. Kuluttaa vähän perusajossa mutta tarvittaessa löytyy tehoja 200 hv. Sopii teinarille (anteeksi termi =)) kuin nenä päähän itsekin voisin sillä ajaa (30v) jos raaskisin autoon sijoittaa.

Sorkke vaan, mutta GTV on pirun ruma auto. Peräsin ja keula eivät ainakaan mun silmiä hivele.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ljp sanoi:
Porsche 911 GT3 15 000e ?? Joku tuossa ei täsmää.

Ei todellakaan, sillä mobile.de:stä samanlainen auto (tosin vm. -04, sillä -02 ei löytynyt) lähtee 81.000€:lla...

-EDIT- Löyty sittenkin vm.-01, mutta sekin lähtee 49.900€:lla...

Ai hitto olen kateellinen Tampiolle, jos olis 20 000 € massia, niin sais jo katsella aikalailla niitä unelma-autoja. :) Toivottavasti löytyy joku mihinkä on tyytyväinen, itse houkuttaisi varmaan joku tehokas nelivetoinen Audi, ne on hienoja pelejä.

Jos tänne saa vielä oman vaihtoehdon tarjota, niin tuohon parin kympin pintaan irtoaisi ihan suomesta -99 Lexus IS 200. Todella nätti auto ja varustelutaso on erittäin hyvä. Vakiona tehoja löytyy n. 155hv, eli pääsee sillä suhtkoht rivakasti etenemäänkin.
Pari kuvaa, joissa toisessa hieman tuunattu;

edit. Niin ja vielä takavetoinen, kun tuosta asiasta oli näköjään ollut keskustelua.

Liitteet

• IS.webp
    IS.webp
    51,4 KB · Katsottu: 415
  • IS2.webp
    IS2.webp
    51,4 KB · Katsottu: 387
Tampio sanoi:
Tuossa katselin tuota mobile.de:n tarjontaa. Tässä tulokset:
Alfa Romeo GT 2.0 JTS, vm.-04, 121KW, alk. 16.900€
Audi TT 1.8 Quattro, vm.-00, 165kW, alk. 16.800€
Hyundai coupé 2.7 V6, vm.-02, 123kW, alk. 13.500€
Osaako joku sanoa paljon noi tulee maksamaan veroineen?
Oma veikkaus on että mikään ei lähde alle 30000e

Tampio sanoi:
Mä en osaa lukea tuota taulukkoa. Argh.
Helvetti soikoon, jos joutuu veroja maksamaan tyyliin 15.000€.

:confused: Avaa taulukko, etsi about vastaava auto, pistä etusormi auton kohdalle ja siirrä sormea oikealle. Sieltä se vero tulee vastaan.

Kyllä niitä veroja vaan tulee yllättävän paljon. Ei tässä maailmassa ole mitään ilmasita lounasta nääs. Itse olen katsellut jotain -02 vm. isompaa farkkua, ja nopeasti verot ovat kymppitonnin luokkaa.

Mutta pittääkö sitä saakeli soikoon maksaa niin paljon? :itku: ^10 000

-EDIT- Huh, jos mä nyt osasin katsoa tuosta oikeat mallit, niin ne verot näyttäisi pysyvän alle 10. 000€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom