Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koko threadia en jaksa selata, joten laitanpa tähän nyt. Tarkoitus olisi ostaa E34, tarkemmin M5 tai 540. Mitään yleisiä vikoja tai muita, mitä kannattaa paikan päällä tutkia?
 
Toimintatonni meni mutta nykii edelleen. Noin 2000 kierroksen kohdalla. Autona siis E61 530d.
Mikähän mahtaa olla? Huomaa helpoiten 4-vaihteella (automaatti) kun ajaa taajamassa rauhallisesti n. 60kmh.

Ilmamassamittaria (luftmassegerät) epäilin itse huoltoukkelille, mutta ei ne sitä vaihtaneet...

oletko luettanu vikakoodit merkkiliikkeessä? laitappa tulemaan tänne koodeja niin katsotaan
 
Koko threadia en jaksa selata, joten laitanpa tähän nyt. Tarkoitus olisi ostaa E34, tarkemmin M5 tai 540. Mitään yleisiä vikoja tai muita, mitä kannattaa paikan päällä tutkia?

hyviä yksilöitä varmasti vaikea löytää, koska ovat jo aika vanhoja autoja. ja ovat aivan satavarmasti saaneet kenkää ihan vitusti, joten varaudu kalliisiin varaosiin ja korjaamisiin. mutta bemaria kerta mietit niin onhan tuo päivänselvä asia.
 
hyviä yksilöitä varmasti vaikea löytää, koska ovat jo aika vanhoja autoja. ja ovat aivan satavarmasti saaneet kenkää ihan vitusti, joten varaudu kalliisiin varaosiin ja korjaamisiin. mutta bemaria kerta mietit niin onhan tuo päivänselvä asia.
Näinhän se varmasti on ja enpä oikeastaan muuta odottanutkaan.
 
hyviä yksilöitä varmasti vaikea löytää, koska ovat jo aika vanhoja autoja. ja ovat aivan satavarmasti saaneet kenkää ihan vitusti, joten varaudu kalliisiin varaosiin ja korjaamisiin. mutta bemaria kerta mietit niin onhan tuo päivänselvä asia.

Kyllä se on merkistä riippumatta varauduttava vanhoissa tehokkaissa/vääntävällä koneella varustetuissa autoissa korjaamiseen jne.

540:seen saattaa olla reilusti halvemmat osat vs M5.
e39:ssä ainakin näin.

Jos ite saa vielä joskus raha-asiat jotenkin kuntoon niin vois harkita tuota e39 540:stä.
 
kyllä, mutta kaikki tietää millasta ajoa isokoneiset (ja oikeestaan ne pienempikoneisetkin) bemarit saa...

edit: ja vielä varsinkin nuo E34:set ku ne on sen verta edullisia vaikka noihin E39:seihin verrattuna
 
oletko luettanu vikakoodit merkkiliikkeessä? laitappa tulemaan tänne koodeja niin katsotaan
BMW:n tehtaalla suoraan tarkisteltu/korjailtu. Pitänee käydä lukemassa koodit jossain nyt kun muutettiin Suomeen.
 
12tkm takana nyt 3kk:ssa e36 coupella ja 250tkm pamahti mittariinm, koskahan kansi pamahtaa:rolleyes:. Tuli nastatki lyötyy alle med pölärit

Ja juu tuli vähän ajettua papparaista kylkeen ja vittu että vituttaa kun siihen ei edes tullut mitään jälkeä paitsi omista kylkilistoista lähti vähän väriä sen puskuriin. Pahinta olikin kun papparaisella oli kuulolaitteet ja puhu hyvin epäselvästi+vaimo oli mykkä. Tarjouduin siinä sitte soittaan poliisit paikalla, niin ei tää patu tekstas jotenkin paikalle palokunnan pillit päällä, ambulanssin ja poliisin. Ne luuli että siellä oli oikeestikkin joku hätänä niin selittelin siinä sitten, että vastapuoli ei enään pyöri täysillä kierroksilla. Noh huomenna viemään vakuutusyhtiöön lappuja zzz. Omasta autosta lähti maalia ehkä 3x3mm alueelta:itku:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tuollaisia papparaisia saisi päästää enää liikenteeseen. Perhana kun ei tunnu mistään löytyvän tietoa noista M5:n huolloista yms. BTCF:ää selailin, mutta en kai vain osaa.
 
Mitenhän tollanen e39 530d menisi käyttöpelinä? Farkku se kai saisi olla, jos innostuisi jopa paketiksi katsastamaan. Onko paljonkin eroa pienempään diiseliin? Mitähän noilla ehtii ajaa suht ongelmitta?

Manuaali ei oikein kiinnosta, miten noissa on automaattilootat kestäneet?
 
Kylläpäs on päivä sujunut rivakasti pelkästään selaillessa tuota foorumia. Kivasti tietoa löytyy tuolta. Eihän ne ihan pomminvarmoja ole, mutta pientä jännitystä pitää olla :D
 
'94 325:stä tuli sovittua alustavat kaupat. Liike laittaa vielä jarrut kuntoon ja katsastaa ja sitten voinkin noutaa auton pois.
 
Vaikka BMW:ssä vikoja onkin(kuten muissakin autoissa) niin tiellä jättää ÄÄRIMMÄISEN harvoin. Eipä ole itsellä ryytynyt kuin kerran kun kaukana kotoa syyläri meni paskaksi. Noi moottorin ohjauksen viat tai alustan kuluneet osat eivät autoa pysäytä yleensä.
 
Tuli sitten alkukesästä hommattua e46 -04 cabriolet rättikatolla tottakai. Alunperin ajattelin sitä pelkäksi kesäautoksi ja talveksi piti joku lintta ostaa...
Näyttää nyt kuitenkin talvi menevän tolla cäbillä, joten löytyyköhän keltään katonhoito vinkkejä / kokemuksia miten toi rätti säilyy talvella? Ulkona joutuu raukka olemaan eikä lämmintä tallia ole.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom