Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kävin tänään liikkeessä koeajamassa 95 vuosimallin 518 bemaria, olipa vielä alle 200tkm ajettukkin. Ihan ok autolta vaikutti, jämäkkä ajaa ja laadukas vaikutelma siitä jäi. Vaihdossa olisin tarjonnut muutaman vuoden uudempaa 406 pösöä, mutta totesin ettei Bemari tarjoa minulle mitään parempaa kuin tuo ranskatar, poislukien vetotapa. Vielä kun olisi pitänyt väliin lyödä tukku rahaa niin sanoin että kiitos mutta ei kiitos. Käteisellä olis sitten lähtenyt alle kolmen tonnin, joka oli mielestäni kohtuu tarjous. Fiksattavaa oli alkava ruoste siellä täällä, ja renkaat vaikutti olevan epätasapainossa.
eikö muka 518:t ole 2 litran koneella?
Aina aikaisemmin olen noita automaatteja dumannut huonoiksi ja laiskoiksi, mutta tämä steptronic on kyllä ollut täysi poikkeus aikaisempiin verrattuna. Pakko päästä vielä testaamaan BMW:n neliveto...
On kyllä sisältä nätti :whip: Mutta täytyy sanoa että jotenki vähän liian läski perä kun vertaa nokkaan. Edellinen korimalli oli paljon nätimpi kun oli sopusuhtasempi.Nämä on ilmeisesti ihan oikeita kuvia uudesta vitosesta:
http://www.autoexpress.co.uk/front_website/gallery.php?o=0&id=344224
Hienohan toi on ja edellisenkin auton saa papparatilla, vaihtoehtona toki M-sportin ratti ;)Huima parannus edellisestä, mutta ei tuo silti aivan kukkanen ole. Jos oikein alkaa valittamaan, niin ratti on aika pappamallia. Ainoat näistä uudemmista mitkä iskee on E46 koppanen M3 ja faceliftattu E38
Kyllä tossa ekassa kieltämättä on sitä jotain :thumbs:Kaksi vasemmanpuoleista on hienoja, sen jälkeen on muoto mennyt vain jyrkkää alamäkeä.
:D
On kyllä sisältä nätti :whip: Mutta täytyy sanoa että jotenki vähän liian läski perä kun vertaa nokkaan. Edellinen korimalli oli paljon nätimpi kun oli sopusuhtasempi.
Kaksi vasemmanpuoleista on hienoja, sen jälkeen on muoto mennyt vain jyrkkää alamäkeä.
:D
Noista vikoista ku sais tekniikan noihin ekoihin:D