Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo siihen tulokseen itsekin tulin että 2,5 litran kone pitäisi olla pellin alla. Vähintään se kaksilitrainen. Varmasti autokin vaikuttaisi kuin toiselta tuollaisella isommalla motilla.
 
kävin tänään liikkeessä koeajamassa 95 vuosimallin 518 bemaria, olipa vielä alle 200tkm ajettukkin. Ihan ok autolta vaikutti, jämäkkä ajaa ja laadukas vaikutelma siitä jäi. Vaihdossa olisin tarjonnut muutaman vuoden uudempaa 406 pösöä, mutta totesin ettei Bemari tarjoa minulle mitään parempaa kuin tuo ranskatar, poislukien vetotapa. Vielä kun olisi pitänyt väliin lyödä tukku rahaa niin sanoin että kiitos mutta ei kiitos. Käteisellä olis sitten lähtenyt alle kolmen tonnin, joka oli mielestäni kohtuu tarjous. Fiksattavaa oli alkava ruoste siellä täällä, ja renkaat vaikutti olevan epätasapainossa.

Itellä ollu aikoinaan 518, ja pakkohan se on sanoa, että 1.8 on aivan liian pieni tuohon koriin. Muutoin auto oli kyllä varsin kiitettävä ja hyvä ajaa. Nyt on 323 touring e36 alla, mutta silti kaipailee vitossarjan isompaa fiilistä.
 
Nyt on ollut alla 520 Da / 2009 melkein kaikilla herkuilla.
Todella hyvä ajaa juuri väännön takia. Aina aikaisemmin olen noita automaatteja dumannut huonoiksi ja laiskoiksi, mutta tämä steptronic on kyllä ollut täysi poikkeus aikaisempiin verrattuna. Pakko päästä vielä testaamaan BMW:n neliveto...
 
Aina aikaisemmin olen noita automaatteja dumannut huonoiksi ja laiskoiksi, mutta tämä steptronic on kyllä ollut täysi poikkeus aikaisempiin verrattuna. Pakko päästä vielä testaamaan BMW:n neliveto...

Minusta steppi on mukavuuspainoitteisempi ja hitaampi kuin esim. dsg(=s-tronic). Luistattelu ja pehmeät vaihdot tuntuvat syövän tehoja.
 
Huima parannus edellisestä, mutta ei tuo silti aivan kukkanen ole. Jos oikein alkaa valittamaan, niin ratti on aika pappamallia. Ainoat näistä uudemmista mitkä iskee on E46 koppanen M3 ja faceliftattu E38
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huima parannus edellisestä, mutta ei tuo silti aivan kukkanen ole. Jos oikein alkaa valittamaan, niin ratti on aika pappamallia. Ainoat näistä uudemmista mitkä iskee on E46 koppanen M3 ja faceliftattu E38
Hienohan toi on ja edellisenkin auton saa papparatilla, vaihtoehtona toki M-sportin ratti ;)

car_photo_344230_25.jpg
 
On kyllä sisältä nätti :whip: Mutta täytyy sanoa että jotenki vähän liian läski perä kun vertaa nokkaan. Edellinen korimalli oli paljon nätimpi kun oli sopusuhtasempi.

Liian korkean näköinen ja/tai "lihava" perä ei oo kyllä hyvännäkönen ja aika monessa autossa nykyään on semmonen, en ehkä sanois että tossa femmassa on mitenkään paha perä. Uudessa E:ssä on melkeinpä möhkömmän näköinen.
Pitää nähdä liikenteessä ennen kun voi tuomita.
 
Noista vikoista ku sais tekniikan noihin ekoihin:D

Tais olla jossai uusimmissa autobild lehdes. Olivat asentaneet muistaakseni W124 MB200D vakio koneen tilalle tämän uuden TD koneen jossa tehoa 204hv... Olivat mittailleet kiihtyvyyttää, niin kevyt auto hieman liikahti... Muistaakseni hieman päälle 6s satasee. :rock:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom