wannabetuner
Banned
Tässä tapauksessa en murehtisi kyllä itse asiaa vaan painelisin alan liikkeeseen ja kysyisin niiltä siellä.Kun nyt täällä on Bemarin gummit puheena ja asioista tietäviäkin tuntuis olevan läsnä niin mitäs laitetaan talvirenkaaksi vuoden 2008 BMW M3:een? Auto on eteläeuroopan tuliainen yksillä vanteilla eli vannekokoakin pääsee arpomaan 18 ja 19 tuumaisten välillä, tarkoitus olis hommata vanteiksi jotkut Breytonin tai BBS:n perusmallit.
Kitkat olis tsadilaiselle kivat, mutta toisaalta suht. tehokas takavetoauto kestäis varmaan paremmin lapasessa (auto vaihtui 4-veto ==> takaveto joten talvi == ) pääkallokelin sattuessa nastoilla, jos vaan jaksaa kuunnella extramelua.
Hinta ei ole issue vaan hakusessa olis overall paras talvigummiratkaisu moiseen kotiloon. Ideoita/ehdotuksia?
Asiantuntevassa liikkeessä on heti sulle esitellä testitulokset parhaista renkaista ja tietävätkin niiden eroista paremmin kuin meikäläinen joka joskus on varastoon saanut kantaa niitä kalleimpia gummeja.
Itse jos ei raha olisi murhe niin menisin suunnilleen näillä sanoilla liikkeeseen "Moro. Antakaas kolmesta parhaasta predlock- talvirengassarjasta tarjoukset. Sitten melutasoista vertailut (esim TM. tai joku muu ulkoinen taho)". Mitä itse olen rengashommissa ollut niin meillä ainakin oli kaikista parhaista rengasmalleista esittää selvät dokumentit että "miksi tästä renkaasta kannattaa maksaa 300e kappale". Kalliit ostaa niin on vannesuojaa, ne on matalat, predlock, pito on järkyttävän hyvä, pintaa hitosti, kestävät, hiljaiset.. Että rengasliikkeeseen vain kun tuollaisista renkaista ei ole mitään muuta kokemusta tasamaantallaajilla kuin että "se on ihan paska merkki" kommentteja kun yhtä mallia on jotain tiettyä merkkiä kokeiltu