Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli sitten alkukesästä hommattua e46 -04 cabriolet rättikatolla tottakai. Alunperin ajattelin sitä pelkäksi kesäautoksi ja talveksi piti joku lintta ostaa...
Näyttää nyt kuitenkin talvi menevän tolla cäbillä, joten löytyyköhän keltään katonhoito vinkkejä / kokemuksia miten toi rätti säilyy talvella? Ulkona joutuu raukka olemaan eikä lämmintä tallia ole.
muutamia aineita kokeilleena suosittelen bmw:n omaa puhdistus/kyllästysainetta...
saahan sen välillä esin parkkihalliin sulamaan ja tärkeää olisi että antaisit sen kuivua eikä vaan sulaa
 
0902_10_z+bmw_5-series_gran_turismo_concept+rear_three_quarter_view.jpg


Tommosen bongasin kehältä tänään. Ensin luulin sitä x kutoseksi, mutta noista takavaloista ei voi erehtyä.
Enpä juuri kiihottunut.
 
muutamia aineita kokeilleena suosittelen bmw:n omaa puhdistus/kyllästysainetta...
saahan sen välillä esin parkkihalliin sulamaan ja tärkeää olisi että antaisit sen kuivua eikä vaan sulaa

Täytyy huollosta käydä noi aineet hakemassa samalla kun vaihdatan ilmamassa anturin. (Luulen siis että on anturi rikki, kun kylmänä ajellessa "tökkii" ja bensan kulutus on nätilläkin ajolla melko korkee)

Mites sen puhdistusaineen käyttö? oon googletellu niin maan perkeleesti, mutta varmuutta en oo saannu sen käytöstä. Eli hierotaanko se saippua kattoon ja sit pyyhitään pois säämiskällä vai huuhdellaanko se vedellä? Sen jälkeenhän sitten sumutetaan se kylläste aine, eikä sitä kuulemma kannata pellille roiskia...tarraa melko kovaan kiinni.
 
Täytyy huollosta käydä noi aineet hakemassa samalla kun vaihdatan ilmamassa anturin. (Luulen siis että on anturi rikki, kun kylmänä ajellessa "tökkii" ja bensan kulutus on nätilläkin ajolla melko korkee)

Mites sen puhdistusaineen käyttö? oon googletellu niin maan perkeleesti, mutta varmuutta en oo saannu sen käytöstä. Eli hierotaanko se saippua kattoon ja sit pyyhitään pois säämiskällä vai huuhdellaanko se vedellä? Sen jälkeenhän sitten sumutetaan se kylläste aine, eikä sitä kuulemma kannata pellille roiskia...tarraa melko kovaan kiinni.
Minä olen lukenut noista bemarin omista tuotteista aika mitään sanomattomia kokemuksia btcf:n puolelta. Eli parempiakin on kuulemma olemassa. Itsellä on Z4:n ja rätti päällä vedetään myös täällä talvella, ilman tallia. Jotain suoja-ainetta mulla siinä oli, jos oikein muistan niin jotain motonetin kuraa joka ei varsinaisesti edes vettä hylkinyt mutta ei tuo rätti näyttänyt ainkaan yhdessä talvessa miksikään menneen. Pitänee itsekkin kuitenkin hankkia siihen joku kylläste, mutta alkaa olemaan näillä keleillä vähän hankalaa. Kai se katto on pestävä ja vietävä duunin halliin kuivumaan, nuo kyllästeet kun pitää vetää puhtaaseen ja kuivaan kattoon.
 
Minä olen lukenut noista bemarin omista tuotteista aika mitään sanomattomia kokemuksia btcf:n puolelta. Eli parempiakin on kuulemma olemassa. Itsellä on Z4:n ja rätti päällä vedetään myös täällä talvella, ilman tallia. Jotain suoja-ainetta mulla siinä oli, jos oikein muistan niin jotain motonetin kuraa joka ei varsinaisesti edes vettä hylkinyt mutta ei tuo rätti näyttänyt ainkaan yhdessä talvessa miksikään menneen. Pitänee itsekkin kuitenkin hankkia siihen joku kylläste, mutta alkaa olemaan näillä keleillä vähän hankalaa. Kai se katto on pestävä ja vietävä duunin halliin kuivumaan, nuo kyllästeet kun pitää vetää puhtaaseen ja kuivaan kattoon.

AAAHH Z4 :pano: Ehkä kaunein auto mitä koskaan on tehty! Kattelin ite kans zetorii ennen ku ton e46:sen menin ostamaan, mutta kympin oli liian kalliita omalle kukkarolle. Mut seuraavana autona aivan takuu varmasti on Z4 :worship:

Pitääkö sen katon olla aivan kuiva ennen sitä kyllästeen sumutusta?
 
Tommosen bongasin kehältä tänään. Ensin luulin sitä x kutoseksi, mutta noista takavaloista ei voi erehtyä.
Enpä juuri kiihottunut.
Itsekin bongasin GT:n pari viikkoa sitten. Ei mikään kaunistus, mutta erottui ainakin joukosta. Vaikka 5-sarjan sedaniin on silmä tottunut ja tietyissä puitteissa ihan jees, niin ei sekään mikään kaunis ole.

Onneksi seuraava 5-sarja näyttää jo lupaavammalta.
 
Itsekin bongasin GT:n pari viikkoa sitten. Ei mikään kaunistus, mutta erottui ainakin joukosta. Vaikka 5-sarjan sedaniin on silmä tottunut ja tietyissä puitteissa ihan jees, niin ei sekään mikään kaunis ole.

Onneksi seuraava 5-sarja näyttää jo lupaavammalta.

Eilen näin itse tollasen 550GT:n parkkihallissa, menee kyllä samaan sarjaan X6 kanssa. On se varmaan pirun mukava jne mut jopa normi vitonen on kaunis ja siro siihen verrattuna. Varsinkin GT:n perä oli aivan järkyttävän massiivisen näköinen, ja ei todellakaan positiivisessa mielessä.
 
Itsekin bongasin GT:n pari viikkoa sitten. Ei mikään kaunistus, mutta erottui ainakin joukosta. Vaikka 5-sarjan sedaniin on silmä tottunut ja tietyissä puitteissa ihan jees, niin ei sekään mikään kaunis ole.

Onneksi seuraava 5-sarja näyttää jo lupaavammalta.
Tulevata vitosesta näyttää tulevan taas uusi umpitylsä bemari. Pudotus täydellisyyttä hipovasta nykyisestä mallista on melkoinen. Bemari yrittää olla aiheuttamatta hämmenystä uusimmilla malleillaan tossanin ostajien silmissä. Ikävä kyllä samalla menetetään kaikki se hyvä mitä edellisissä malleissa oli. Audi tekee paremmin tuon helposti pureskeltavan muodon.
 
Tulevata vitosesta näyttää tulevan taas uusi umpitylsä bemari. Pudotus täydellisyyttä hipovasta nykyisestä mallista on melkoinen. Bemari yrittää olla aiheuttamatta hämmenystä uusimmilla malleillaan tossanin ostajien silmissä. Ikävä kyllä samalla menetetään kaikki se hyvä mitä edellisissä malleissa oli. Audi tekee paremmin tuon helposti pureskeltavan muodon.
Tylsyyden suhteen olet ehkä oikeassa, muutoksen suuruus lienee aika kaukana siitä mikä se oli E39:n ja E60:n välillä. Ja onhan tuon uuden vitosen sanottu muistuttavan uusia mersuja + "saman näkönen ku kaikki uudet autot".

Mulle se on melko sama, tärkeämpää on että näyttää hyvältä. Makuasioita.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä olen lukenut noista bemarin omista tuotteista aika mitään sanomattomia kokemuksia btcf:n puolelta. Eli parempiakin on kuulemma olemassa. Itsellä on Z4:n ja rätti päällä vedetään myös täällä talvella, ilman tallia. Jotain suoja-ainetta mulla siinä oli, jos oikein muistan niin jotain motonetin kuraa joka ei varsinaisesti edes vettä hylkinyt mutta ei tuo rätti näyttänyt ainkaan yhdessä talvessa miksikään menneen. Pitänee itsekkin kuitenkin hankkia siihen joku kylläste, mutta alkaa olemaan näillä keleillä vähän hankalaa. Kai se katto on pestävä ja vietävä duunin halliin kuivumaan, nuo kyllästeet kun pitää vetää puhtaaseen ja kuivaan kattoon.
tämä lauseeni perustuu kokeilemiini tuotteisiin esim autoglym bmw original ja muutamaa muuta...erot olivat pienet ,mutta pienillä yksityiskohdilla oli ratkaiseva merkitys...esim bmw kylläste piti tehonsa pidempään.
ja joku kysyi miten tehdä käsittely...
en sano että on oikea tapa vaan näin minä tein
ensin katto märäksi
sitten pesu
sitten huuhtelu vedellä
kuivaus lastalla enimmät pois
kylläste perään...
kylläste käsittely uusitaan ,kun alkaa katto imeä itseensä vettä n. 3-4vkoa (riippuu miten ollut sateessa)
 
Hyvältä se tuntui sen viisi päivää. Mitään vikojakaan ei kerennyt ilmaantumaan
Joko on tullut vakuutusyhtiön tuomio?
 
Joko on tullut vakuutusyhtiön tuomio?
Noin kaksi tuntia sitten kolahti. Maanantaina tekemään ilmoitusta. Saas nähdä tuleeko tosta edes kalua, sen verran halpa ja vanha peli, että lunastus on lähellä.
Edit: Ja juu ei itselle mitään vahinkoa tullut, vähän pään löin kattoon vain.
 
Noin kaksi tuntia sitten kolahti.
Nopsaan googlasin ja löyty nettiauton ilmotus, pahoin pelkään että lunariin lähtee.
Osuko ihan isolla tiellä vai jollain pienemmällä pätkällä?

Peukkuja että auto ois pajan kautta takas tiellä :thumbs:
 
Nopsaan googlasin ja löyty nettiauton ilmotus, pahoin pelkään että lunariin lähtee.
Osuko ihan isolla tiellä vai jollain pienemmällä pätkällä?

Pienemmällä mutkatiellä, noin 50km/h oli vauhtia kun mutkassa takapyörä sohjolle, perkelettä kerkesin karjaista ja sitten kolahti. Onneksi oli kaide, muuten olisi bemari ollut joessa.
 
kävin tänään liikkeessä koeajamassa 95 vuosimallin 518 bemaria, olipa vielä alle 200tkm ajettukkin. Ihan ok autolta vaikutti, jämäkkä ajaa ja laadukas vaikutelma siitä jäi. Vaihdossa olisin tarjonnut muutaman vuoden uudempaa 406 pösöä, mutta totesin ettei Bemari tarjoa minulle mitään parempaa kuin tuo ranskatar, poislukien vetotapa. Vielä kun olisi pitänyt väliin lyödä tukku rahaa niin sanoin että kiitos mutta ei kiitos. Käteisellä olis sitten lähtenyt alle kolmen tonnin, joka oli mielestäni kohtuu tarjous. Fiksattavaa oli alkava ruoste siellä täällä, ja renkaat vaikutti olevan epätasapainossa.
 
kävin tänään liikkeessä koeajamassa 95 vuosimallin 518 bemaria, olipa vielä alle 200tkm ajettukkin. Ihan ok autolta vaikutti, jämäkkä ajaa ja laadukas vaikutelma siitä jäi. Vaihdossa olisin tarjonnut muutaman vuoden uudempaa 406 pösöä, mutta totesin ettei Bemari tarjoa minulle mitään parempaa kuin tuo ranskatar, poislukien vetotapa. Vielä kun olisi pitänyt väliin lyödä tukku rahaa niin sanoin että kiitos mutta ei kiitos. Käteisellä olis sitten lähtenyt alle kolmen tonnin, joka oli mielestäni kohtuu tarjous. Fiksattavaa oli alkava ruoste siellä täällä, ja renkaat vaikutti olevan epätasapainossa.


Hyvä että jätit kauppaan. Muutenkin toi neloskone on aivan liian alimitoitettu noin isoon autoon. Seuraavassa mallissa e39 tuhnuin bensakone oli 150 heppainen 2 litrainen suorakutonen. Tähänkin malliin suositeltiin vähintään 2,5 litrasta konetta(523) jotta jaksaa mennä vaivatta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom