Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasin mielenkiintosen homman, kun kattelin noita vanhoja "edustusautoja" esim A8 tai BMW 750.. 1997 BMW 750, hinta uutena noin 167t egee ja nyt 12 vuotta vanhana 8,5t.. Tollasen auton pitäminen olis jo pelkkinä pääomakuluina maksanu yli 13t vuodessa.. huh huh.. mietin, että vielläkö tommone 10-12 vuotta vanha edustus auto olis ominaisuuksiltaan parempi, kun saman hintaluokan uudemmat ja pienemmät autot?
mietin, että vielläkö tommone 10-12 vuotta vanha edustus auto olis ominaisuuksiltaan parempi, kun saman hintaluokan uudemmat ja pienemmät autot?
Komppaan tätä, vaikka ei ehkä edustusauto ole niin jopa '90 535i on hiljaisempi kuin moni uusi auto mitä olen ajanut. Huollettuna ajettavuus myös aivan mahtava.Sanoisin että ajettavuus, hiljaisuus ja mukavuus ovat 99% varmasti mainituissa malleissa paremmat.
E34 535 vaan ei sovi köyhille, eikä ekoituhipeille. Maamoottori kun on kuuluisa uskomattoman huonosta taloudestaan. Kulutus tehoihin nähden jotain ihan älytöntä. No, vanhaa tekniikkaa se onkin ja sen näkee siitäkin, että venttiilit pitää itse säätää silloin tällöin.Komppaan tätä, vaikka ei ehkä edustusauto ole niin jopa '90 535i on hiljaisempi kuin moni uusi auto mitä olen ajanut. Huollettuna ajettavuus myös aivan mahtava.
Kyllähän se aika reippaasti, vanhakin kun on.E34 535 vaan ei sovi köyhille, eikä ekoituhipeille. Maamoottori kun on kuuluisa uskomattoman huonosta taloudestaan. Kulutus tehoihin nähden jotain ihan älytöntä. No, vanhaa tekniikkaa se onkin ja sen näkee siitäkin, että venttiilit pitää itse säätää silloin tällöin.
Huomasin mielenkiintosen homman, kun kattelin noita vanhoja "edustusautoja" esim A8 tai BMW 750.. 1997 BMW 750, hinta uutena noin 167t egee ja nyt 12 vuotta vanhana 8,5t.. Tollasen auton pitäminen olis jo pelkkinä pääomakuluina maksanu yli 13t vuodessa.. huh huh.. mietin, että vielläkö tommone 10-12 vuotta vanha edustus auto olis ominaisuuksiltaan parempi, kun saman hintaluokan uudemmat ja pienemmät autot?
On toi kyllä aivan superhyvä auto ajella pitkiä matkoja, varsinkin kun on
1. 4. pytyn suutin paskana
2. turbon joku öljyjuttu paskana
3. prosessoriyksikkö joka ohjaa noita(?) paskana
Europlus päättyi kesäkuussa, otin siihen 12kk jatkon Allianzilta, maksoi muistaakseni 399 euroa. Eihän toi korvaa kuin työn + puolet osista, mutta onhan sekin jotain jos jotain suurempaa tulee. Esim. nyt tuli jo säästöä useampi satku vaikka tuon 399e vähentäisi siitä.Oliko sulla vielä joku EuroPlus tms takuu? Laita tarkempia tietoja kun tiedät mitkä noi 2. ja 3. kohdat tarkalleen on, jos sopii.
BMW E46, eli vanhaa 3-sarjaa. Sivuritilästä päätellen ehkä M3.http://pove.arkku.net/upload/uploads/bm.jpg
Itte kun en nyt täydellisesti tunnista niin onko tossa M5, vaiko jonkun muun mallin m-sport, jos nyt joku tunnistaa paremmin.