Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
e28 on kyllä imo bemareista kaunein. Uusien muotoilu ei säväytä ei sitten yhtään.


Siis haibemari :D Itse pidin pitkän aikaa e39:siä kauneimpana, mutta kyllä sitä vain on silmä ruvennut tottumaan tuohon uudempaankin jo :worship: ja näiden hinta laskee varmaan ihan kiitettävästi kun uusi korimalli tulee markkinoille.
 
Mulla on tuommonen melkein tän näkönen bemmi ja kyllä pakko sanoa että tykkään :

http://www.nettiauto.com/bmw/750/2320380

Paitsi että 190tkm ajettu.
Olen sanonut useinkin tämän, mutta tuo on takuulla yksi hienoimmista autoista mitä on koskaan valmistettu tai tullaan koskaan valmistamaan. Aivan täydellinen. Toki tekniikka on jo hieman vanhaa mutta ei haittaa.

e30 on toinen oma suosikki. Nämä uudet eivät niin nappaa, lukuunottamatta e93 sekä uusin 7-sarja.
Uutta 5:sta odotan innolla.
 
Siis haibemari :D
Sepäse. Seksikäs kampe!

3004133_18_full.jpg
 
Siis haibemari :D Itse pidin pitkän aikaa e39:siä kauneimpana, mutta kyllä sitä vain on silmä ruvennut tottumaan tuohon uudempaankin jo :worship: ja näiden hinta laskee varmaan ihan kiitettävästi kun uusi korimalli tulee markkinoille.

E39:siä kauneimpana? Meikän mielestä E39 on epäonnistunut korimalli. Näyttää alakuloiselta ja surulliselta.

e39_01.jpg


E34 oli hieno.

e34_01.jpg


Ite diggaan myös tästä nykyisestä E60:stä.
 
Aika arveluttavaa ottaa ekaksi autoksi tehokas takaveto. Mutta jos maltti pysyy päässä (niin varmaan :D ) ja olet henkisesti valmistautunut ylläpitokuluihin niin mikäs siinä.
 
Mitä mieltä porukka tälläsestä ensimmäiseks autoks, jos nyt kortin saan tässä kk:n sisään.
Rumat vanteet tosin, pitäs rahaa saada kunnollisiin sitte joskus+poppeihi
http://www.nettiauto.com/bmw/328/2541938
Onneksi olkoon vain. BMW 2.8i 265000 km. Otteessa varmaan 40 omistajaa joista jokainen survonut autoa kuin ekaa panoa.

Voisin veikata, että varmaan aika heikossa hapessa alkaa olemaan kone, joten kandee säästellä vanteiden sijaan kansiremppoihin jne.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän toi kilometrimäärä nyt paha ole isolle koneelle. Eri asia tietysti, jos omistajia on tosiaan ollut toi 40 (siis monta). E36 on muutenkin vahvasti amisten ja juuri kortin saaneiden höyrypäiden suosiossa, joten katsoisin kyllä itsekin tarkkaan minkä ostaisin. Noita on muutenkin joka toisella nykyään, ja niistäkin puolet pilalle tuunattuja räpellyksiä.

Osta Bowseri joku toinen auto.
 
Tuossa Bemmissä ei ole talvigummid mukana edes :rolleyes: siinä taas sellainen kiva lisä ostohintaan, kun käy hakemassa jotkut talvirenkaat ja -vanteet.

Niin amis kyllä kuin olla ja voi, sääli sinänsä että BMW on joutunut amisten raiskauksen kohteeksi. Vaikka tuo 328 nyt ei mikään älytön tykki olekaan, niin voi olla ensikertalaiselle aika rajukin talviauto.. varsinkin jos ei saa niitä talvigummeja ostettua :D

Edit. onkos tuossa mallissa lukkoperä? Jos väkisin tuollaista haluaa, niin kannattanee koeajolla vähän kiinnittää huomiota laatikon, kytkimen ja perämurikan kuntoon (lukitseeko/pitääkö meteliä). Voimansiirto varmasti lujilla juuri kortin saaneiden runtelun kourissa.
 
Juu, kiitoksia vaan lisätiedoista, ei toi nyt mulle mikään ihan must osto olekkaa, mutta jotakin bemaria kummiskin aatellu. Ja rahaahan ei ole hirveesti
 
Mitä mieltä porukka tälläsestä ensimmäiseks autoks, jos nyt kortin saan tässä kk:n sisään.
Rumat vanteet tosin, pitäs rahaa saada kunnollisiin sitte joskus+poppeihi
http://www.nettiauto.com/bmw/328/2541938

Kyseisestä yksilöstä ei ole mitään tietoa, mut kannattaa ostaa vaan samantien itselleen tarpeeks tehokas pirssi niin ei tarvi parin viikon ajelun jälkeen olla suunnittelemassa vaihtoa.

Ruosteita kannattaa kattoa helmoista ja pohjasta, ovien alareunoista, munuaispellistä, kaarista ja takakontin alareunasta. Noin yleisesti sitten kannattaa varmistaa, että tekniikka on ehjä, huoltoja on tehty ja öljyjä vaihdeltu. Alusta ei saisi kolista, jarrut täristää, ABS:n toiminta kannattaa kokeilla, ohjauksen pitää palauttaa jne.

Kannattaa kans tsekata, että paisuntasäiliö tai letkut ei pullistele. Muutoin voi olla, et kone on saanu liikaa lämpöä ja pahimmillaa menny nesteet ja öljyt sekasin. Eli kato kans moottoriöljy.

Uskosin, että tohon hintaan saa vähemmänkin ajetun yksilön (ainakin mittarin mukaan;)). Mut kannattaa tosiaan varautua siihen, et useampia satasia vuodessa saa laittaa huoltoihin ja korjauksiin. Kannattaa jo ostaessa jättää vähän rahaa taskun pohjalle.
 
Tohon hintaan saat jo monta kertaa parempi kuntosen vanhemman korimallin edustajan(E30) ja ainakin omasta mielestä paljon mukavampia ajettavia, kun noi kolmekutoset. Ja se touhutonni kannattaa tosiaankin huomioida tommosen auton ostossa.
 
Kyseisestä yksilöstä ei ole mitään tietoa, mut kannattaa ostaa vaan samantien itselleen tarpeeks tehokas pirssi niin ei tarvi parin viikon ajelun jälkeen olla suunnittelemassa vaihtoa.

Mut kannattaa tosiaan varautua siihen, et useampia satasia vuodessa saa laittaa huoltoihin ja korjauksiin. Kannattaa jo ostaessa jättää vähän rahaa taskun pohjalle.

Näistä kahdesta olen vähän eri mieltä:

1. Turha ostaa tehokasta autoa. Ainakin näin mp-miehen näkökulmasta minkään auton kiihtyvyys ei jaksa pahemmin viehättää parin päivän jälkeen, ts autot on 99% lussuja. Auto on käyttöesine millä liikutaan paikasta A paikkaan B. Pillurallissa saattaa tietty herua paremmin rispektiä mutta siitä seniili tiukkapiposetä ei tiedä/välitä.

2. Jos ostat yli 10v vanhan perhepirssiä enemmän tehoa omaavan auton niin huoltoihin/korjauksiin kannattaa varata 2000-3000eur/vuosi. Varsinkin jos ei osaa itse tehdä renkaanvaihtoja kummempia operaatioita.
 
Tohon hintaan saat jo monta kertaa parempi kuntosen vanhemman korimallin edustajan(E30) ja ainakin omasta mielestä paljon mukavampia ajettavia, kun noi kolmekutoset. Ja se touhutonni kannattaa tosiaankin huomioida tommosen auton ostossa.

Sähän höriset ihan sekavia. Onhan noi nyt aivan eri luokan autoja.

Osta vaan se vakiokuntoinen e36 jos bemaria tekee mieli. Ei nyt herranjumala ainakaan vanhempaa.

1. Turha ostaa tehokasta autoa. Ainakin näin mp-miehen näkökulmasta minkään auton kiihtyvyys ei jaksa pahemmin viehättää parin päivän jälkeen, ts autot on 99% lussuja..
No onhan se nyt arkikäytössäkin mukavampaa kun on vähän tehoa siinä autossa. Ei se nyt varmaan olekaan tarkoituksena, että sillä lämä tiskissä vedetään rajoittajaan asti ja saadaan jotain hirveitä kiihtyvyys-kiksejä.

Mitään keskitietähän ei ole. Jos ei voi syödä joka päivä sisäfilettä, niin aivan sama syödä käpyjä metsästä.
 
Vanhempi on ainakin helpompi ja halvempi huoltaa, kun pystyy itsekin jotain tekemään. Ja oppiikin samalla jotain. Uudemman auton ei voi kun viedä huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi. Esim. toi E36 on jo aika hyvin paketoitu konehuoneen osalta, ettei sinne paljoa pääse tekemään, ellei pura puolta autoa. Sama muissakin uudemmissa autoissa.

Muutenkin, jos ekan auton pitää olla tehokas takavetoinen, niin mieluummin sitten joku vanhempi ja halvempi, niin ei vituta niin paljoa kun se auto on rusettina puun ympärillä. :D
 
Kyllähän 4 pyöräisessä pitää olla raakasti tehoa pellin alla, että se ajaminen on kivaa :-) Sitten mukavampi kauppareissujakin tehdä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom