Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä juuri. Itsekin olin ennen sitä mieltä, että e36 on todellinen vikapesä, mutta nyt olen tullut kuitenkin siihent tulokseen, että auto voi olla jopa vähävikaisempi kuin joku muu vastaava malli. Muutamalla kaverilla oli tuollainen, ja ne vehkeet oli aina täynnä vikoja, mutta nyt kun on niillä autot jo muutamaan kertaan vaihtunut, niin ymmärrän itsekin, että ei niillä kestä mikään peli sitä käyttöä."Kolmesta kardaanit uusiks kokonaan" kuulostaa juuri siltä. Kansirempatkin taitaa mennä samaan piikkiin. Sähkövikojakaan on ihan turha laittaa BMW:n piikkiin, kun niitä on varmaan jokaisessa vanhassa autossa, josta sähkövempaimia löytyy.
E39 M5 oli taas ajossa, hieman kahden vaiheilla siitä. Kyseinen yksilö oli aika optimisesti hinnoiteltu, mutta olisiko moinen hyvä hankinta esim. 23ke? M5 on kuitenkin itsessään klassikko, eikä tuohon hintaan saa uutena mitään mielekästä.
Omistajien kertoilun perusteella ylläpito ei ole kohtuuttoman kallista, esim jarrupalat oli melko normihinnoissa. Tuossa saisi hintaan nähden paljon autoa, mutta kyllä se ikäkin tuossa näkyy jo kovasti.
E39 M5 oli taas ajossa, hieman kahden vaiheilla siitä. Kyseinen yksilö oli aika optimisesti hinnoiteltu, mutta olisiko moinen hyvä hankinta esim. 23ke? M5 on kuitenkin itsessään klassikko, eikä tuohon hintaan saa uutena mitään mielekästä.
Omistajien kertoilun perusteella ylläpito ei ole kohtuuttoman kallista, esim jarrupalat oli melko normihinnoissa. Tuossa saisi hintaan nähden paljon autoa, mutta kyllä se ikäkin tuossa näkyy jo kovasti.
E39 M5 oli taas ajossa, hieman kahden vaiheilla siitä. Kyseinen yksilö oli aika optimisesti hinnoiteltu, mutta olisiko moinen hyvä hankinta esim. 23ke? M5 on kuitenkin itsessään klassikko, eikä tuohon hintaan saa uutena mitään mielekästä.
Omistajien kertoilun perusteella ylläpito ei ole kohtuuttoman kallista, esim jarrupalat oli melko normihinnoissa. Tuossa saisi hintaan nähden paljon autoa, mutta kyllä se ikäkin tuossa näkyy jo kovasti.
Tuo E39 M5 ei vielä paljon kerro tuosta autosta. Jos kerrot tarkan vuoden ja ajetut kilometrit niin vois sanoa onka tuo 23k paljon vai vähän. Kohtuullisesti ajetusta tuo on kyllä ihan hyvän (ostajan kannalta) kuuloinen hinta.
Vm99 ja sellaisia 100-150tkm ajettuja yksilöitä. Esim. jarrulevyt taisi olla 300. Pieni pelko että ns. lyö kätensä paskaan. Tosin kaikkien autojen ylläpito maksaa.
Kytkin jne remontti nyt ei ole ihan perussettiä, maksoi edelliseenkin ajossa olleeseen 1200e.
En oleta sen olevan halpa. Eihän 23-25k lähes 10v vanhasta autosta ole itsessäänkään halpa. Yrittäisin silti vältellä yllättäviä useiden tuhansien laskuja, eiköhän ne tunnu lähes jokaisen kukkarossa.Motorsport = Halpa... ei onnistu tuollanen yhtälö, jos olet normaali duunaripalkalla elävä, jolle yhtäkkinen isompi menoerä tekee kovinkin pahaa. Jos näin, niin jätä ostamatta se M5 ja yhdy meidän tuhatpäisten haaveilijoiden joukkoon ;) Jos taas ei tuollaisia murheita ole, niin hyväkuntoinen yksilö alle ja Enjoy!
Taitaa E34 540 manuaalit ja halvimmat m5 olla samassa hintaluokassa. Mut kyllä itse mielummin 540 ostaisin. Suurella todennäkösyydellä vähemmän kengitettyjäEi kannata ostaa yksilöä jossa on jarrut ihan loppu ja kytkin luistaa. Tottakai niitä joutuu jossain vaiheessa laittamaan jos pitää autoa pitkään mutta jotkut jarrulevytkin menevät normaalissa ajossa aika pitkään. Mutta jos haluaa vähän tinkiä siitä M5 hinnassa ja huoltojen hinnoista niin E39 540i manuaalina kulkee vielä aika hyvin.
Tuli tänään Helsingissä vastaan valkoinen uusi Z4:nen. Oli kyllä mahtavan näköinen, jotenkin isomman näköinen mitä kuvissa. Katsoin ensiksi, että 600-sarjalainen (siis koonsa puolesta) mutta olikin sitten tuo Z4.Onko kukaan päässyt ajamaan uutta Z4:sta. Aika kuumottavan makee peli kyllä!
Jotenkin menee liian superautomaiseksi. Itse tykkään enemmän tuollaisesta "bulevardikruiserista" (toki tuon Z10 ennemmin ottaisin jos ilmaiseksi saisin). Noh, superautohan tuo onkin eikä onneksi varmaan tarvitse koskaan tuollaista hankkiakaan.Z10 se vasta hieno onkin...
Noita ei ole näkynyt edes täällä Münchenissä vielä.