Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ehkä hirveimpiä juntti tuunauksia on juuri noi "pörinäpöntöt" ja jotkut jälkiasennus xenonit (jotka osottaa tietenkin päin vittua)jossain 89-vuoden corollassa, bemarissa, golffissa tms. :urjo:
 
Sun automaku tiedetään. Pitääkö hakea se tuhnuksen kuva taas esiin? :D
Mustaan farkkuun nyt vaan nuo tummat lasit ovat aika ehdottomat, lisäksi kun täällä Euroopassa tuo arskakin paistelee ja takana istuskelee 2 pientä muksua.

Tossa yksi aika hillitty tuunaus.
2747353189_556e680eb8.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3210/2747353189_556e680eb8.jpg

Ja tuo tuunauksen kohde tässä:
bemu1.jpg


Tossa ois nätit vanteet:
np_HAMANN_535d_front_angular_view_c.jpg

http://www.auto-tuning-news.de/fileadmin/media/allgemein/np_HAMANN_535d_front_angular_view_c.jpg

En mä vanteita tai kumeja ostele, mieluummin käyn silläkin rahalla vaikka pari kertaa Thaikuissa... Noi lasin tummennukset pitää kyllä ottaa.
 
:offtopic:

Oli muuten oikein ilo nähdä Jim Carreylla uudessa Yes Man leffassa E30 menopelinä! :D
awww.:haart:


Ja jossei ihan offtopiciksi mene niin oma -86 E30 pikku söpöläinen on pelittänyt muutaman vuoden lähes täysin ongelmitta. Öljykello kerran hajonnut (n.30e). Äärimmäisen hyväkorinen kaveri, menee leimasta läpi hyvinkin vielä vuosia. Kunnon ruostesuojauksella piiiiiitkäaikainen luotettava kaveri.
 
Niin, muutahan tuosta ei voi erottaa. Bemari mikä bemari.
 
Pakko kertoa omia kokemuksia viimeisen kolmen viikon ajalta.. Kaksi viimeistä viikonloppua meni aika tiiviisti talilla ja seuraava taitaa myös mennä. Eli auto on E36 Coupe 325 vuodelta 92.
Pari viikkoa sitten alkoi kuulumaan ihmeellisiä kolahduksia auton perästä ykköseltä kakkoselle vaihtaessa ja toisinaan kakkoselta kolmosellekin. Aattelin aluksi, että varmaan mennyt taka-apurungon puslat tai jotain, mutta yllätys olikin melkoinen, kun auto nostettiin ylös ja aletiin tutkailemaan alle. Taka-apurunko, johon kiinnittyvät perämurikka ja poikittaiset tukivarret oli revennyt kahdesta kiinnityspisteestä irti ja repäissyt mennessään kämmenen puolikkaan verran peltiä!!

Kyseessä on kuulemma jonkin sortin E36:n tyyppivika, jota esiintyy varsinkin lukkoperillä varustetuissa Coupeissa. No hitsaushommilla siitä selvittiin, mutta ei ollut mikään helppo homma..
Nytpähän on koria vahvistettu sen verran, ettei enää ainakaan repeä siitä kohdasta :thumbs:
Viime viikonloppu meni sitten Kanssa remppa hommissa. Etupään nivelet olivat sitten tulleet tiensä päähän ja kaikki meni vaihtoon.. Tänä viikonloppuna varmaan tulee sitten vaihdettua takatukivarsien puslat, jotka rikkoontuneet takakelkan kiinnitykset veivät mennessään :( Sitten olis viel ajoittain palavan airbag-valon mysteeri, vuotava ohjaustehostimen säiliö ja jumiututnut sähköinen kattoluukku työ listalla :rolleyes:

Eli laatukamaa nuo muovi-Coupet :lol2:
 
Kiinnityspisteiden repeäminen tosiaan on ihan tyyppivika. Nivelet ja puslat ovat kuluvia osia ja noin vanhassa autossa ne alkaakin olla vaihtokunnossa.
Ei sentään ole vesipumppu vielä pettänyt, vai oletko jo vaihtanut? Mutta senhän joutuu yleensäkin vaihtamaan jossain vaiheessa moneen muuhunkin merkkiin.
Ensimmäiset (92-93) E36:t olivat hiukan heikohkoja laadultaan, mutta jossain vaiheessa niihin tuli jotain parannuksia.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä kai mikään maailman autoista kovin vahva ole laadultaan kun puhutaan lähes 20 vuoden ikäisestä koslasta....
 
Kiinnityspisteiden repeäminen tosiaan on ihan tyyppivika.
Juu, todellakin. Ja vielä kun tietää miten kollit antaa noille autoille löylyä, niin on se kumma kun perät repee irti. Tiedänpä yhden 353 E34:n josta oli myös revennyt perämurikka, vaikka ei pitäisi olla ihan niin tyyppivika kuin kolmossarjassa. Oli saanut vähän kenkää.
 
Juu, todellakin. Ja vielä kun tietää miten kollit antaa noille autoille löylyä, niin on se kumma kun perät repee irti. Tiedänpä yhden 353 E34:n josta oli myös revennyt perämurikka, vaikka ei pitäisi olla ihan niin tyyppivika kuin kolmossarjassa. Oli saanut vähän kenkää.


Wtf, mikä on 353 E34? :D
Tarkoitat varmaan E34 535:ttä tai jotain sinnepäin?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom