Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oliskos kellään tietoa onko BMW E90:ssa mitän eroa vuosimallien 2005 ja 2006 välillä? Esimerkiksi onko korjattu joitain puutteita, tyyppivikoja, yms...

Facelift taisi tulla vasta 2008 vuonna. Varmaan muutama eri moottorivaihtoehto tullut 2006 mukaan (ainakin Suomen markkinoille)...?

Oliskos kellään tietoa onko BMW E90:ssa mitän eroa vuosimallien 2005 ja 2006 välillä? Esimerkiksi onko korjattu joitain puutteita, tyyppivikoja, yms...

E90 on tullut markkinoille vuoden 2005 aikana ja facelift tuli viime vuoden syksynä, joten tuskimpa mitään suurempia päivityksiä on tullut vielä 2006 malliin.

Pääsinpäs sanomasta noista e39 laatikoista mitään.. No nyt itellä alkoi loova oireilemaan...
Ei helvetti just kun itse pääsee sanomasta:lol2:.

Mulla sytty tänään airbag valo (E85). Sullakin varmaan joskus palanut tuo valo? Kuulemma aika yleinen vaiva E39:ssä.

Nyt kun olen vähän aikaa bemarin omistanut ja selannut btcf:ää niin jotekin alkaa tuntumaan, että ovat aika vikaherkkiä nämä vehkeet...

Ei helvetti just kun itse pääsee sanomasta:lol2:.

Mulla sytty tänään airbag valo (E85). Sullakin varmaan joskus palanut tuo valo? Kuulemma aika yleinen vaiva E39:ssä.

Nyt kun olen vähän aikaa bemarin omistanut ja selannut btcf:ää niin jotekin alkaa tuntumaan, että ovat aika vikaherkkiä nämä vehkeet...

No se on ihan sama minkä auton ostat ja rupeat selaamaan siihen vikoihin perehtyviä sivuja niin tuntuu että eihän näissä ole muuta ku vikaa.

Paitsi Skodissa, kun valtaosa Skodakuskeista ei ole netistä tahi foorumeista kuullutkaan :lol2:
Onhan se kyllä niin että Bemarilla ajelee pääosin nuoriso/hyvin toimeentuleva sakki tai sitten tällaiset kotimaanpakolaiset, kuten minä ;) ja ko. ryhmittymät ovat luonnollisesti aktiivisia netin käyttäjiä ja vikoja raportoidaan helposti, mutta hyvin toimivasta autostahan ei kannata juttua kirjoittaa ;)

Paitsi Skodissa, kun valtaosa Skodakuskeista ei ole netistä tahi foorumeista kuullutkaan :lol2:
Onhan se kyllä niin että Bemarilla ajelee pääosin nuoriso/hyvin toimeentuleva sakki tai sitten tällaiset kotimaanpakolaiset, kuten minä ;) ja ko. ryhmittymät ovat luonnollisesti aktiivisia netin käyttäjiä ja vikoja raportoidaan helposti, mutta hyvin toimivasta autostahan ei kannata juttua kirjoittaa ;)

Onhan noita. Kattava Skoda-foorumi Englannissa (http://briskoda.net/forums). Myös esim. Octaviasta löytyy jopa kotimaan kielellä melko kattavasti asiaa, sekä positiivista että vikaraporttia, täältä. Aihetta on käsitelty melko monen sivun verran.

Se täytyy sanoa, että noilla "käyttöautofoorumeilla" onneksi kaikenlainen epämääräinen tunailu on pienemmällä painoarvolla esillä kuin esim. BMW:n tai vastaavien merkkien foorumeilla. Esim. ihan jokaisen autoon ei olla tuputtamassa 19" vanteita ja tonttiin asti laskua.

Selvisin säikähdyksellä :hyvä: Laatikon ohjauksessa vaan oli käyny väliaikanen pugi, ja se siitä.. auto toimii kuten pitääkin..... *koputtaa puuta*

Ja tuo mitä Huppe sanoi on taivaantosi. Kovin moni ei kehuskele foorumille että voi kun toimii hyvin jnejne.. kaikki autot on paskaläjiä jos foorumeiden mukaan niitä valitsee.

Mikakinlie: Eipä ole bägin valot palanu kertaakaan muutaku normaalisti käynnistäessä :) Mutta ainahan noita esim. liitosvikoja on..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BTCF:ää ja OCF:ää tuli joskus selattua vähän enemmän. Kyllä välillä sai häpeillä ja naureskella maanmiehien juntti-amis tuunauksia.

BTCF:ää ja OCF:ää tuli joskus selattua vähän enemmän. Kyllä välillä sai häpeillä ja naureskella maanmiehien juntti-amis tuunauksia.

Kerrotko meillle mikä saatana on JUNTTI tuunaus? :D

Kerrotko meillle mikä saatana on JUNTTI tuunaus? :D

Just sitä junteille tyypillistä isot vanteet + tonttiin lasku. Siihen vielä tummennetut ikkunat.

Käy joskus kunnon junttilassa katsomassa millaisilla rasseilla lippispäät vetää.

Just sitä junteille tyypillistä isot vanteet + tonttiin lasku. Siihen vielä tummennetut ikkunat.

Käy joskus kunnon junttilassa katsomassa millaisilla rasseilla lippispäät vetää.
Heh on kyllä vähän huvittava viesti :D Eiköhän tuokin taas ole aikamoista yleistystä. Eihän tuommonen vanteet, alustasarja sun muuta tarkoita automaattisesti, että on "juntti" :rolleyes:

Mitäs junttia tuossa nyt on? Sopiva madallus ja hienosti istuvat vanteet, oikein toimiva ja hillitty kokonaisuus.

Eri asia sitten, että rälläkällä veetään niin, että pakoputki harraa maata ja vielä takajousista otetaan pienissä yksi kierros liikaa pois että nokka keulii oikein kunnolla. Jostain vielä bongataan sopivan rumat ja yleiset vanteet. Vakiopolttimot korvataan sinisillä ajovaloilla xenonejen toivossa. Taakse väännetään joku vitun iso pörinäpönttö sekä kovimmat kaverit voivat iskeä jonkun kokonaisuuteen varmasti helvetin rumasti istuvan korisarjan ja näppärän kokoisen lintulaudan.

Sisustaan haetaan 19,90,- maksavat penkinpäälliset missä monesti on liekkejä, jotka eivät taatusti sovi auton värin kanssa yhteen. Vaihdekepinnuppi korvataan vilkkuvalla ledinupilla. Vakiomatot heivataan pois ja tilalle isketään jotkut jossa taatusti on joko taas liekkejä tai "alumiinia". Soittimiin uhrataan auton hinta x3. Ja subbari pauhaa takakontissa niin, ettei rekisterikilpi meinaa pysyä ruodussaan.

Konehuoneeseen on myös hyvä laittaa vakiosuotimen tilalle vapari. Ja peräpönttö mainittiinkin tuolla alussa. Litratilavuus olisi hyvä pitää alle kahden. Mieluusti 1.6l kahdella nokalla varustettuna. Avot.

...Niin ja sumuvaloja pidetään sitten joka säällä.

heh. kaikki ei vaan tykkää ajella korkeella avensiksella jossa kuunnellaan iskelmää ;)

Ite kun just aattelin että kesäksi voisi hommata mustat lasit, isot vanteet ja autoa muutaman sentin kohti tonttia. :D

Ite kun just aattelin että kesäksi voisi hommata mustat lasit, isot vanteet ja autoa muutaman sentin kohti tonttia. :D
Sun automaku tiedetään. Pitääkö hakea se tuhnuksen kuva taas esiin? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom