Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aktiiviohjaus, dynamic drive ja servotronic + sporttialusta niin et voi kyllä tunnottomaksi tuota bemmiä sanoa. Rumahan se on, se todettiin jo 2004 Top Gearissa.
Mä en tiedä, olihan se ihan ok, mutta odotukset taisi olla korkeammat. Alfassa veteli ohjaus kyllä enemmän. Syynä Alfan jättäneeseen kuumeeseen myös paljon pienempi hintalappu.
Alfat kyllä ei kestä ajoa kuin 20% siitä mitä Bimmit.
100 tkm:n jälkeen tuosta tulee todellinen murheen kryyni ja vaihtohyvitys on todella naurettava vähän enemmän ajetuilla Alfoilla.
Alfat kyllä ei kestä ajoa kuin 20% siitä mitä Bimmit.
100 tkm:n jälkeen tuosta tulee todellinen murheen kryyni ja vaihtohyvitys on todella naurettava vähän enemmän ajetuilla Alfoilla.
Yksi auto hajonnut ja kaikki ovat tämän jälkeen paskoja. Jos tuolla kaavalla haluaa katsoa niin mitään autoa ei kannata ostaa.No mutta penarihan laukeaa jo 80tkm kohdalla eli alfa kestää ajoa 125% siitä mitä Bimmit.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2286418&postcount=799
Toihan se on noissa e39-malleissa ja ennen vuotta 2006 valmistetussa e60:ssä tyyppivikana. Moottori kilahtaa kun pieni metallilätkä irtoaa. Saksastakin tuosta tyyppiviasta kyselin kauppiaalta, niin ei ole koskaan (muka) kuullutkaan. Kuitenkin sekä suomalaiset että ulkomaiset foorumit ovat täynnä raportteja tuon särkymisestä. Itsellä ainakin läpät lähtee lätkimään edellisenä päivänä kun takuu loppuu.Yksi auto hajonnut ja kaikki ovat tämän jälkeen paskoja. Jos tuolla kaavalla haluaa katsoa niin mitään autoa ei kannata ostaa.
Oli tyyppivika tai ei niin en siltikään lähtisi yhden rikkoutuneen auton perusteella julistamaan koko automerkkiä sudeksi. Kaikissa autoissa on vikoja ja aina löytyy joku joka ei ole autoonsa tyytyväinen. Tyytymättömiä omistajia löytyy niin Toyotan omistajista kuin Bemarinkin omistajista mutta silti sitä on jollakin liikuttava ja jos sellaisen automerkin missä ei ole mitään vikaa niin silloin joutuu liikkumaan kävellen.Toihan se on noissa e39-malleissa ja ennen vuotta 2006 valmistetussa e60:ssä tyyppivikana. Moottori kilahtaa kun pieni metallilätkä irtoaa. Saksastakin tuosta tyyppiviasta kyselin kauppiaalta, niin ei ole koskaan (muka) kuullutkaan. Kuitenkin sekä suomalaiset että ulkomaiset foorumit ovat täynnä raportteja tuon särkymisestä. Itsellä ainakin läpät lähtee lätkimään edellisenä päivänä kun takuu loppuu.
Yksi auto hajonnut ja kaikki ovat tämän jälkeen paskoja. Jos tuolla kaavalla haluaa katsoa niin mitään autoa ei kannata ostaa.
NONIIN, soitin huoltoliikkeeseen: tehdas ei ainakaan takuuna korjaa, maahantuoja laatii jotain "tarjousta, että millä hinnalla osat voidaan myydä", vaikka ei edes tiedetä vahinkojen laajuutta, voi vittujen kevät.. eli pahimman kautta mennään
Toihan se on noissa e39-malleissa ja ennen vuotta 2006 valmistetussa e60:ssä tyyppivikana. Moottori kilahtaa kun pieni metallilätkä irtoaa. Saksastakin tuosta tyyppiviasta kyselin kauppiaalta, niin ei ole koskaan (muka) kuullutkaan. Kuitenkin sekä suomalaiset että ulkomaiset foorumit ovat täynnä raportteja tuon särkymisestä. Itsellä ainakin läpät lähtee lätkimään edellisenä päivänä kun takuu loppuu.
Izzmannille osanotot. Kyllä varmasti vituttaa. Kuitenkin varmasti n. 35.000e auto käsissä ja laukeaa :(
Ilmoittelehan miten käy. Itse otatan tosiaan nuo läpät pois heti ensi kesäkuussa kun takuu menee umpeen, Laakkosella taitaa jonkun satasen maksaa toi poisto + vikakoodien nollaus. Itselläni siis 2004 530da
Mistä löytyis suomeksi huoltolista inspektion II:seen? Ei oikein englanniksi taivu kun juuri ja juuri tiedän mitä noi termit tarkottaa suomeksi ees :D
edit: malli oli e36 -97