- Liittynyt
- 14.6.2007
- Viestejä
- 790
Onko nettiautossa? Kuullostaa erittäin lupaavalta.
Ei oo, mutta on varmaan jossain vaiheessa siellä myynnissä. Menossa nyt talliin talviunille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko nettiautossa? Kuullostaa erittäin lupaavalta.
E61 / E60 yksi kokemus, eli uudenmallisesta 500-sarjalaisesta. Taakse kun tyrkkää isofixillä turvaistuimen sekä turvakaukalon vierekkäin niin takapenkki meneekin siihen. Väliin ei tarvitse sitten kenenkään enää istua. Korkeintaan joku max. 50-kiloinen kapeaperseinen lyhyt ihminen ja siltikin on todella epämukavaa.
Eipä tuo haitanne itseä mutta jotakuta saattaa haitata. Tietysti voisi enemmänkin tilaa olla mutta...
Musta on suoranaista vittuilua autoa kohtaan ruveta virittelemään sinne lastenistuimia. Primeran tyyliin se sopii, mutta mitä sillä bemarilla tekee moisessa tilanteessa?
Musta on suoranaista vittuilua autoa kohtaan ruveta virittelemään sinne lastenistuimia. Primeran tyyliin se sopii, mutta mitä sillä bemarilla tekee moisessa tilanteessa?
Tuota aktiiviohjaustahan on myös monessakin autoalan lehdissä kritisoitu "oudosta" epälineaarisesta vasteesta sekä ohjaustunnon puutteesta. Valitettavasti ei ole omia kokemuksia laitteesta, mutta jo ajatuksena tuntuu kyllä vastenmieliseltä, että tietty ratin kääntymä ei vastaakkaan aina samaa renkaitten kääntymää. Lisäksi jo tietoisuus sähkömoottorista muokkaamassa ohjaus-inputtejani saisi kyllä omalla kohdallani jättämään kyseisen varusteen ruksimatta.Aktiiviohjaus - se mitä olen omastani hehkuttanut
Evo Magazine sanoi:The optional Active Steering was good on those hairpins, but there is still the odd occasion where you find yourself darting towards an earlier apex than the one you thought you'd aimed for. I'd stick with the more feelsome standard rack unless I lived in the mountains or a multi-storey car park.
No toihan on aivan huippujuttu jonka huomasi heti koeajossa, eikä sen jälkeen tahtonut ilman moista ominaisuutta olevia autoja edes kokeilla. Kokeilin kuitenkin, sain vuokrallekin pari.Tuota aktiiviohjaustahan on myös monessakin autoalan lehdissä kritisoitu "oudosta" epälineaarisesta vasteesta sekä ohjaustunnon puutteesta. Valitettavasti ei ole omia kokemuksia laitteesta, mutta jo ajatuksena tuntuu kyllä vastenmieliseltä, että tietty ratin kääntymä ei vastaakkaan aina samaa renkaitten kääntymää. Lisäksi jo tietoisuus sähkömoottorista muokkaamassa ohjaus-inputtejani saisi kyllä omalla kohdallani jättämään kyseisen varusteen ruksimatta.
Tuli tuollainen -03 Z4 hankittua ja nyt kiinnostaisikin, että onko tuossa muiden BMW:n mallien kanssa yhteneviä osia. Mistään tarvikeliikkeistä ei tahdo tuohon malliin löytyä osia kun taas muihin malleihin löytyy. Eli onkos kenelläkään tietoa minkä mallin osat käyvät Z4:seen vai onko se niin, että osa toisesta mallista ja toinen taas toisesta mallista?
Sähkömoottorihan se muokkaa melkein jokaisessa nykyautossa niitä inputteja. Ei kai tuota aktiiviohjausta tunnon puutteesta ole laajemmin kritisoitu. Lähinnä toisien mielestä on liian outoa kun välitys muuttuu. Varusteenahan tuo on mitä loistavin. Hittaammissa pikkutienopeuksissa ohjaus on sopivan terävä ja baanalla rauhallinen. Kaupungissa ei tarvitse turhaan käännellä rattia lukuisia kierroksia.Tuota aktiiviohjaustahan on myös monessakin autoalan lehdissä kritisoitu "oudosta" epälineaarisesta vasteesta sekä ohjaustunnon puutteesta. Valitettavasti ei ole omia kokemuksia laitteesta, mutta jo ajatuksena tuntuu kyllä vastenmieliseltä, että tietty ratin kääntymä ei vastaakkaan aina samaa renkaitten kääntymää. Lisäksi jo tietoisuus sähkömoottorista muokkaamassa ohjaus-inputtejani saisi kyllä omalla kohdallani jättämään kyseisen varusteen ruksimatta.
Niin, no eipä taida olla yhtäkään sähköisellä tehostuksella varustettua ohjausta tunnokkuudesta kehuttu, hydrauliset ovat vielä toistaiseksi ainakin olleet parempia. Lähinnä tuolla inputin muokkaamisella tarkoitin juuri ratin ja pyörien välisen kääntökulman muuttumista nopeuden funktiona.Sähkömoottorihan se muokkaa melkein jokaisessa nykyautossa niitä inputteja. Ei kai tuota aktiiviohjausta tunnon puutteesta ole laajemmin kritisoitu. Lähinnä toisien mielestä on liian outoa kun välitys muuttuu. Varusteenahan tuo on mitä loistavin. Hittaammissa pikkutienopeuksissa ohjaus on sopivan terävä ja baanalla rauhallinen. Kaupungissa ei tarvitse turhaan käännellä rattia lukuisia kierroksia.
Juu niin näyttääpi olevan. Kävin tänään katsastelemassa ja hylky tuli. Takajouset kummatkin poikki ja edestä alapallonivel väliä => koko tukivarsi vaihtoon. Jouduin patentoimaan katsastuksen ajaksi pissapojat myös lampuille (xenonit). Haaroitin suoraan tuulilasinpesureista ja ilmeisesti kelpasivat.Jonkin verran ainakin alustan osista on samoja kuin E46:ssa, jota tuossa on käytetty pohjana.