Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä oma 330 piirti viivaa asfalttiin kun laitto lapun pohjaan. Tosin manuaalimasiina ja automaatilla tuo ei kyllä onnistu.
 
mut entäs ku tää kyseinen auto on tomaatti? :nolo:

edit: joo huomasit itekin sen. Huppe: viritä sitä biimeriä :D
En mä viritä, ei toi nyt oleellista ole.
Tai lyöt jotkut 155 leveet sirkkelit sinne takanakeiksi niin kyllä sutii :dance2:
Joo, noi on aika leveet nyt, oisko 255 tai jotain.
Kyllä oma 330 piirti viivaa asfalttiin kun laitto lapun pohjaan. Tosin manuaalimasiina ja automaatilla tuo ei kyllä onnistu.
Sama kone tossa on, helvetisti isompi ja painavampi kori kuljetettavana.
 
Ei ole kokemusta tuosta e61, mutta tarviiko sen nyt edes oikeastaan piirtää sitä viivaa, m5 toki asia erikseen, sellanen viellä g-powerin ahdistelemana olisikin herkkua. Ja enpä usko että se pahemmin sutii suoraan mentäessä, ehkä tuurilla vähän saattaa renkaat aluksi ulvahtaa ja se siitä. Jos asia ahdistaa, niin ei muuta ku lulla kiertoon ja kevyttä tehokasta kippoa alle ;)
 
Eipä tuollainen 530D mitään sudi, ja parempi vain niin, kaikki mikä suditaan on pois kiihtyvyydestä. Vähän kun jarrua vasten polkee kierroksia niin kyllähän se ulvaisee mutta siihen jää.

Softaamalla tuohon saisi sen 260hp mutta ei sekään siitä rakettia tee.

Ja tosiaan manuaalin nyt saa sutimaan vaikka unissaan, eihän se tarvitsee muuta kuin kierrokset tappiin ja kytkin ylös, mitään järkeä tuossa ei ole eikä se kerro mitään auton menohaluista.
 
Lähinnä sillä kyselin kun ei kokemusta ihmeemmin ole että onko tuo "tikissään". Arvelinkin ettei tuo ihan vain polkemalla sudittele. 330da kyllä heittää luistonestoa kehiin aina kun polkee, mitä lienee, 500kg vähemmän painoakin, arviolta....
 
Lähinnä sillä kyselin kun ei kokemusta ihmeemmin ole että onko tuo "tikissään". Arvelinkin ettei tuo ihan vain polkemalla sudittele. 330da kyllä heittää luistonestoa kehiin aina kun polkee, mitä lienee, 500kg vähemmän painoakin, arviolta....

Pakko oli itse katsoa heti että paljonko on eroa 330dA ja 530dA omamassoissa ( :arvi: ) ja tuulilasi.fi sanoo että eroa on 50kg :eek: onko toi vaan mun mielestä vai muidenkin mielestä aika vähän?
 
Pakko oli itse katsoa heti että paljonko on eroa 330dA ja 530dA omamassoissa ( :arvi: ) ja tuulilasi.fi sanoo että eroa on 50kg :eek: onko toi vaan mun mielestä vai muidenkin mielestä aika vähän?
Oho, aika yllättävää, puhutaan kuitenkin TÄYSIN eri kokoluokan autoista ja molemmat olen omistanut... Mun comfort-penkit painaa jo ton +50kg :D
 
Oho, aika yllättävää, puhutaan kuitenkin TÄYSIN eri kokoluokan autoista ja molemmat olen omistanut... Mun comfort-penkit painaa jo ton +50kg :D

E60/61 on toisaalta huiman kevyt auto kokoonsa nähden, joten verrattuna E46:teen ei painoeroa ole valtavasti varsinkaan noilla isommilla moottoreilla varustettuna.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lähinnä sillä kyselin kun ei kokemusta ihmeemmin ole että onko tuo "tikissään". Arvelinkin ettei tuo ihan vain polkemalla sudittele. 330da kyllä heittää luistonestoa kehiin aina kun polkee, mitä lienee, 500kg vähemmän painoakin, arviolta....

Tuo että onko tikissä, niin selvinnee paremmin esim 80-120 kiihdytyksillä, ja siitä mittaa paljonko menee aikaa. Netin syövereistä löytynee faktaa, paljonko tuollainen käytännössä ottaa aikaa tuollaisessa rykäisyssä.
 
Tuo että onko tikissä, niin selvinnee paremmin esim 80-120 kiihdytyksillä, ja siitä mittaa paljonko menee aikaa. Netin syövereistä löytynee faktaa, paljonko tuollainen käytännössä ottaa aikaa tuollaisessa rykäisyssä.
Ei mene pitkään :D
Ei myöskään 120-180km/h :D
 
Eipä tuollainen 530D mitään sudi, ja parempi vain niin, kaikki mikä suditaan on pois kiihtyvyydestä. Vähän kun jarrua vasten polkee kierroksia niin kyllähän se ulvaisee mutta siihen jää.

Softaamalla tuohon saisi sen 260hp mutta ei sekään siitä rakettia tee.

Ja tosiaan manuaalin nyt saa sutimaan vaikka unissaan, eihän se tarvitsee muuta kuin kierrokset tappiin ja kytkin ylös, mitään järkeä tuossa ei ole eikä se kerro mitään auton menohaluista.

Kyllä tomaatillakin saa sutimaan. Laitat vaan luistoneston pois niin johan heiluu. :)
Eikä tarvi mitään jarrun kanssa edes kikkailla.

Eri asia tietty jos tarkoitat paikallaan polttamista. Jonkinmoista ympyrää saa tosin ihan ok piirrettyä...
 
Kyllä tomaatillakin saa sutimaan. Laitat vaan luistoneston pois niin johan heiluu. :)
Eikä tarvi mitään jarrun kanssa edes kikkailla.

Eri asia tietty jos tarkoitat paikallaan polttamista. Jonkinmoista ympyrää saa tosin ihan ok piirrettyä...

Mikään auto, jolla oon ajanut automaatilla ei oo sutinut jos pistää renkaat suoraan ja tallaa pienestä vauhdista pohjaan (ilman äkkihölläämistä ja perään kaasua, kunnon renkailla). Oon koeajanut nyt vuoden 2008 aikana mersun,bemarin ja audin(mallit jääköön sanomatta mutta yli 200hp). Pikkusenkin linkalleen niin johan sutii niinkuin viimeistä päivää. Jopa mun volvo sutii pelkällä kaasulla ja automaatilla ihan reippaasti kun ottaa luistonestot pois ja kääntää hieman renkaita.

Oon pettynyt, löytyykö autoja jotka sutii n. 25-30km/h vauhdista suoralla tiellä kun laittaa nastan lautaan? Kollega väitti aikoinaan että edes corvette ei sudi tolla tavalla.
 
Mikään auto, jolla oon ajanut automaatilla ei oo sutinut jos pistää renkaat suoraan ja tallaa pienestä vauhdista pohjaan (ilman äkkihölläämistä ja perään kaasua, kunnon renkailla). Oon koeajanut nyt vuoden 2008 aikana mersun,bemarin ja audin(mallit jääköön sanomatta mutta yli 200hp).
Kyllä MB CLS 55 AMG suti... Eipä oo koskaan ollut hymy niin perseessä kun sitä pääsi rääkkäämään ja kuuntelemaan ääniä :kuola:

Menipäs pitkään että löys hyvän äänen:
http://www.youtube.com/watch?v=IBPw_I4PQJI&feature=related

Toi on itse poljettuna niiiiiiiiiiiiiiiiiin mahtavan kuuloista sisällä että................

Tässä ois vielä kivemmat äänet:
http://www.youtube.com/watch?v=cJR2LsgafV0
 

Suositut

Back
Ylös Bottom