Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä viritä, ei toi nyt oleellista ole.mut entäs ku tää kyseinen auto on tomaatti?
edit: joo huomasit itekin sen. Huppe: viritä sitä biimeriä :D
Joo, noi on aika leveet nyt, oisko 255 tai jotain.Tai lyöt jotkut 155 leveet sirkkelit sinne takanakeiksi niin kyllä sutii :dance2:
Sama kone tossa on, helvetisti isompi ja painavampi kori kuljetettavana.Kyllä oma 330 piirti viivaa asfalttiin kun laitto lapun pohjaan. Tosin manuaalimasiina ja automaatilla tuo ei kyllä onnistu.
En mä viritä, ei toi nyt oleellista ole.
Joo, noi on aika leveet nyt, oisko 255 tai jotain.
Sama kone tossa on, helvetisti isompi ja painavampi kori kuljetettavana.
Lähinnä sillä kyselin kun ei kokemusta ihmeemmin ole että onko tuo "tikissään". Arvelinkin ettei tuo ihan vain polkemalla sudittele. 330da kyllä heittää luistonestoa kehiin aina kun polkee, mitä lienee, 500kg vähemmän painoakin, arviolta....
Oho, aika yllättävää, puhutaan kuitenkin TÄYSIN eri kokoluokan autoista ja molemmat olen omistanut... Mun comfort-penkit painaa jo ton +50kg :DPakko oli itse katsoa heti että paljonko on eroa 330dA ja 530dA omamassoissa ( :arvi: ) ja tuulilasi.fi sanoo että eroa on 50kg onko toi vaan mun mielestä vai muidenkin mielestä aika vähän?
Oho, aika yllättävää, puhutaan kuitenkin TÄYSIN eri kokoluokan autoista ja molemmat olen omistanut... Mun comfort-penkit painaa jo ton +50kg :D
Minua harmittaa kun en ostanut 535xda....Onko kenelläkään kokemusta X-Drivesta?
Minua harmittaa kun en ostanut 535xda....
Jotenkin muistalen nähneeni, no kyllä toi 530xda kelpais myösJokos semmonen on olemassa?
Lähinnä sillä kyselin kun ei kokemusta ihmeemmin ole että onko tuo "tikissään". Arvelinkin ettei tuo ihan vain polkemalla sudittele. 330da kyllä heittää luistonestoa kehiin aina kun polkee, mitä lienee, 500kg vähemmän painoakin, arviolta....
Ei mene pitkään :DTuo että onko tikissä, niin selvinnee paremmin esim 80-120 kiihdytyksillä, ja siitä mittaa paljonko menee aikaa. Netin syövereistä löytynee faktaa, paljonko tuollainen käytännössä ottaa aikaa tuollaisessa rykäisyssä.
Eipä tuollainen 530D mitään sudi, ja parempi vain niin, kaikki mikä suditaan on pois kiihtyvyydestä. Vähän kun jarrua vasten polkee kierroksia niin kyllähän se ulvaisee mutta siihen jää.
Softaamalla tuohon saisi sen 260hp mutta ei sekään siitä rakettia tee.
Ja tosiaan manuaalin nyt saa sutimaan vaikka unissaan, eihän se tarvitsee muuta kuin kierrokset tappiin ja kytkin ylös, mitään järkeä tuossa ei ole eikä se kerro mitään auton menohaluista.
Kyllä tomaatillakin saa sutimaan. Laitat vaan luistoneston pois niin johan heiluu.
Eikä tarvi mitään jarrun kanssa edes kikkailla.
Eri asia tietty jos tarkoitat paikallaan polttamista. Jonkinmoista ympyrää saa tosin ihan ok piirrettyä...
Kyllä MB CLS 55 AMG suti... Eipä oo koskaan ollut hymy niin perseessä kun sitä pääsi rääkkäämään ja kuuntelemaan ääniäMikään auto, jolla oon ajanut automaatilla ei oo sutinut jos pistää renkaat suoraan ja tallaa pienestä vauhdista pohjaan (ilman äkkihölläämistä ja perään kaasua, kunnon renkailla). Oon koeajanut nyt vuoden 2008 aikana mersun,bemarin ja audin(mallit jääköön sanomatta mutta yli 200hp).
Kyllä MB CLS 55 AMG suti... Eipä oo koskaan ollut hymy niin perseessä kun sitä pääsi rääkkäämään ja kuuntelemaan ääniä
Menipäs pitkään että löys hyvän äänen:
http://www.youtube.com/watch?v=IBPw_I4PQJI&feature=related