Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni olisi kiikarissa E39 540iA -97. Tässä ei vaan ole vielä facelift-päivitystä tekniikassa joka tulee vasta 11-98. Onko nämä alkupään 540:set minkälaisia autoja tekniikaltaan ja toimivuudeltaan yleensä?
Hmm.. eikös tuo vanhempi päivitys tullut 8/98... ja sitten facelift tuli 9/00
Kävin tuon E39 M5:n ajamassa. Yksilö ei ollut paras mahdollinen, mutta melko bang for the buck kun saa 00:aa reilusti alle 30. Käytännöllinen ja silti erikoinen.
En edes tykitellyt juuri kun ajeltiin kaupungissa. Kyllä se kone siellä mourusi, eli kykyä on Väänsi todella kivasti, koitin taloudellista ajoa ja nelosella kulki 40kmh alueella oikein kivasti, ei tarvinnut huudattaa ja bensaa ei mennyt aivan tajuttomasti.
Nettiautossa on yksi -00 hintaan 28ke, tinkaisin sen itselleni jos tarvitsisin just nyt.
Ja kallista on varmaan myös huoltaa tollasta seiskaa ku ei olekaan enään mikään ihan peruspirssi :(
Mites noissa bemareissa ja mersuissa yleensä peltien tilanne? Kestääkö paremmin ruostetta kuin esimerkiksi vaikka volvo tai vaikka toyota?
Mersujen tilanteesta en tiedä, mutta jäänyt kuitenkin mieleen Vito mikä ruostuu jo pari vuotiaana selkeästi. Uusimmissa varmaan asialle tehty jotain.
Bemarin 5 sarjalaisissa ainakin e39:stä lähtien 95--> on galvanoitu kori joten ei pahemmin ruostu. 7 sarjassa on varmasti kans galvanoitu. kolmosesta en tiedä. Uusimmissa varmaankin on.
Ok. Teoriassa siis olis järkevää ostaa bmw, mersu tms muu malli jossa galvanoitu kori. Auton arvon laskusta huolimata. BMW tai mersulla tuskin tulee auton vaihtotarvetta/autokuumetta kovin äkkiä uudestaan?
Monella vähän kalliimmalla merkillä tai paremmalla mallilla on tuo galvanointi ollut käytössä jo pitkään.
Ja jos ostaa jonkun persoonattoman Avensiksen niin voisi kuvitella että kuume iskee nopeampaa
Osta alumiinikorinen A8 niin ei tartte ruosteesta stressata.Ok. Teoriassa siis olis järkevää ostaa bmw, mersu tms muu malli jossa galvanoitu kori. Auton arvon laskusta huolimata. BMW tai mersulla tuskin tulee auton vaihtotarvetta/autokuumetta kovin äkkiä uudestaan?
Osta alumiinikorinen A8 niin ei tartte ruosteesta stressata.
Saksassa Munchenissä yllättäen noin 100e kalliimpi. :wtf:1267e + asennus 2000e (15h). Näin Laakkosella.
Mites noissa bemareissa ja mersuissa yleensä peltien tilanne? Kestääkö paremmin ruostetta kuin esimerkiksi vaikka volvo tai vaikka toyota?
Siihen vaan ainoa järkevä kone tulevaisuutta ajatellen taitaa olla se 2.8 v6, joka on kyllä vähän alimittainen tohon laivaan. Ellei sitten halua kärsiä yli 20 litran kaupunkikulutuksesta v8:n muodossa. Se diisselikään ei ihan ongelmaton taida olla. Helvetin hieno auto kyllä. Hemmetti kun toi petrooli on niin hintavaa.