Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaverilla on E36 vuosimallia -95, kyydissä on tullu monesti oltua ja ei oo valittamista vikojaki kuulemma ihmeen vähän, mitä nyt keskuslukitus joskus reistailee
Näin ekaa kertaa X6:n liikenteessä ja onhan se näyttävä ilmestys. Siinä missä X5 on kuin mikä tahansa traktori niin tuossa on kyllä näköä.
Rekkari FSB-1, ryssät...
530D alkaa tuntua tosi nuhaiselta. Tekisi mieli vaihtaa 535:seen, SMG-vaihteilla ja M-sport + shadowline -paketilla.
tiesithän että niitä voi ja kannattaakin lastuttaa?
Joku sentään ymmärtää hyvän päälle Toi shadowline vai mikä se nyt nykyään onkaan nimeltään on kyllä ihan ehdoton. Ne kromiset vakio listat hyppää tosi pahasti ainakin mun silmille..varsinkin tummassa autossa.530D alkaa tuntua tosi nuhaiselta. Tekisi mieli vaihtaa 535:seen, SMG-vaihteilla ja M-sport + shadowline -paketilla.
Joku sentään ymmärtää hyvän päälle Toi shadowline vai mikä se nyt nykyään onkaan nimeltään on kyllä ihan ehdoton. Ne kromiset vakio listat hyppää tosi pahasti ainakin mun silmille..varsinkin tummassa autossa.
Alkaa tuota e60-malliakin saamaan jotenkin inhimilliseen hintaan. Kakkosella näytti alkavan edukkaimmat jo.
Tässä oli hieno kappale M5:sta http://www.nettiauto.com/2187400 Tosin hieman enemmän ajettu 99 oli tax freenä alle 12k, niin katsotaan jos tuosta saisi hierottua jotain
Mitäs raati on mieltä. Pitäskö tommosen 2004 vuoden e61, 218 heppasen 530dA (automaatti) famraribemarin sutia kun paikoiltaan lähdetään? Omaa ei kyllä saa revittämään ei sitten mitenkään, märällä toki mutta kuivalla ei. Luulis että reilu 200 heppaa riittää jo pyörittämään renkaita ärhäkämmin?
Toki olen luistonestot jne ottanut pois päältä.
Joo, eiköhän se niin...Kiekkoja vähän enempi ja pitää varmaan vähän ampua kytkimellä niin sitten sutii
Kiekkoja vähän enempi ja pitää varmaan vähän ampua kytkimellä niin sitten sutii