- Liittynyt
- 20.1.2008
- Viestejä
- 2 650
Millä osa-alueella audi on teknologiavalinta BMW:hen verrattuna? Taitaa laahata kaikessa jäljessä.
Esimerkiksi nelivedossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä osa-alueella audi on teknologiavalinta BMW:hen verrattuna? Taitaa laahata kaikessa jäljessä.
Esimerkiksi nelivedossa?
Näillä polttoainehinnoilla vähäinen kulutuksen kasvu on hyvinkin mukava lisäominaisuus! Normaalissa henkilöautossa neliveto on joukko kompromisseja.Kulutushan se ratkaisee nelivedon paremmuuden. :hyvä:
Onko sulla käytännön kokemusta xdrivesta ?
onko tommonen 318 touring -00 kauhean laiska, pääseekö sillä eelle ettei tarvi aina kolmoselle tiputtaa?
onko tommonen 318 touring -00 kauhean laiska, pääseekö sillä eelle ettei tarvi aina kolmoselle tiputtaa?
onko tommonen 318 touring -00 kauhean laiska, pääseekö sillä eelle ettei tarvi aina kolmoselle tiputtaa?
Kyllähän tuokin aika hätänen peli on...Kyllä tuo on aika laiska, tai riippuu mihin vertaa. Itselläni oli uudempi bensa 330 touring ja sekään ei mikään ohjus ollut.
Myös xDrive on jatkuva neliveto. Aika hankala nostaa quattroa tai xDriveä toisen yläpuolelle. Molemmat toimivat varsin hyvin.
Hyvä nyrkkisääntö moottoria valittaessa:
1.0-2.0 järkevä
2.0-3.0 riittävä
3.0-> jatke.
Korjasin.
Juu kyllä uusi 320d (A) oli varsin kätevä peli. Sisätilat on kasvanut viime vuosilta, tai ainakin näin mielestäni.