Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eihän nuo hinnat ole edes tästä maailmasta! Tosin pitää muistaa että nuo ovat vuoden 2004 hintoja ja Suomen hinnastosta. Miten esim. tuo cruise voi maksaa 4000 euroa! :eek:

Bemarihan on tunnetusti se vakiona riisutuin ja jossa kalleimmat lisävarusteet.

edit: No just tarkistin, eipä Audi ja Mersu pahemmin häviä varustehinnoissa.
edit: Tuolla postaamasi linkin sivulla mainitaankin, että 5-sarjassa iDrive on paremmin toteutettu kuin 7-sarjassa. Yksi iso ero sen lisäksi että 5:ssa on puolet vähemmän valittavaa - lounas ym. ilmansuunnat puuttuu - niin 7-sarjassa saatat kesken puhelimen nimilistaa säätäessä vahingossa painaa vaikkapa kaakkoon päin ja siirryt suoraan ilmastoinnin asetuksiin. NO HELVETTI, MITÄ VITTUA! :D:curs:
 
Pakko vielä antaa pointsit tuolle navigaattorille mikä Bemuissa on (Pro versio siis), on muuten oikeasti toimiva ja sen ohjaus on helppoa iDrivellä, tosin osoitteiden syöttäminen kosketusnäyttöisellä qwertyllä olisi helpompaa, muilta osin tuo kyllä tomtomit hakkaa 6-0.
On toi kyllä hullua miten nopsaan autojen hinnat tippuu, varsinkin arvokkaampien. Saksassakin kun noita vertailee niin ensimmäiset 4 vuotta hinnat tippuvat helposti 10000e/v.

Ihmetyttää miten joku edes harkitsee uuden auton ostoa.

Suomen pitäisi kyllä tehdä jotain noiden lisävarusteiden hinnoittelulle, eli niistä pitäisi saada verot täysin pois. Nehän myös parantavat turvallisuutta ja kun hinnat on niin korkeita, ei kukaan niitä kuitenkaan osta, eli verohyötykin on minimaalinen. Saksasta saat 15.000 eurolla Suomen 35.000 euron lisävarusteet, eli ei tuo kyllä pelkällä verotuksellakaan selity vaan välistävetäjiä on useita.
 
BMW:n kannattaisi tehdä sama kuin Audin - ja japanilaisten... Laittaa edes osa lisälaitteista perushintaan mukaan. Bemarissa saa kohta maksaa suuntavilkuistakin ekstraa. Ja päätellen bemarikuskien käyttäytymisestä, monilla ei ole ollut niihin varaa.
 
BMW:n kannattaisi tehdä sama kuin Audin - ja japanilaisten... Laittaa edes osa lisälaitteista perushintaan mukaan. Bemarissa saa kohta maksaa suuntavilkuistakin ekstraa. Ja päätellen bemarikuskien käyttäytymisestä, monilla ei ole ollut niihin varaa.

Audissakaan ei nyt ihan kaikkea ole vakiona, mutta riittävät varusteet kyllä. Japanilaisista taas löytyy vain Lexus kilpailijaksi. Volvo kuitenkin aika ylivoimainen noissa varusteluissa näissä premium-luokan autoissa.
 
Volvoissa tosiaan esim. perus-stereot ovat uskomattoman hyvät (perus-stereoiksi). Perusjakkarat ovat myös Volvossa mahtavat, Bemarin myyminen pitäisi mielestäni kieltää perusjakkaroilla, eipä paljon kauheammat pystyisi penkit olemaan, tosin Mersussa ne ovat vielä kamalammat eikä Mersussa tule kunnon penkkejä edes Avantgarde-paketilla. AMG-penkit ovatkin sitten jo paremmat.
Oudointa kaikissa varusteluissa on että Golffiin taka-ovet ovat lisävaruste :lol2:
 
Pakko vielä antaa pointsit tuolle navigaattorille mikä Bemuissa on (Pro versio siis), on muuten oikeasti toimiva ja sen ohjaus on helppoa iDrivellä, tosin osoitteiden syöttäminen kosketusnäyttöisellä qwertyllä olisi helpompaa, muilta osin tuo kyllä tomtomit hakkaa 6-0.
On toi kyllä hullua miten nopsaan autojen hinnat tippuu, varsinkin arvokkaampien.
Mitens tuo paremuus tulee esille. Minusta tomtomin käytettävyys ei voisi enää helmpompi olla ja mielestäni nimenomaan tuo osoitteiden syöttäminen on semmoinen juttu navigaattorieissa jonka pitää olla helppoa, että navigaattoria viitsii edes käyttää. Minulla on ihan perus tomtomi kämmentietokoneessa ja päivittäin sitä joudun käyttämään ja jos tuota pitäisi vielä paremmaksi saada siihen pitäisi saada ajatusohjaus tai sitten täysikokoinen erillinen näppis/hiiri ja työpöytä autoon. Okei, oikeasti pitäisi vain olla hieman isompi näyttö jotta osoitteiden näppäily luonnistuisi vielä helpommin. Tuossa tomtomissa on vielä se hyvä puoli, että koska se on niin yleinen niin siihen löytyy netistä suoraan kaikki pisteet ja kamerat eikä tarvitse muuta tehdä kuin ladata koneeseen ja toimii. On ikään kuin standardi tuo tomtom. Mitens muuten tuollaisiin alkuperäisasennus navigaattoreihin onnistuu tuo pisteiden lataaminen? Ulkonäöllisesti tosiaan kiinteästi asennettu navigaattori on kyllä makee.

Edit: miten muuten noissa kiinteissä menee tuo karttojen päivitys? Maksaako maltaita?
 
Volvoissa tosiaan esim. perus-stereot ovat uskomattoman hyvät (perus-stereoiksi). Perusjakkarat ovat myös Volvossa mahtavat, Bemarin myyminen pitäisi mielestäni kieltää perusjakkaroilla, eipä paljon kauheammat pystyisi penkit olemaan, tosin Mersussa ne ovat vielä kamalammat eikä Mersussa tule kunnon penkkejä edes Avantgarde-paketilla. AMG-penkit ovatkin sitten jo paremmat.
Oudointa kaikissa varusteluissa on että Golffiin taka-ovet ovat lisävaruste :lol2:

Bemarin ykkössarja tuskin on mikään luksustuote. Penkit ovat vain pieni osa varustelua - sisävalot, erilaiset laatikot ja säilytystilat, meikkipeilin valot, vakionopeudensäädin, ajovalot (xenon, kääntyvät), peruutustutka jne... Siinä listaa asioista, joita voisi yli 45,000 euroa maksavasta autosta löytyä. Mutta kun ei, niin ei.
 
Oudointa kaikissa varusteluissa on että Golffiin taka-ovet ovat lisävaruste :lol2:
Ei tuo nyt ole edes vielä outoa, mutta se että vitun kalliissa autossa ei edes takapenkkiä saa kipattua kuin lisähintaan. Joka helvetin korollassakin onnistuu sentään.

monikäyttömahdollisuus 890 euroa

Eikä tosiaan ihme ettei tuolla hintaa suomessa nahkajakkaroita näy autoissa. Mitähän ne sakut oikein ajattelee uusia autoja ostaessaan?

Onko miqsu joku autokauppias, vai satamassa rallikuskina?
 
Edit: miten muuten noissa kiinteissä menee tuo karttojen päivitys? Maksaako maltaita?
Taitaa maksaa uusi kartta sen 400 eskoo. :lol2: Kyllä tossa liikennekamerat ja kaikenlaista maamerkkiä löytyy mutta esim. hälytystä kameran kohdalle ei saa, tai en ainakaan ole saanut. TMC tuossa toimii pirun hyvin ja kun järjestelmä on integroitu autoon niin siitä pystyy esim. klikkauksella soittamaan vaikkapa navin löytämään hotelliin jne. No kyllähän TomTom, varsinkin ne paremmat ovat aivan huippuja, varsinkin jos kaikki tuhat kaapelia saa piilotettua jonnekin kojelautaan, eli näkee hieman vaivaa asennuksessa.
Ei tuo nyt ole edes vielä outoa, mutta se että vitun kalliissa autossa ei edes takapenkkiä saa kipattua kuin lisähintaan. Joka helvetin korollassakin onnistuu sentään.

monikäyttömahdollisuus 890 euroa

Eikä tosiaan ihme ettei tuolla hintaa suomessa nahkajakkaroita näy autoissa. Mitähän ne sakut oikein ajattelee uusia autoja ostaessaan?

Onko miqsu joku autokauppias, vai satamassa rallikuskina?
Haha, ihmettelinkin että mitä monikäyttämahdollisuus tarkoittaa. Muistankint tosiaan ettei edellisessä Bemussani ollut tuota "monikäyttömahdollisuutta" ja se otti kyllä kunnolla päähän. :curs:

On tuo kyllä täysin järjetöntä ostaa uusi auto ja siihen JOUTUU ostamaan normaalit varusteet samalla hinnalla kuin saat vaikkapa uuden Corollan kaupasta kaikkine niine varusteineen. Ja kun arvo romahtaa Saksassakin sen 10000e/v niin ei tuo oikein perusteltua ole.
No käytettyä Bemua etsivän etuhan tuo on :thumbs:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näinhän se on. Senpä takia hintaero 530:n ja 535:n välilllä tuntuu aika kovalta. Erona on vain yksi ahdin.

Jännää, suomen bmw-sivuilla ei ole edes 535:sta bensana, dieselit löytyy kuitenkin.

Eroista vielä. lisänä 50 hevosta, 80 newtonia, 80kg painoa ja 0.4sec pois 0-100:sta ;)
 
Jännää, suomen bmw-sivuilla ei ole edes 535:sta bensana, dieselit löytyy kuitenkin.

Eroista vielä. lisänä 50 hevosta, 80 newtonia, 80kg painoa ja 0.4sec pois 0-100:sta ;)

Arvaatko mistä johtuu? 5-srj. ei ole saatavilla 535:nä bensana tällä hetkellä.
 
Tuollaisella rutkulla mitään tee vaikka jättäisi Lambon.
Mitä mieltä jengi 320Ci:stä? Tuollainen metallimustana, beigellä tai ruskealla nahalla ja M-palloilla voisi olla aika reteä peli.
 
Tuollaisella rutkulla mitään tee vaikka jättäisi Lambon.
Mitä mieltä jengi 320Ci:stä? Tuollainen metallimustana, beigellä tai ruskealla nahalla ja M-palloilla voisi olla aika reteä peli.

jos joku Ci pitää olla niin 320 on aika turha siinä sarjassa. 2-litrainen kone on kyllä kusetusta tuohon autoon. Joko 330 tai jos ei sitä 325:kin menee vielä mukavasti.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom