- Liittynyt
- 14.12.2006
- Viestejä
- 8
Uskot tosissaan tuohon kilometrimäärään..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskot tosissaan tuohon kilometrimäärään..
Otin vuokraamosta 320D:n manuaalilaatikolla seuraavalle liikematkalle ihan kokemuksen vuoks. Odotukset on kovat, mutta veikkaan, että edellisellä reissulla vuokraamani A4 2.0 Tdi vie voiton...
Olsit nyt ottanu jonku oikeen auton, eikä mitää mopoa 320D:tä.
BMW tehny jonkinlaisen tutkielman.. aika makee
GINA
Täytyy nostaa bemarille hattua että tuo näitä esille.
Olsit nyt ottanu jonku oikeen auton, eikä mitää mopoa 320D:tä.
Moottorin teho ja huippunopeus tulee tärkeysjärjestyksessä vasta ergonomian ja muun mukavuuden jälkeen. Nimimerkillä "80000km/v"
Jos oikein pilkkua nussitaan, niin ei tehoissa ja huippunopeuksissakaan isoa eroa ole
Huippunopeus 223 km/h vs 236km/h
Kiihtyvyys (0-100) 8.6 s vs 7.3s
Teho 120 kW vs 142kW
Vertaat nyt 320D:tä ja 328i:tä vai?
Tuossa kun sanoin Tahalle että miksi otit mopon 320D:n, tarkoitin lähinnä että olisit ottanut vaikkapa 330D:n..
Ja sitäpaitsi, 328i:ssä (ainakin E36 ja E46) on enemmän tehoa kuin ilmoitetaan. Oman auton dynolapussa lukema: 156KW ja 310NM.
Perkules pitäis käydä oma 528 '97 penkittääs jos tollasia lukuja sais
Onko muuten viritelty yhtään?
Ei oo viritelty, ihan vakio se on. Imusarjan vaihdolla sais sellaisen 20hv lisää jos tätä konetta haluu viritellä. Kallista vaan on tämä vaparin viritys.
Toi oli ainut diisseli, mikä oli tarjolla. Jos itselleni ostan, ostan vähän isomman, mutta nyt testaan lähinnä penkkien ja hallintalaitteiden mukavuutta ja toimivuutta. Ajan tosiaan 80-100kkm vuodessa lähinnä rauhallista maantieajoa, joten vähempikin teho riittää. Vääntö ja kulutus on tärkeämpiä. Audi johtaa ja A6 Allroad Quattro 3,0tdi:llä on listan kärjessä.Tuossa kun sanoin Tahalle että miksi otit mopon 320D:n, tarkoitin lähinnä että olisit ottanut vaikkapa 330D:n..
No mä olen kans lukenut saman homman(m50b25 imusarja). Mutta oliskohan asia niin että ku ollaan vaihdettu imusarja niin sitten mennään penkittämään ja huomataan että tässähän on tullut 20hv lisää. Mutta todellisuudessa vakiossakin on kuitenkin enemmän tehoa ku luvataan.
Toi oli ainut diisseli, mikä oli tarjolla. Jos itselleni ostan, ostan vähän isomman, mutta nyt testaan lähinnä penkkien ja hallintalaitteiden mukavuutta ja toimivuutta. Ajan tosiaan 80-100kkm vuodessa lähinnä rauhallista maantieajoa, joten vähempikin teho riittää. Vääntö ja kulutus on tärkeämpiä. Audi johtaa ja A6 Allroad Quattro 3,0tdi:llä on listan kärjessä.
Voi tietysti olla, että tolla Audilla tulee muutama sakko otettua...
Toi oli ainut diisseli, mikä oli tarjolla. Jos itselleni ostan, ostan vähän isomman, mutta nyt testaan lähinnä penkkien ja hallintalaitteiden mukavuutta ja toimivuutta. Ajan tosiaan 80-100kkm vuodessa lähinnä rauhallista maantieajoa, joten vähempikin teho riittää. Vääntö ja kulutus on tärkeämpiä. Audi johtaa ja A6 Allroad Quattro 3,0tdi:llä on listan kärjessä.
Voi tietysti olla, että tolla Audilla tulee muutama sakko otettua...
Tuolta löytyy juttua, eipä kuulema hukkaa alavääntöjä.Ei, kyllä se imusarja sitä tehoa oikeasti tuo sen ~20hv. Schrickin sarja on hyvä, se ei hukkaa vääntöä alakierroksilta. m50b25 koneen imusarja tais olla sellainen joka hukkaa alavääntöä.
Tuolta löytyy juttua, eipä kuulema hukkaa alavääntöjä.