Kertokaapas BMW E36 320 tai 325 plussat ja miinukset. Vuosimalli 91-94.
Laita vähintään -94. Tuolloin tuli sähköpuoleen päivityksiä, joilla karsittiin lapsenvikoja pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaapas BMW E36 320 tai 325 plussat ja miinukset. Vuosimalli 91-94.
Ei pahaa sanottavaa, muuta kuin Suomessa turhan arvokkaita ;)
Ehdottomasti Facelift, se 2002 ja vanhemmat? ovat saatanan rumia... ikävän surullisen näköisiä :D
Meitsi taas säätää näiden autojen kanssa. Nyt ollaan päätymässä E61:seen, eli 530DA Touring, eli tommonen:
Onko kellään mitään kokemuksia? Joku uudehko ja vähän ajettu pitäs löytää jossa sporttipenkit ja "ralliratti". Muuta spesiaalia ei ole tarkoitus pistää, jos jotain tulee mukana niin se on ok. Eli karvalakkimalli kelpaa.
Imusarjasta läpät pois heti kättelyssä. Pakosarja on joillakin haljennu. btcf.fi/forum , sieltä löytyy varmaan kaikki tarvittava info...
Mulle lauantaina autokauppias noitu noi E60 ja E61:set maan rakoon. Kuulemma pelkkää paskaa. Sit kun sanoin, että mulla on E46, niin se olikin yllättäen Bemarin paras malli...
Onhan toi E60 helvetin komee, mutta kai siinä jotain ongelmiakin on ilmennyt..
Kaikissa autoissa on ongelmia, sitten kun paremmissa (mersu/bemari) on ongelma niin siitä kyllä muistetaan mainita, yleensä myös niin että koko merkin mallisarja on "pelkkää paskaa". No, Toyotat ovat sitten erikseen, kunhan muistaa tankata niin eteenpäin pääsee.Mulle lauantaina autokauppias noitu noi E60 ja E61:set maan rakoon. Kuulemma pelkkää paskaa. Sit kun sanoin, että mulla on E46, niin se olikin yllättäen Bemarin paras malli...
Onhan toi E60 helvetin komee, mutta kai siinä jotain ongelmiakin on ilmennyt..
noilla -90 alkupuolen E36 ajellessa ei ainakaan tallitoverit lopu kesken..
Onko porukalla kokemuksia 325 ti:stä vuosmallia 2000-2002? Oon hieman ihastunu kyseiseen autoon ja harkitsen vakavasti? Kannattaako?
Itse näkisin että bemareita poljetaan aika paljon varsinkin jos 325 kone kyseessä. Eli tarkkaivaisuutta peliin joten eiköhän se siitä. Jos hyvin pidetty yksilö eli ei runtattu, viritetty tai mitään normaaliajosta poikkeavaa niin eiköhän tossa ole loistopeli vuosiksi. Kone kestää, jos runko kestää. Eli alkuperäiseen omistajasta pientä selkoa (ikää tms).
Aihetta sivuten voisko joku kertoa tarkemmin bemarin huolloista, lähinnä vm 2003-> ylöspäin esim. huoltovälit, huoltojen hinnat (merkkiputiikissa) ja muuta kivaa..
Ketju.Onko 330 XI -01 mallissa ketju vaiko hihna?