Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paremmat penkit (no bemussa oli m-sportit vai mitä ne on), Volvo on tehty varmaan joillekkin 120kg+ ihmisille. Volvo oli pirun tuuliherkkä ja täysin tunnoton satkun+ nopeuksis. Cruise hidasälyinen ja napit ratissa olis saanut olla niin muotoiltu niin että tietää mitä painaa katsomatta. Kaupunkipöräilyssä volvo oli ihan jees, ohjaustehostin toimii ja vaihteet on miellyttävät. Volvossa oli muuten se dtsc tjsp.Erittelisitkö hieman syitä?
No eikös tuo bemarin e39 ole äänestetty maailman parhaaksi autoksi aikoinaan että en kyllä yhtään ihmettele että monet sitä kehuu.
Itsekin tykästyin aivan helvetisti ku kävin koeajolla ja sellanenhan on alle saatava
2.8 bensa kutonen on varmaan sopivin kone tohon hinnan ja bensan kulutuksen kannalta ainakin itselle.
Millainen noiden E36 bemareiden luotettavuus on? Kohta ois auton hankinta edessä ja noi 320 ja 325 mallit pyörivät mielessä. Tiedän että jotkut voivat olla täysiä paskoja ja toiset taas ilman mitään vikoja, mutta noin yleensä. Ainakin Fifth Gear-ohjelmassa kehuivat E36:en luotettavuutta ja että sen ajettavuus on yksi parhaimpia sen ikäisistä autoista.
Jos käyttöautoa haluat, niin osta vanha kunnon japsi: Toyota tai Mazda. Ei tarvi sillon huoltaa ja rahat voi pistää pelkästään bensaan.
Jos taas haluat kylille pyörimään ja haluat naista, niin sitten ehkä se bemari. Sillon voit ainakin kavereille kertoo että mulla on takaveto auto.
No itse sanoisin että kyllähän noilla eteenpäin pääsee varmasti luotettavuudeltaan. Ajettavuudesta tosin en ole yhtä mieltä. Vakio alusta on jotain käsittämättömän hirveää. Pienellä tuunauksella saa ihan hyvän tuosta alustasta tietysti. Ainakin vanhempien osalta melko monessa on lamda vikaa. Uudemmat vanos koneella olevat ovat varmaan ihan hyviä. Itsellä kuitenkin jotenkin paska maku jäänyt noista E36 bemareista juuri tälläisten pikkuseikkojen takia mitä saattaa olla mm ovipahvien natina, muutenvaan natina, räminä kolina, aliohajaus jne. Jos nyt olet ostamassa tuollaista niin osta mielellään semmonen mitä ei ole amispoika tuunannut/rällännyt pilalle. Karvalakkimallit noista on paraskuntoisia ollut missä itse olen istunut/ajanut (n10-15kpl). Ainii elä missään nimessä osta 91-92 vuosimallin vekottimia. Niissä ne enimmät viat on.Millainen noiden E36 bemareiden luotettavuus on? Kohta ois auton hankinta edessä ja noi 320 ja 325 mallit pyörivät mielessä. Tiedän että jotkut voivat olla täysiä paskoja ja toiset taas ilman mitään vikoja, mutta noin yleensä. Ainakin Fifth Gear-ohjelmassa kehuivat E36:en luotettavuutta ja että sen ajettavuus on yksi parhaimpia sen ikäisistä autoista.
No itse sanoisin että kyllähän noilla eteenpäin pääsee varmasti luotettavuudeltaan. Ajettavuudesta tosin en ole yhtä mieltä. Vakio alusta on jotain käsittämättömän hirveää. Pienellä tuunauksella saa ihan hyvän tuosta alustasta tietysti. Ainakin vanhempien osalta melko monessa on lamda vikaa. Uudemmat vanos koneella olevat ovat varmaan ihan hyviä. Itsellä kuitenkin jotenkin paska maku jäänyt noista E36 bemareista juuri tälläisten pikkuseikkojen takia mitä saattaa olla mm ovipahvien natina, muutenvaan natina, räminä kolina, aliohajaus jne. Jos nyt olet ostamassa tuollaista niin osta mielellään semmonen mitä ei ole amispoika tuunannut/rällännyt pilalle. Karvalakkimallit noista on paraskuntoisia ollut missä itse olen istunut/ajanut (n10-15kpl). Ainii elä missään nimessä osta 91-92 vuosimallin vekottimia. Niissä ne enimmät viat on.
Just joo. Ja jos haluat kuunnella autenttisissa tunnelmissa Rekkamiestä, niin osta Volvo FH410:jahas: Järjetön postaus....
Miten niin?
Voi jösses että jotkut voi vetästä herneet nenukkiin jostain postista, jota ei ymmärrä.
http://www.youtube.com/watch?v=CErHQK5npWI
Itsellä kuitenkin jotenkin paska maku jäänyt noista E36 bemareista juuri tälläisten pikkuseikkojen takia mitä saattaa olla mm ovipahvien natina, muutenvaan natina, räminä kolina, aliohajaus jne.
Ehdottomasti jälkimmäiset ovat parempia. Enpä ole kuullut hirveesti haukkuja noista 95-98 vuosimallin e36. Ainoa että ilmastointi sanoi itsensä irti eräällä kaverilla :DKiitos hyvästä vastauksesta!
Ne mallit joita oon ite katellu on just ihan persusmalleja, noi amisten tuunaamat on kyllä ihan hirvittävän näköisiä. Täytyy yrittää välttää noita 91-92 mallisia, 95-98 mallit on vissiin parhaimpia?
Voi kyllä olla tietysti sitäkin. Ovipahvien kanssa vähän ollut jokaisella ongelmia jotka niihin ovat erehtyneet näppinsä työntämään. Kiinnikkeet eivät yksinkertaisesti pidä enää niin hyvin. Voi olla tietysti että auton ikäkin on tuonut tätä kolinaa mukaan. No itse yleensä tykkään testata auton ominaisuuksia äärirajoille asti jolloin se todellinen luonne paljastuu. Tämä kyseinen alustaongelma kyllä paljastui jo ihan nopeusrajoitusten sisällä. Sitä nyt tuskin hirveästi maantiellä huomaa mutta kaupungissa jo tiukemmissa kaarteissa huomasi. Kyse nyt tietysti on myös siitä millaisesta alustasta pitää, koeajamallahan se selviää.Voisiko nuo mainitsemasi nitinät, kolinat ja aliohjaukset johtua juurikin noista alustan "pikku tuunauksista", joita nämä keravan Jarmot on lähes kaikkiin E36 bemareihin laittaneet?
Ns. normaaliajossa tämä vakioalusta on kyllä vaihtoehdoista parhain, mutta jos tykkää piiskata aivan äärirajoilla tätä todella "urheilullista" voimanpesää, niin kaippa se pieni alustan tuunaus on ihan hyväksyttävää...
Yhdellä kaverilla oli saksasta tuotu ja siellä valmiiksi kenttään laskettu E36, joka siis oli todella matala ja jouset kuin rautatangot.Voisiko nuo mainitsemasi nitinät, kolinat ja aliohjaukset johtua juurikin noista alustan "pikku tuunauksista", joita nämä keravan Jarmot on lähes kaikkiin E36 bemareihin laittaneet?