Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
lepex puhuu asiaa!:)

uudet bemarit tuntuu olevan myös päästöarvoissa parasta a-ryhmää!

Toivottavasti homma jatkuu samaan malliin, satuin nimittäin vilkasemaan saksankielisiä uutisia DW:ltä tänään, ja jos oikein tajusin niin saattaapi olla että siellä aiotaan vähentää työntekijöiden määrää, siis ilmeisesti Münchenin tehtaalla...

ostan saksalaista laatua:worship:

jotenkin vaan mun perse ei tykkää muusta ku bemarin penkistä;)

Tyggis ja sivis ei tiedä hittoakaan bemareista mutta kovasti yritetään päteä! :D

Niin no, e30 320i on löytynyt tallista, joten pitäisi varmaan jotain tietää...

Kerro toki mikä tuossa mun viestissä oli pielessä.

EDIT: Mistä mallisarjasta ylipäätään enää puhutaan? :D E30 vai E36?

Niin no, e30 320i on löytynyt tallista, joten pitäisi varmaan jotain tietää...

Kerro toki mikä tuossa mun viestissä oli pielessä.

EDIT: Mistä mallisarjasta ylipäätään enää puhutaan? :D E30 vai E36?

Katsos IS:ää ei ole koskaan tehty hihnalla! Ja tuo sun e30 320 on hihnalla!

Ja tuo sun e30 320 on hihnalla!

Ohoh, niinpäs näyttäs olleen. Hyvin se kuitenkin pelas ja oletin sen johtuneen siitä, että siinä olisi ollut ketju. :hyvä: Tuo on myyty jo ajat sitten etiäpäin.

Ohoh, niinpäs näyttäs olleen. Hyvin se kuitenkin pelas ja oletin sen johtuneen siitä, että siinä olisi ollut ketju. :hyvä: Tuo on myyty jo ajat sitten etiäpäin.

Ja sitäpaitsi tuon M20 (320, 325) motin hihna kestää paljon kauemmin kuin surullisenkuuluisan M40:n (316, 318).

Kyselin tossa jo noista E36 mallisista bemareista mutta mites noi E30 mallit? Eli miten luotettavia, ajettavuus jne? Jotenkin tuntuu että E30 malliset on paremman näköisiä kun E36.

Kyselin tossa jo noista E36 mallisista bemareista mutta mites noi E30 mallit? Eli miten luotettavia, ajettavuus jne? Jotenkin tuntuu että E30 malliset on paremman näköisiä kun E36.
Mun silmään taas aivan toisin päin, mun mielestä E30 on tajuttoman vanhan ja ruman näkönen:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

No sanotaan tähän ajettavuuteen nyt sitten E30:n osalta jotain perstuntumalta.

Omasta mielestä tuon automallin ajokäyttäytymistä voi luonnehtia "äkkipikaiseksi", varsinkin kun mennään pidon äärirajoilla. Painava kutoskone nokalla ja kevyt perse tarkoittaa monesti, että ohjaamo on ns. "täynnä käsiä". Ainoastaan E30 M3 on käsittääkseni poikkeus normiin, eli kovasti kehuttu, mutta sitä en ole ajanut.

E36:sta en ole myöskään ajanut, mutta olen e36:sta omistaneiden kavereiden puheista käsittänyt niin, että tuossa on ajo-ominaisuudet paremmat. Noissa E36:sissa on käsittääkseni jo jonkinlaisia vetoluistonesto-ominaisuuksia ollut mahdollista valita lisävarusteeksi (ajonvakautusta ei vissiin ole?), joten talvella ei tarvitse stressata niin paljon.

Mitenkään vähättelemättä en usko, että 17-vuotiaan kaverin ostaessa ekaa bemaria tarvii edes E30 M3:sta puhua.:) Mutta kiinnostaisi tietää minkä hintaluokan autoa billmaier on ostamassa? Saisi edes jotenkin rajattua aihetta.. (välillä E30 nokkahihna - E36 und ASC) Omasta mielestäni luistonestoa parempi talvivaruste on 25% kitkalukko.

No, olen vähän ajatellut että 5000€ on maksimi mihin ois varaa. Tuollaista E30 tai E36 M3sta olen tuskin ostamassa, ne taitavat olla jo niin loppuun ajettuja ja varaosat maksavat maltaita.

No, olen vähän ajatellut että 5000€ on maksimi mihin ois varaa. Tuollaista E30 tai E36 M3sta olen tuskin ostamassa, ne taitavat olla jo niin loppuun ajettuja ja varaosat maksavat maltaita.
Kyllähän niitä löytyy vähän ajettujakin, mutta hinta on ihan toinen. Tästä voi olla montaa mieltä, mutta sanoisin että 5000€ budjetilla kannattaa ostaa 4000€ auto ja varata loput korjauksiin/huoltoihin ellei ole säännöllisiä tuloja tiedossa. En ole nettiautoa tutkinut mitä pirssejä tuolla hintaa myydään, mutta sen sanoisin ettei kannata kiireellä ostaa! Valinnanvaraa alkaa olla reilusti ja tarjolla on niin pommeja kuin helmiäkin.

Kävin aamusta lasin takana kuolaamassa BMW M5:sta vm.2000.
Kertokaa viisaammiksenne onko 97,000km ajetusta, täydellisen huoltokirjan omaavasta yksilöstä 46,900€ liikaa? Tai siis... kuinka paljon liikaa?

Tommonen 320tda olis kyl ihan kivan näkönen peli (=hienompi kuin e39). 500:sta ei oo tullu testattua mutta tommonen e46 2003 on ollut aiemminkin. En sitten tiedä onko tuollainen 500:nen vähän turhan iso laiva ajella? Omassa ei mitään vikaa kertaakaan, tosin se oli alitehoinen bensakone, 1.8i. Tuo 320d ei paljon hörppisi kiisseliä (alle 5L/100km), hinta on suht edullinen ja löytyy automaattikin. Tehojakin näyttäisi löytyvän 150-163hp, varmaankin pari eri konetta 2-litraisissa sitten... Miten tuo ihmisen pituus vs. 300/500 -sarja? Itse olemme 160-senttisiä molemmat, joten tilaa emme sinänsä tarvitse ;)

dimibeemer02od4.jpg

Kertokaa viisaammiksenne onko 97,000km ajetusta, täydellisen huoltokirjan omaavasta yksilöstä 46,900€ liikaa? Tai siis... kuinka paljon liikaa?

No kyllä tuo aika paljolta kuullostaa. Nettiautossa halvin on e39 M5 maksaa 26.500€ Mutta onhan sillä rullailtukin puolet enemmän ku tuolla.

Mutta tuo on kyllä suomen kalleimpia M5:sia tota korimallia.

Uudessa M5:sessa pelkät verot nousivat jo yli tuon 46.900e :lol2:

Niin.Onhan toi hurja hinta kaheksan vuotta vanhasta autosta. Mutta mukava pelihän se on. Kokeiltu on :thumbs: Tolla 50 tonnilla alkaa vaan jo saamaan muutakin mukavaa. Ja kaiken lisäks melkeen uutena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom