Kokemuksia BMW:stä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäskö meidän ostaa Prayerille porukalla joku halpa ranskalainen, esim pösö. Istutetaan sinne ja laitetaan puhaltimet täysille, aivan varmasti lämpöä riittää. Pakettiautoista en tiedä mitään enkä itsekään tuosta pösöstä muuten niin tykkää kun pikkuvikaa alussa riitti, mutta kyllä se noi kriteerit on täyttänyt. Eli lähtee talvellakin ihan reippaasti käyntiin ilmankin lämmitystä ja kyllä sitä lämpöä taatusti riittää.

no voi vittu! tuossa on clio pihassa eikun sinne istumaan.
saa muuten käydä pois tuon joku tuosta 5700 eurolla.

hyvä kauppakassi.
ainoana miinuksena se että kauppakassit pitää viedä kotiin yksi kerrallaan.

tästä on ihan turha alkaa väitellä.
Ne jotka omistaa ranskalaisen auton (minäkin) vetävät kyrvän korvaan heti kun niitä dissataan. ihan sama jos joku menee rappiketjuun sanomaan että räppi on perseestä kuunnelkaa heviä.
tulee aivan sama reaktio. olen varmaan NEUTRAALIN kanssa ainoa joka on sitämieltä että omakin auto voi olla paska.

Pitäskö meidän ostaa Prayerille porukalla joku halpa ranskalainen, esim pösö. Istutetaan sinne ja laitetaan puhaltimet täysille, aivan varmasti lämpöä riittää. Pakettiautoista en tiedä mitään enkä itsekään tuosta pösöstä muuten niin tykkää kun pikkuvikaa alussa riitti, mutta kyllä se noi kriteerit on täyttänyt. Eli lähtee talvellakin ihan reippaasti käyntiin ilmankin lämmitystä ja kyllä sitä lämpöä taatusti riittää.

No jos on pelkällä kiisselipakulla ajanut niin onkos tuo ihme jos ei lämpeä. Ei muuten lämpeä vaikka ois saksalainen tai japanilainenkaan :provo: :)

Edit: ai oli prayerillä cliokin. Tsori

Itsehän en mitään kokemuksia omaa mutta kaverilla on uusi bmw ja sanoo, että niiissä on vakiona jokin webaston tyylinen tms. lisälämmitin jolla bmw varmistaa, että auto lähtisi käyntiin talvella. Jos tämä pitää paikansa niin voisi kuvitella, että vanhemmissa bemareissa tuon kylmäkäynnistyksen kanssa on ollut mahdollisesti ongelmia.

Itsehän en mitään kokemuksia omaa mutta kaverilla on uusi bmw ja sanoo, että niiissä on vakiona jokin webaston tyylinen tms. lisälämmitin jolla bmw varmistaa, että auto lähtisi käyntiin talvella. Jos tämä pitää paikansa niin voisi kuvitella, että vanhemmissa bemareissa tuon kylmäkäynnistyksen kanssa on ollut mahdollisesti ongelmia.

mikäs tämä webaston polttoainelisälämmitin juttu oikein on?
eli se ei lämmitä autoa sisältä suoranaisesti vaan lämmittää polttoaineen (?) ja sitäkautta jotenkin tunkee kuumaa ilmaa autoonkin:D en ole perehtynyt mutta ehkä te olette:D

olen varmaan NEUTRAALIN kanssa ainoa joka on sitämieltä että omakin auto voi olla paska.
Jos olisit lukenut kunnolla ton mun aiemman postin niin oisit huomannu etten minäkään tuota pihassa seisovaa pösöä arvosta maasta taivaaseen.
Mutta toisaalta, eipä joltain alle kahden tonnin 405 pösöltä pidäkään hirveästi odottaa.
Edit: Paitsi että se on lämmin ja lähtee käyntiin kovillakin pakkasilla :D

mikäs tämä webaston polttoainelisälämmitin juttu oikein on?
eli se ei lämmitä autoa sisältä suoranaisesti vaan lämmittää polttoaineen (?) ja sitäkautta jotenkin tunkee kuumaa ilmaa autoonkin:D en ole perehtynyt mutta ehkä te olette:D

Se polttaa auton polttoainetta ja lämmittää jäähdytysnestettä.

Millaisia kokemuksia teillä on E30 ja E36:sta? Ovatko ne kuinka kestäviä? Ensi vuonna olisi auton osto edessä ja olen ajatellut E30 tai E36, mutta en viitsi ostaa jos ne lahoo heti. Olen kyllä kuullut että ne olisi suht kestäviä.

Nykyaikaiset diiselit on varustettu eebereillä tai vastaavilla. Ja hyvin ne lämpiää.

Millon näihin diisseleihin on tullut näitä eebereitä yms. Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.

Ei taida kuitenkaan yltää lämpeämisnopeudessa bensavehkeen tasolle, vai kuinka on? Ainakaan itse en ole törmännyt vielä mihinkään älyttömän nopeasti lämpiävään dieseliin. Se voi tosin johtua siitä, että diesel-autot joita olen ajanut eivät ole olleet mitään kauhean kalliita vehkeitä.

Millon näihin diisseleihin on tullut näitä eebereitä yms. Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.

Ei taida kuitenkaan yltää lämpeämisnopeudessa bensavehkeen tasolle, vai kuinka on? Ainakaan itse en ole törmännyt vielä mihinkään älyttömän nopeasti lämpiävään dieseliin. Se voi tosin johtua siitä, että diesel-autot joita olen ajanut eivät ole olleet mitään kauhean kalliita vehkeitä.

Uusissa transporttereissa on webastot vakiona ilman ajastinta. Itsellä on ajossa 2000 vuoden caravelle, jossa on myös tuo kello. Tuolloin se on ainakin ollut lisävaruste.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bimmerit o niiq ihqui

047314748f2ac.jpg

very_ugly_bmw1.jpg

bmwe30%20vadim.jpg

bild003.jpg

jubedus.jpg

10941367_VA8o.jpg

-01 x5 3.0d:stä löytyy polttoainekäyttöinen lisälämmitin joka lähtee päälle kylmänä käynnistäessä jotta auto lämpees nopiaa. tos meidän pirssis on viä kauko-ohjain (bmw org.ruma kapula) jolla ton webaston saa päälle ennen lähtöä.

:lol2:

-01 x5 3.0d:stä löytyy polttoainekäyttöinen lisälämmitin joka lähtee päälle kylmänä käynnistäessä jotta auto lämpees nopiaa. tos meidän pirssis on viä kauko-ohjain (bmw org.ruma kapula) jolla ton webaston saa päälle ennen lähtöä.

Ok. Ei taida vieläkään kaikissa nykydieseleissäkään olla vakiona lisälämmitimiä, joten taitaa siis löytyä vieläkin niitä hitaasti lämpeneviä? Ainakin työautojen (pakut yms.) joukosta.

Näytääkö toi minun bimmeri kauheelta teini rassilta jos ajattelee, että toi kontissa oleva kotelo muuttuu.. tarkotus oli tehdä siittä sellanen hillitty eikä mitään teini autoo.
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=8232

Toi subikoteloviritelmä karvoineen on kieltämättä aika... hmmm... erikoinen.
Muuten se on kyllä vielä suht hillitty ja e34:sta on onneksi huomattavasti vaikeampaa saada teinirassin näköistä, mitä esimerkiksi e36:sta. Ja on vielä farkkukin.

Pieni muutos minkä itse tekisin olisi maskiverkkojen vaihtaminen mustaan. Ei pistäisi yhtä pahasti silmään kuin hopean väriset.

Suositut

Back
Ylös Bottom