- Liittynyt
- 9.1.2003
- Viestejä
- 3 596
Voin hyvin kuvitella, että samalla reissulla oli myös sammuneena pientareella ollut Toyota, Nissan ja VW:kin mutta ainoa noista oli Mersu joka oli jäänyt mieleen.
Ei nyt sentään ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin hyvin kuvitella, että samalla reissulla oli myös sammuneena pientareella ollut Toyota, Nissan ja VW:kin mutta ainoa noista oli Mersu joka oli jäänyt mieleen.
Ajokohan se sit täpöjä eli 340 km/h.... :wtf:
Kun ei ole tutkaa;)Ajokohan se sit täpöjä eli 340 km/h.... :wtf:
juu itekki nähnyt kyseisen pirssin mustana. eipä siitä enään auto voi paljoa komistua. kerrassaan onnistunut malli ja tehoa on riittävästiNäin männä viikolla BMW M6:sen. Meinasin ajaa perään.
Ihan kivan oloinen auto kyl oli...
Nostetaan ylöspäin. Eli nyt iski joku kamala hinku vaihtaa tuo maksalaatikko helvettiin. Olen nyt niin ihastunut Bmw 528 -98 malliin. Tosi siisti ja hiukan laitettu, tuotu vuosi sitten ruotsista todella hyvästä pidosta, ajettu 176tkm. Nyt vain puuttuu se järki. Tuolla rahalla saisi jotain paljon uudempaakin, mut pitääkö kaikki aina ajatella järjellä? Miksi ei voi vaan antaa mennä? Pitää selitellä itselleen kaikkea ja keksiä tekosyitä. Raha on luotu kiertämään ja sitä saa aina lisää. Pelottaahan se aina et jos koko paska leviää käsiin samantien.
Mikäli jollain on kyseinen auto, tai on ajanut/tietää jotain jutskia niin kirjoitelkaa infoa. Taitaa kuitenkin käydä niin että auto vaihtuu, ei vaan voi mitään..??
V
Jos nurkkapyöritystä tulee enemmän, niin kannattaa harkita 523-mallia, kun siinä on pienemmässä koneessa kuitenkin saman verran hepoja ja vain hiukan vähemmän vääntöä.
Kyllä siinä on vain melkoisesti eroa tuossa 523 ja 528 mallissa. Monesta 523:sesta on penkitetty noin 180hv(170vakio) mutta tuosta 2.8 litran myllystä on penkitetty pitkälle päälle 200hv(vakio muistaakseni 193)
Totta tuokin. Alunperin 528:n kohdalla taisi olla peruja jostain saksan luokitusjärjestelmistä, että tehot piti merkitä hieman alakanttiin. Ja tuosta seurasi, että 523:n tehoja joutui myös ilmoittamaan alakanttiin, ettei olisi mennyt 528:n markkina-alueelle. Muutamia penkitystuloksia olen nähnyt ja niissä 2.8:t ovat olleet 204-205hv.
Todella pieniruokaisia pannuja jokatapauksessa, jos vaan maltilla ajelee.
IMO bemari kyllä hyppää aamulla paremmin liikenteeseen kuin esim pösöt,citikat, ja jotkut japsit.
Taas niin ympäripyöreää Itsellä on 150tkm kokemus sitikasta (Xsara 1.9TD) ja se ei kertaakaan jättänyt pakkasilla starttaamatta. Toki suurin osa starteista tapahtui lohkolämppärin huudattamisen jälkeen, mutta ne kerrat kun -25C pakkasella piti startata eikä sähköä ollut saatavilla, auto kyllä lähti käyntiin mukisematta.