Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan tuo meininki vähän huvittavaa, mutta eipäs tästä ole kauaakaan kun joku ehdotti, että bodarit punnertamaan senaatin torille ja huutamaan "Pakkis for ever" tmsp. ja Mike oli innoissaan menemässä kuvaamaan sitä.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noita sierra-miehiä on tosiaan rusan shelli täynnä, tosin yleensä alla on juurikin E36 - bemari. Sitä myötähäpeää ei voi edes aavistaa ennen kuin tuon paikan on nähnyt iltasella. Ensimmäinen reaktio on vilkaista kaikki autot läpi ettei oman mallista löydy joukosta ja jos löytyy niin aivan helvetin moista rallia autokauppaan.
 
Noita sierra-miehiä on tosiaan rusan shelli täynnä, tosin yleensä alla on juurikin E36 - bemari. Sitä myötähäpeää ei voi edes aavistaa ennen kuin tuon paikan on nähnyt iltasella. Ensimmäinen reaktio on vilkaista kaikki autot läpi ettei oman mallista löydy joukosta ja jos löytyy niin aivan helvetin moista rallia autokauppaan.

Niin... BMW-kuskit tarkkaillee tuollaisia huoltoasemalla tapahtuvia kokoontumisajoja. Itse palasin E-Mersuun ja katselen sen sijaan ihmeissäni erilaisia parkkialueita senioreiden bingoiltoina ja senioritanssien aikaan...
 
Tohon on kyllä syynsä miksi Saksasta (ja Suomestakin) saa halvalla E6x bemareita.

bemmilavalla.webp

Mitäs veikataan? Sähköt vai imusarjanläpät? Itse en uskaltais ajaa läppien kanssa edes autoliikkeen pihasta pois jos tommosen Saksasta kävisin. Eikä ois kannattanu tuonkaan ajella ;)
 
^ Tuli kuvasta mieleen, kun hajosi festarireissulla jokunen kesä sitten bemarista vesipumppu. Hinausta ~70km, onneksi hinaaja paljastui bmw-mieheksi itsekin! Tarinaa olisi molemmilla riittänyt vaikka Jäämerelle asti. Ei kuski pahastunut vaikka otin ryypyn - pirssi kun hinattaisiin vieraan kaupungin marmoritiskin ääreen...
 
Hommasin tässä hetki sitten ekan Bemarin 2002vm X5 vähän päällä 200 tkm ajettu...Olen tykännyt kovasti ja tää oli eka katumaasturi itellä. Pihassa on myös kakkos autona 1,8T Passat joka myös 2002vm
 
Zone-sarja -42%
Tohon on kyllä syynsä miksi Saksasta (ja Suomestakin) saa halvalla E6x bemareita.

katso liitettä 102209

Mitäs veikataan? Sähköt vai imusarjanläpät? Itse en uskaltais ajaa läppien kanssa edes autoliikkeen pihasta pois jos tommosen Saksasta kävisin. Eikä ois kannattanu tuonkaan ajella ;)

N47 jos kyseessä, niin jakopää kilahtanu. Jos yleensäkin LCI-malli, niin cobra-stick levinny. Joulukuusi-ilmiön jälkeinen sammahtaminen, koska akku on huonossa hapessa?
 
On se kyllä ihme homma että jos auto maksaa uutena 120.000e (BMW) tai 25.000e (Skoda) niin ne ovat 7v päästä kumpikin noin 15.000e. Tai no en tiedä onko se ihme, mutta joku noissa Bemareissa on pakko olla vikana aivan oikeastikin, vaikka täällä pari tyyppiä niiden kertookin toimivan "moitteetta".
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä sain kyl 6 vuotta vanhasta bemarista uuden skodan verran ja se ei uutena todellakaan maksanut 120 tonnii. Mut skoda onkii nii hyvä auto et se kasvaa korkoo. 7 vuoden jälkeen siitä saa kai 35 tonnii ku makso 25. mitä tollaseen skodaan tulee niin 2000 luvun skoda: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Skoda_Felicia_Friend.JPG
kai tollasest huppe maksais helposti yhen 15 donaa. On toi sen verran makee. Tässä ny verrokki varmuuden vuoksi bemarilta 2000 luvulta: http://carfreaks.net/g2/1243-6/kelleners.jpg

Ei muuten toimi moitteetta bemari. Mä oon käyny 2 kertaa takuuhuollossa nyt. ilmastoinnin joku moottori piti ääntä ja yksi parkkitutkista pimeni. lavettia ei kuitenkaan ole vielä tarvittu.
 
On se kyllä ihme homma että jos auto maksaa uutena 120.000e (BMW) tai 25.000e (Skoda) niin ne ovat 7v päästä kumpikin noin 15.000e. Tai no en tiedä onko se ihme, mutta joku noissa Bemareissa on pakko olla vikana aivan oikeastikin, vaikka täällä pari tyyppiä niiden kertookin toimivan "moitteetta".

Mä olin yksi niistä joiden bemari toimi "moitteetta".

Kunnes sitten alkoi autolla olla ikää 11v ja mittarissa noin 170tkm. Tuntui siltä, että tuosta alkoi hajoilla kaikki mahdollinen. En ala nyt tähän mitään vikalistaa kirjaamaan, koska siinä ei ole hirveästi mieltä kuitenkaan. Vaihdoin volkkariin.
 
Mä olin yksi niistä joiden bemari toimi "moitteetta".

Kunnes sitten alkoi autolla olla ikää 11v ja mittarissa noin 170tkm. Tuntui siltä, että tuosta alkoi hajoilla kaikki mahdollinen. En ala nyt tähän mitään vikalistaa kirjaamaan, koska siinä ei ole hirveästi mieltä kuitenkaan. Vaihdoin volkkariin.

duoda duoda, voitko mainita automerkin mikä ei alkaisi hajoilemaan 11v ja 170tkm jälkeen? toivottavasti volkkari pelaa moitteetta 11 vuoden jälkeen :)
 
Kaveri osti Bemarin. Kesti kaksi viikkoa. Sitten lähti lavetilla pois (viikko sitte). Semmosia noi paskat on.
 
duoda duoda, voitko mainita automerkin mikä ei alkaisi hajoilemaan 11v ja 170tkm jälkeen? toivottavasti volkkari pelaa moitteetta 11 vuoden jälkeen :)

Mun kirjoitus ei nyt ihan pakosti ollut vakavissaan kirjoitettu BMW:n haukkumiseksi :)

Volkkari vaihtunee toiseen jo tuossa 3v päästä.
 
Tässä nyt jo jonkinmoinen tovi ajeltu f30 kaa ja mä oon kyl ihan rakastunut. Vieläkii on fiilis et tekis mieli kattoo toimiston ikkunasta pihalle tuota komistusta. kai mä oon sekasin. Tai siis oonha mä, mut et näin paljon. Harvoin tää ensihuuma kestää näin pitkään. Vikoja on vieläkin nuo yllämainitut. Uusia odotellessa. Selvähän se on, et rikkimeneviä osia on triplasti toyotaan ja realiteetin osaa ite sentään suhteuttaa tähän. käyttökokemuksista vois sanoa et adaptiiviset valot kaukovaloasistentil on silkkaa pornoo pimeessä. Suosittelen todella lämpösesti merkistä riippumatta ruksimaan. Bemun uus 7 portainen automaatti toimii myös häkellyttävän hyvin. Ei noita aiempien mallien ongelmia et laatikko oppii väärille tavoille vaan voi sport napista muuttaa toimintaa jos siltä tuntuu. Ääniohjaus on jotaki jonka kanssa voi pitää omaa kivaa. Huutelee sille rivouksia suomeks ni se ihana heleä naisääni laittelee sit mitä ihmeellisempiä juttui päälle:D.

jos oikeasti soraääniä antaa niin jokainen osa on kevennetty malli ja monessa paikassa tuntuu et hyvä et uskaltaa koskea autoon ettei sormi mee pellistä tai jostain namiskuukkelista läpi. Oikeasti co päästöt ja painon kevennys on otettu ehkä liian tosissaan tai öljyn ja metallin hinta on noussut yli bemarin sietokyvyn ja ne perkeleet säästää peltien paksuudessa. Vähän tietyis kohtii jää sellanen epämääränen fiilis tuosta ohennuksesta et onko se painon säästöä vai oikeasti kulujen säästöä. Mut auto on kuitenkin kevyempi kun aikasempi malli e90 325 vs f30 328.
 
^Se laatikko on 8-vaihteinen. Eka kymppi takana F31:llä ja ei vieläkään mitään vikaa. 6,5l/100km keskikulutus, suurin 7l/100km, pienin 6l/100km (kulutukset laskettu siis tankkauksista). Suurimman osa noista kilsoista on perässä ollut kärry mopolla ja ratakamoilla lastattuna. Mahtava tuolla on vieläkin ajaa. Tosiaan nuo adaptiiviset valot rulettaa, myös dynaaminen m-alusta ja sportohjaus on aika kivat (rauhottaa menoa kärryn kanssa aika kivasti).
 
kiitos tarkennuksesta. Niinhä se on 8 lovee. Vaikka tuota sähköistä ohjausta on parjattu niin ekal ajol se oli vähän omituinen mukamas, mut nyt en vaihtais pois. mul o se muuttuva ohjaus ja sport ohjaus. sport napista muuttuu koko ohjaus ihan erilaiseksi geometriaa myöden. Todella napakka ja feedbakkiä tiestä löytyy bemarin tyyliin hyvin. m alusta on ehkä ihan aavistuksen löysä e90 sporttii verrattuna ainakii. 8 litroo mul menee menovettä täs pelkäs kaupunkipyöritykses. Vanha 325 hörppäs 11 eli aikamoinen tiputus.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom