Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noita sierra-miehiä on tosiaan rusan shelli täynnä, tosin yleensä alla on juurikin E36 - bemari. Sitä myötähäpeää ei voi edes aavistaa ennen kuin tuon paikan on nähnyt iltasella. Ensimmäinen reaktio on vilkaista kaikki autot läpi ettei oman mallista löydy joukosta ja jos löytyy niin aivan helvetin moista rallia autokauppaan.
Tohon on kyllä syynsä miksi Saksasta (ja Suomestakin) saa halvalla E6x bemareita.
katso liitettä 102209
Mitäs veikataan? Sähköt vai imusarjanläpät? Itse en uskaltais ajaa läppien kanssa edes autoliikkeen pihasta pois jos tommosen Saksasta kävisin. Eikä ois kannattanu tuonkaan ajella ;)
On se kyllä ihme homma että jos auto maksaa uutena 120.000e (BMW) tai 25.000e (Skoda) niin ne ovat 7v päästä kumpikin noin 15.000e. Tai no en tiedä onko se ihme, mutta joku noissa Bemareissa on pakko olla vikana aivan oikeastikin, vaikka täällä pari tyyppiä niiden kertookin toimivan "moitteetta".
Mä olin yksi niistä joiden bemari toimi "moitteetta".
Kunnes sitten alkoi autolla olla ikää 11v ja mittarissa noin 170tkm. Tuntui siltä, että tuosta alkoi hajoilla kaikki mahdollinen. En ala nyt tähän mitään vikalistaa kirjaamaan, koska siinä ei ole hirveästi mieltä kuitenkaan. Vaihdoin volkkariin.
duoda duoda, voitko mainita automerkin mikä ei alkaisi hajoilemaan 11v ja 170tkm jälkeen? toivottavasti volkkari pelaa moitteetta 11 vuoden jälkeen