Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Riippunee rahasta. 9 vuotta vanhan auton ostaminen rahotuksella kuullostaa vähän siltä, et pitäis saada jotain hienompaa mihin rahat riittää. Eli joku kiva e46 cabi tai m3 tai m5 tai jotain muuta erikoisempaa. Muistakaa ny et noi autot on sit uutena maksanut "riittävästi". 9 vuotta vanhana niiden varaosat eikä huolto oo sit samanhintasta ku yhtävanhan corollan. Tässähän on se syy monesti et sit itketään ku hajoaa jotain ja se maksaakin(merkki on paska ja kaikki on huonosti). Tästä syystä itse ajan vain sen hintasella autolla kun on varaa. Oon mäkii kuullu miksen ostanut jotain e60 m5 ja oisin säästänyt vielä reilusti rahaakii, mut ei mu lompakos oo likviditeettii noin kalliiseen autoon. Sit ku mul o varaa ostaa m5 ni se on uus. Eli todennäköisesti ei tässä elämässä:D.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos tilillä on 5 touhutonnia huolto - ja korjauskuluihin niin mikä ettei 9v vanhaa bemaria rahoituksella. Jos taas ei niin aika riski ostos...

Kaikesta 'positiivisesta' keskustelusta huolimatta tarkoituksena vaihtaa 335iA vähän tuoreempaan 335 CdA M-sporttiin. Kysymyksessä on ensimmäinen diesel-autoni. Joten onko vielä jotain mitä pitäisi tietää d-Bemarista. Nykyisellä olen ajanut reilun kahden vuoden aikana 53000km. Tähän mennessä ei ole normaalihuoltoja kummempia ongelmia esiintynyt. Harkinnassa on vielä 330-mallitkin, mutta taitaa kallistua tuohon 335-osastoon kuitenkin.

E34 525 koeajettu ja kokemus oli peräti odotettua positiivisempi. Ei se ollut mikään keinuva rahtilaiva, vaan juuri miellyttävän menevä ja jämäkkä auto. Olen aivan tulessa tällä hetkellä ja ihan vakavissani harkitsen kauppojen tekemistä. Oikeastaan ainut asia mikä tässä vähän jarruttelee on nahkajakkaroiden puute. Niitäkin voi tietty metsästää jostain jälkikäteen. Korissa oli jonkun verran kiveniskemää ja ihan pientä röpelöä siellä täällä. Muutama pikkujuttu siinä oli myös, mutta pienellä panostuksella korjattavissa. Projektina tota vois laitella ennen korttia. Kuumetta ainakin kolmeysi.

Lci E60 530xdA tuli perheeseen. Mystic blau, vaaleilla nahkoilla ja comfort penkeillä :haart: Ajamisen iloa koko rahalla.

3500 kilometriä jo tullut kahteen viikkoon työajoja sekä omia, täytyy nautiskella kun kaikki vielä pelaa. Yksi vika kyllä jo bongattu, oikean puoleinen taustapeili ei aina palaudu peruutusasennosta takaisin ylös alkuperäiseen asentoonsa :(

Lci E60 530xdA tuli perheeseen. Mystic blau, vaaleilla nahkoilla ja comfort penkeillä :haart: Ajamisen iloa koko rahalla.

3500 kilometriä jo tullut kahteen viikkoon työajoja sekä omia, täytyy nautiskella kun kaikki vielä pelaa. Yksi vika kyllä jo bongattu, oikean puoleinen taustapeili ei aina palaudu peruutusasennosta takaisin ylös alkuperäiseen asentoonsa :(

Väännät siitä nappulasta ovessa niin se ei mene peruuttaessa alas, vai olikos se iDriven valikoiden kautta valittavissa. Eikun joo, vipu oikealle tai vasemmalle, mistä säädät peilejä, toisessa asennossa se kääntyy ja toisessa ei.

Väännät siitä nappulasta ovessa niin se ei mene peruuttaessa alas, vai olikos se iDriven valikoiden kautta valittavissa. Eikun joo, vipu oikealle tai vasemmalle, mistä säädät peilejä, toisessa asennossa se kääntyy ja toisessa ei.

Aivan, täytyy testata. Muistaakseni se vipu tällä hetkellä on oikealla puolella ja tosiaan kääntää alas muttei joka kerta palauta kokonaan takaisin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahahaha. Olikohan tuossa menossa Miss Bimmerin valinta? :D "Olin alasti lavalla, ja annoin amisten vähän räplätä mun toosaa, ja nyt mä oon MISS BIMMER! JEEEE!"

VITTU MÄ OSTAN BEMARIN JOS SILLÄ PÄÄSEE TOLLASII KEKKEREIHI! Myyn volkkarin vittuu ja ostan pilottitakin, karjala lippalakin ja kiitos-paidan. Näillä pääsee jo varmaan hyvin alkuun?

Hetken aikaa pohdiskelin BMW:n ostoa harrasteautoksi. Harrasteautoilussa mulle on tärkeetä myös se muu harrastajaporukka ja nyt tämän ketjun viimeisten viestien perusteella rupesin epäilemaan mahdanko sopia ollenkaan tähän joukkoon.. Tämä video sitten päätti pohdinnan ja totesin et ei mulla oikeen oo mitään yhteistä tän porukan kanssa :face: :) pakoäänikisa @ bimmerparty 2013 - YouTube

Olen sanaton. Pistetäänkö salaisiin kansioihin tämä ketju eikä avata koskaan enää?

Sinänsä kauniissa naisissa ei ole mitään vikaa. Enemmänhän tuo kertoo ko. porukan saamattomuudesta, kun ollaan suurella joukolla katsomassa kun lavalla on alastomia naisia. Mutta ei tuo pahinta bemaristeihin liittyvää ole, moni elää saamattomana puutteessa. Sen sijaan eräs goatseen viittaavaa kuva jossa useampi bemarikuski on levittäytynyt nuotion äärelle kyllä herättää kysymyksiä heidän fetisseistään.

Zone-sarja -42%
Nuo Bimmerpartyt amispelleineen pilaavat kyllä tehokkaasti BMW:n maineen. Mitä kuvia ja videoita katsoo, niin siellä on aina pääosin noita köyhiä 500 euron E30:n omistajia kumia polttamassa.

Sponssaako BMW virallisesti tuota tapahtumaa, vai onko tuo täysin Bimmer Tuning Clubin kehittämä tapahtuma? Julisteessahan ei meinaan ole erikseen BMW:tä mainittu sponsorina. Meinaan tuo on aika kaikkea muuta, mitä BMW on yrittänyt brändillään saavuttaa, ja on erittäin kummallista, jos BMW on ollut virallisesti mukana tukemassa esim. tuota Miss Bimmer -kisaa.

Sponssaako BMW virallisesti tuota tapahtumaa, vai onko tuo täysin Bimmer Tuning Clubin kehittämä tapahtuma? Julisteessahan ei meinaan ole erikseen BMW:tä mainittu sponsorina. Meinaan tuo on aika kaikkea muuta, mitä BMW on yrittänyt brändillään saavuttaa, ja on erittäin kummallista, jos BMW on ollut virallisesti mukana tukemassa esim. tuota Miss Bimmer -kisaa.

No ei todellakaan sponssaa.. Onhan siellä jotain järkevääkin kuten slalom, varttimaili ja nopeusajo mutta en mäkään noita pissaliisajuttuja oikein jaksa ymmärtää..

Suositut

Back
Ylös Bottom