Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On tuo kyllä niin älytöntä ihmispaskaa ettei tosikaan... Onneksi kahdesta BMW:sta toinen vaihtui hetki sitten takaisin Audiin. :-) Ja toisen vaihto on työn alla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun lemppari on se kohta kun "juontaja" tulee housuihin kerta toisensä jälkeen kun vanhan farkkubemarin PUTKET SYÖKSEE TULTA!!! Kertois nyt sille teinipojalle että sun auto ei ole ihan kunnossa ja bensa ei pala siellä missä pitäisi, käyhän kysymässä isiltä viikkorahaa ja vie se huoltoon. Mutta ei... tein itse ja säästin.

Olin itsekin tapahtuman aikaan Kalajoella ja ajoin vieläpä bemarilla. Vastaantulijat nostivat kättä. Tapahtumaan en siis osallistunut, vaan ihan muista syistä tuolla. Tismalleen vastaavaa porukkaa näyttää olevan, kuin takavuosina peräkylien tojotapojat. Bemarilippuja siellä sun täällä ja renkaita poltettiin. Jostain syystä tunsin pientä kateutta näitä ihmisiä kohtaan. Olisi oikeasti hienoa, jos kesän kohokohta olisi pakoäänten vertailu ja paikallaan sutiminen.

Pakoäänten vertailua:
https://www.youtube.com/watch?v=AaHuFIpVHc0

Sutimista:
https://www.youtube.com/watch?v=C9aYUol2Kp8

Muutama ihan hienokin peli näytti olevan, mutta suurin osa oli tätä 80-luvun loppupuolen kalustoa.

Näyttää vielä uudetkin menevän kaupaksi joten riittää pojilla "raiskattavaa" vielä vuosikymmeniksi...

"Autokauppa kangertelee edelleen, mutta joukossa on myös muutama todellinen voittaja. BMW:n myynti on ollut Suomessa jo pitkään nousujohteista. Tänä vuonna myynti näyttää tällä hetkellä peräti 27,4 prosentin kasvua."

Suomen uusien autojen kaupassa BMW:llä menee juuri nyt hyvin - Autot - Ilta-Sanomat

Ilmeisesti downsize moottorit ovat tuoneet bmw:n uuden asiakaskunnan tavoitettaviin, vaikea kai noita lukemia oikein muulla on selittää tässä taloustilanteessa?

Mä oon ollu tuolla Bimmer patyilla kerran ja oli niin kova meininki, että voisin mennä toisenkin kerran, vaikka pappaiässä kohta olenkin. Tai no onhan se hyvä meininki varmaan vaikka keksitysleirillä, kunhan on tarpeeksi viinaa. :D
Enkä mä osaa ottaa tota naurettavana touhuna, koska en osaa ajatella että kukaan olisi tosissaan liikkeellä jossain pakoäänikilpailussa. Hyvä meininki ja hauskanpito siellä on pääasia. Mutta onhan siellä sit vaikka kuminpolttohommissa näitä tuhat heppaisia E30-koppaisia turbotetulla M5:n koneella. Niitä on mukava katsoa vaikkei amis olisikaan. Näkee miten voima puhuu vaikka rengasta vain pyöritetäänkin.

Ilmeisesti downsize moottorit ovat tuoneet bmw:n uuden asiakaskunnan tavoitettaviin, vaikea kai noita lukemia oikein muulla on selittää tässä taloustilanteessa?

Kirjoitin tästä jo aiemmin, mutta ainakin meidän firman liisarilistalla 5-sarjan BMW on häkellyttävän edullinen. Saa valita suunnilleen ottaako hinnat alkaen -Avensiksen vai 520D:n. En tiedä sitten mikä kamppis niillä on menossa...

Kyllä se Yrskä ne alennukset vielä kuittaa, noin 2v ostohetkestä kun takuu raukeaa. Mitä enemmän Bemareita hajoaa, sitä enemmän myyjiä naurattaa.

Sinänsä kauniissa naisissa ei ole mitään vikaa. Enemmänhän tuo kertoo ko. porukan saamattomuudesta, kun ollaan suurella joukolla katsomassa kun lavalla on alastomia naisia.
Kauniissa naisissa? Ei mitenkään henkilökohtaisena lavalla esiintyneitä kohtaan, mutta... Miten voi olla mahdollista, että nuorella alipainoisella tytöllä roikkuu paikat eli pakarat?

Jos BMW sponssaa niin tapahtuman nimi on BMW -jotain. Ei mitään saatanan bimmeriä. Bimmer on ihan syystäkin tuossa, btcf - bmw Tuning Club Finland joutui myös vaihtamaan nimensä Bimmer tuning clubiksi. Käsittääkseni käskyn antoi BMW.

Fooruminahan tuo on erinomainen, ainakin vikapuolen diagnosiikka on jätkillä hyvin hanskassa. Avun saa nopeammin netistä kuin merkkihuollossa paikan päällä.

Toki kun mulla oli Bemari niin E6x sarja oli sen verran uusi ja kallis ettei apuja kovin nopeasti saanut, mutta mikään ei jäänyt ratkeamatta kuitenkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei jumalauta.. Meinasin innokkaana bemarimiehenä mennä tuonne tapahtumaan, mutta olen saatanan onnellinen että en lähtenyt. Oli siellä varmaan ehkä joku pilaamatonkin auto, mutta toi pakoäänikilpailu. :face:

NYT KYLLÄ E36 316 JA VIHTU KUN JYRISSEE!!

Tarviiks tuosta nyt repii peliverkkareita:). onhan jossain kai aika suurissa mittakaavoissa jotain bassontuoton db kisojakin ja lopunpelissä ihan yhtä älyttömiä. kuulosuojaimet päässä jätkät istuu autossa ja kuuntelee peltien räminää. Tai jossain volkkaritapahtumassa mittailevat kellä on maailman matalin auto tulitikkuaskeilla. Perseilyä on monenlaista ja joka autoharrastustoiminnassa. Toiset tykkää toiset ei. Isot pojat ajelee alpeilla tunneleissa ikkunat auki autoilla ja kuuntelevat pakoääniä:D.

Hommasin pitkän pohdinnan jälkeen uusii valssei autoon ja kai tääkii on bemarin vika, mut vitun paskat täristää reilussa motarinopeudessa. Ärsyttävää. Ei muuta ku uudestaan pajalle vanteet ja kumit. Mut makeen näköiset on vaikka en kuvaa laitakaan:D. Kattoo miten käy saako tärinän pois. Ei voi hyväksyä pientäkään tuollasta. Mut joo vituttaa silti juosta ees taas tasapainottelee uusii vanteit ja renkait.

Isot pojat ajelee alpeilla tunneleissa ikkunat auki autoilla ja kuuntelevat pakoääniä:D.

Yleensä noilla isoilla pojilla on myös vähän "isommat" autot, mielelläni itsekin tunneleissa avaan ikkunan ja kuuntelen kun Lambot, Ferrarit, AMG-Mersut ja Porschet polkee (nuo yleisimmät mitä siellä näkee/kuulee).

Yleensä noilla isoilla pojilla on myös vähän "isommat" autot, mielelläni itsekin tunneleissa avaan ikkunan ja kuuntelen kun Lambot, Ferrarit, AMG-Mersut ja Porschet polkee (nuo yleisimmät mitä siellä näkee/kuulee).

Niin minäkin kuuntelen aina ikkuna auki kun oikeasti hyvät äänet kuuluu. Vaikkapa tämmöset:
[/QUOTE]

Mutta tommosia 318i Bemarien revittelyjä kun kuulee niin lähinnä alkaa itkettämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tämä. Ja en mä sitä sano, kyllä tuo bemarin kutoskone pitää hemmetin hienoa ääntä vaikka tunnelissa vähän polkaistessa. Mutta laitetaan sitten se porattu pörinäpönttö kiinni ja paukutetaan rajottimelle, niin kyllä se juttu menee vähän pilalle siinä mun mielestä. Tosiaan hyvä kuitenkin, että jokaselle löytyy jotain kiinnostuksen kohteita. Oisivat voineet laittaa pienen bensalenkkarivaroituksen ton tapahtuman julisteeseen. :)

Joo en mä sitä kiellä haluisinko kuulla yhtään neloskoneista turboa joka sylkee tulta pakoputkesta, mut fixaatiot ne on nummismaatikollakii joka suurennuslasilla etsii viottunuttu sakaraa postimerkeistä. Peruspointti oli et hienoahan se on lamboa kuunnella tunnelissa isojen poikien tyyliin, mut jos kaikil ei oo siihen rahaa niin annetaan muiden nauttia siitä mihin se oma lompakko riittää. Olkoo se sit 316 isolohko tai e36 huikeella kuutoskoneella. Jos tykkää siitä ni tykkää. En mä bemariomistajia vielä tuosta tuomitse.

Bimmerfestarit tais saada hiukan karumpaa julkisuutta jokunen vuosi takaperin. Siitäkin toivuttu kuten audin omistajat mustan tappaja audin julkisuudesta.

Zone-sarja -42%
Siitäkin toivuttu kuten audin omistajat mustan tappaja audin julkisuudesta.

Toivottavasti. Veikkaan että ei.

Edit. Ensi viikonloppuna käyn ajamassa yli 400 hevosvoimaista E30 bemaria. Muistaakseni siinä oli ihan kivat äänet viimeksi kun kyydissä istuin. Pisti vain niin naurattamaan jokainen täyskaasukiihdytys etten omalta hihitykseltä pystyny siihen ääneen täysin keskittymään.

Kahen litran oohoocee turbo kolmosenkauttanelosen puhaltimella sierra jättää sen.

Ennen bensalenkkareilla oli varaa vain Sierraan. Nyt jo Bemareihin:

Lie samaa settiä bimmerpartyillä ollu iltasella?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom