Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muahahahaa! Ei oo Bemarikuskina helppoo! Onneks Skodillac ei kiinnosta ketään, ei edes varkaita, muahahahahahahaaaa!
Vitsivitsi. Auton ryöstö on kyllä ku joku raiskais perseeseen. Tuntuuhan se vittumaiselta jos ei voi itse tehdä mitään.
Mun edelliseen bemariin vedettii avaimella kylkeen piirrokset. Tää on elämää bemarin kanssa. Pieni muna, netissä kiusataan;), autoja hajotetaan ym. Mä kans otin koko rahalla iloa irti korjauksesta ja vein ehkä suomen kalleimpaan paikkaan korjaukseen. Kiitos Puskan auton. Viikon ne teki paria skraidua ja lasku tais olla kolmatta tonnia. Ei maksanu mulle mitään, mut me kaikki maksettiin kollektiivisesti vakuutusmaksuissa toi:D. Onneks oli kesä ja pystyin ajelee prätkällä. Jos Pultti asut pääkaupunkiseudulla niin ylläolevaa huoltoa voin suositella. Jos haluut suht priimaa jälkeä. Autopiireissä paikka tunnetaan kai top3 maalaamona suomessa.
Taitaa suurimmassa osassa vähäkin uudempia autoja olla kasko. Eihän noi maksa ku jotain muutamia satasia?
...Bmw E90 318d a limited business edition.......Laatu on korkealuokkaista ja tehoa löytyy...
Taitaa suurimmassa osassa vähäkin uudempia autoja olla kasko. Eihän noi maksa ku jotain muutamia satasia?
Vittu mun 316i on maailman paras auto! Koko ajan täytyy keskittyä ajamiseen, vaikka on juuri käytetty nelipyöräsuuntauksessa. Pysyypähän hereillä..
Tämän triidin luettuani ei voi kuin puistella päätäni, että harkitsin vakavasti 9v vanhan bemarin ostamista RAHOITUKSELLA :D
Vaihdossa tarjottaisiin 330 CD coupea. Miltäs toi näyttää ja kuulostaa? Kellään kokemuksia tollasista bemareista
BMW 330 Cd Coupé NYT MENEE HALVALLA SOITTAJA ON VOITTAJA!! Coupé 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto