Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Biimeri lähtis yllättävän huokealla liisariksi. 520d olis about satasen verran halvempi kuussa kuin saman hintaiset Volvot ja Mersut, aika lailla Passatin luokkaa. Liisarina tollasen pommikoneenkin ehkä tohtisi pistää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joku kävi sitten takomassa bemmiä jollain lyömäaseella viimeyönä. Kolmessa kohtaa autoa isot vekit ja konepellissä painaumat.. On se hienoo murjoa toisten autoja:face:

Viimeksi muokattu:
Muahahahaa! Ei oo Bemarikuskina helppoo! Onneks Skodillac ei kiinnosta ketään, ei edes varkaita, muahahahahahahaaaa!

Vitsivitsi. Auton ryöstö on kyllä ku joku raiskais perseeseen. Tuntuuhan se vittumaiselta jos ei voi itse tehdä mitään.

Muahahahaa! Ei oo Bemarikuskina helppoo! Onneks Skodillac ei kiinnosta ketään, ei edes varkaita, muahahahahahahaaaa!

Vitsivitsi. Auton ryöstö on kyllä ku joku raiskais perseeseen. Tuntuuhan se vittumaiselta jos ei voi itse tehdä mitään.

Eniten tässä vituttaa kun auto seisoo viikkokaupalla pajalla ja kaikkien vakuutusmaksut nousee sen takia että joku elämäänsä kyllästynyt "syrjäytynyt" on päättänyt kostaa kapitalistien pahat teot mun kadun varressa seisseelle autolle. Näillä näkymin uusiks menee tuulilasi, takalasi ja ehkä konepelti.. Siihen päälle maalaukset ymm. niin ei oo varmaan viis tonnia kaukana.. Ei ole kyllä vähään aikaan vituttanu niin lujaa kuin tänä aamuna kun täyteltiin rikosilmoitusta..

Mun edelliseen bemariin vedettii avaimella kylkeen piirrokset. Tää on elämää bemarin kanssa. Pieni muna, netissä kiusataan;), autoja hajotetaan ym. Mä kans otin koko rahalla iloa irti korjauksesta ja vein ehkä suomen kalleimpaan paikkaan korjaukseen. Kiitos Puskan auton. Viikon ne teki paria skraidua ja lasku tais olla kolmatta tonnia. Ei maksanu mulle mitään, mut me kaikki maksettiin kollektiivisesti vakuutusmaksuissa toi:D. Onneks oli kesä ja pystyin ajelee prätkällä. Jos Pultti asut pääkaupunkiseudulla niin ylläolevaa huoltoa voin suositella. Jos haluut suht priimaa jälkeä. Autopiireissä paikka tunnetaan kai top3 maalaamona suomessa.

Mun edelliseen bemariin vedettii avaimella kylkeen piirrokset. Tää on elämää bemarin kanssa. Pieni muna, netissä kiusataan;), autoja hajotetaan ym. Mä kans otin koko rahalla iloa irti korjauksesta ja vein ehkä suomen kalleimpaan paikkaan korjaukseen. Kiitos Puskan auton. Viikon ne teki paria skraidua ja lasku tais olla kolmatta tonnia. Ei maksanu mulle mitään, mut me kaikki maksettiin kollektiivisesti vakuutusmaksuissa toi:D. Onneks oli kesä ja pystyin ajelee prätkällä. Jos Pultti asut pääkaupunkiseudulla niin ylläolevaa huoltoa voin suositella. Jos haluut suht priimaa jälkeä. Autopiireissä paikka tunnetaan kai top3 maalaamona suomessa.

Oikein!
Sitten ne naarmuttelevat Nissan-kuskit kiroilee kun (kasko)vakuutusmaksut nousee taas ja ihmettelee että miksi helvetissä Tapiola heitä kiusaa! :lol2:
Tosin eipä ne taida Kaskoja maksella...

Itellä on vm.2011 Bmw E90 318d a limited business edition.

Kertakaikkiaan mahtava ajettava. Jatkossa tulee pysyttyä ainoastaan bmw:n leivissä. Ei nämä halpoja ole ostaa ja ylläpitää, mutta Freude am fahren. Siitä pitää olla valmis maksamaan.

Laatu on korkealuokkaista ja tehoa löytyy.

Työkaverin Octaviasta oli jakohihna hypännyt, 40tkm ajettu laitos. Ei tullut isompia vahinkoja ja tehdaskin ilmeisesti kustantaa hihnanvaihdon. Mites BMW:llä?

Bemaris on ketju. Mun vika auto jossa oli hihna oli vag konsernin audi ja aina ku veti punarajalle ni kylmäs koska se pirulainen poikkasoo ittensä. Joo ei ketju autuaaks tee meneehä niitäkii, mut suurinosa antaa kyl erittäin selvät merkit jotka voi ketjun vaihdolla korjata. Tietysti tosimies ostaa 91 vuotisen toyotan jossa muistaakseni jakohihnan poikkimeneminen ei aiheuta männän ja venttiilien kosketusta vaan sinne jaa sadasosa millin väli vaikka kone pyörähtääkii vähän epäjärjestyksessä. Ajelee sillä lopunelämää. Eipähää naarmutella kylkiä ja jos naarmutellaa ni ne todennäköisesti parantaa vaa ulkonäköä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaa suurimmassa osassa vähäkin uudempia autoja olla kasko. Eihän noi maksa ku jotain muutamia satasia?

Joo onhan mullakin kasko ja omavastuulla selviää mutta mieluummin mä autollani ajaisin kun seisottaisin sitä korikorjaamolla. Puhumattakaan miten tällaiset täysin turhat vahingonteot vaikuttaa vakuutusten hintoihin. Eikä siitä ikinä uudenveroista tule kun ruvetaan maalailemaan ja oikomaan sieltä täältä.. Moottorivikoja sitten on aika huono ruveta vakuuuksista kyselemään..

Vittu mun 316i on maailman paras auto! Koko ajan täytyy keskittyä ajamiseen, vaikka on juuri käytetty nelipyöräsuuntauksessa. Pysyypähän hereillä.. :zzzz:

Zone-sarja -42%
Taitaa suurimmassa osassa vähäkin uudempia autoja olla kasko. Eihän noi maksa ku jotain muutamia satasia?

Yllättävän monessa kai ei ole. Poliisikin asiaa kommentoi tässä taannoin, kun oli kehällä taas massiiviset peräänajokekkerit talven liukkaiden kunniaksi. Oli useampikin uusi Audi ja Bemu ihan pelkällä liikennevakuutuksella liikenteessä. Kai oli jätkät miettineet, että pienet kolhut kannattaa maksaa itse ja säästää vakuutuksissa. Ja sitten lähti 40te auto lavalla paalattavaksi. Melkein otin osaa suruun :D

Mitä opimme? Jos autossa ei ole kaskoa, niin älä aja perseessä kiinni.

Tämän triidin luettuani ei voi kuin puistella päätäni, että harkitsin vakavasti 9v vanhan bemarin ostamista RAHOITUKSELLA :D

Eiköhän noin vanhasta bemmistä oo noi viat jo korjattukin. Joistain varmaan kolmeen kertaankin.

3-litran diisselissä toki pakosarja on yksi murheenkryyni, halkeaa liitoksistaan ja kannattaa korvata vanhalla valurautaisella. Imusarjan läpät lie poistettu, muuten ei ois noin paljon kilsoja mittarissa, vai liekö juuri tuon koneen manuaaliversiossa niitä olikaan. Talvikäynnistysongelmia varmasti tiedossa, hehkujen kanssa kannattaa vaihtaa ohjausyksikkö ja hehkuiksi vain alkuperäiset, esim. Boschit ei kestä ku 2 käynnistystä.

Egr termarin joutuu vaihtamaan jos tahtoo hyttiin talvella lämpöä.

Suositut

Back
Ylös Bottom