- Liittynyt
- 1.6.2004
- Viestejä
- 16 123
- Ikä
- 48
[/QUOTE]Quotetkaa aina listaa ja lisätkää siihen viat. Ja joo, varsinkaan sähköosia ei kannata alkaa ostelemaan muuta kuin ALKUPERÄISIÄ. Tuli vaihettua nokka-akselin asentotunnistin, jonka jälkeen kampuran samanmoinen, jonka jälkeen taas nokka-akselin(alkuperäisosaan), ja alko toimia.... Ei ollu kiva homma ei!
E34 - M50 kansi kieroutuu/halkeaa
E36 - M50 kansi kieroutuu/halkeaa
E38 - M60B40 tankki alkaa vuotamaan
E39 - M57/57TU automaattivaihteiston TURBIINI (GM 5l40E) ei kestä edes vakiovääntöä
- ohjaustehostimen letkut/pannat antautuvat jossain vaiheessa
E39 - M47N turbo
E46 - M57/57TU automaattivaihteiston TURBIINI (GM 5l40E) ei kestä edes vakiovääntöä
- N42 jakopää (kiristin)
- M47N turbo
E60 - N47 jakopää (kiristin)
Höperöhän sie oot. Quotesta tulis jo mun postauksella 5kpl A4 mittainen ja siinä on vasta yksi bemarimalli sadasta.