Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Intissä oli noita kumpiakin. Ja noita kumpiakin ajoin. Ja noista kummastakin olen täysin eri mieltä. Tai no ok, ei ollut varustelua.

Ai toinen oli urheilu-auto ja ja toinen perus kaara. Ajo-omainaisuudet olivat poikkeavat kovastikin? Huipussaan molemmissaaan? Veikkaan, että minulla on "hieman" enemmän kokemusta ko. laitteista kuin intti-aikanasi.
 
kaseiini

Vähän yli 60tkm nyt ajanu vtec:illä rajotinta vasten(8600 rpm) ja öljynvaihdoilla pärjätty(7500km välein)+1 krt. venttiilien säätö(huolto-ohjelmassa 40tkm välein). Ei valittamista hondan laadussa, 2004 civic type-r. Aiv-rehu ja lanta ei ole kiinnostuslistan kärjessä.

Noinkohan säkään sitä riisikuppia oot ihan koko aikaa sitä rajotinta vasten huudattanut.

- - - Updated - - -


Mulla on edelleen kesällä ostetussa 320d:ssa läpät paikallaan, merkkiliike ei suostunut poistamaan ja "bemareihin erikoistuneella" pajalla väittivät että ei oo läppiä, vaikka saletista n47 koneessa ne on. Ajetaan sitten ja katotaan miten kestää...

Pitää sitä aina välillä palauttaa bemaristit maan pinnalle, se vaatii kierrosten käyttöä. Itellä on vielä karvan enemmän vaparissa löylyä kuin noissa kummassakaan youtuubi riisikupissa. Peace.

http://www.youtube.com/watch?v=R21Sub3V7W4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=sO0akOjCj08&feature=related
 
kaseiini

Vähän yli 60tkm nyt ajanu vtec:illä rajotinta vasten(8600 rpm) ja öljynvaihdoilla pärjätty(7500km välein)+1 krt. venttiilien säätö(huolto-ohjelmassa 40tkm välein). Ei valittamista hondan laadussa, 2004 civic type-r. Aiv-rehu ja lanta ei ole kiinnostuslistan kärjessä.



Pitää sitä aina välillä palauttaa bemaristit maan pinnalle, se vaatii kierrosten käyttöä. Itellä on vielä karvan enemmän vaparissa löylyä kuin noissa kummassakaan youtuubi riisikupissa. Peace.

http://www.youtube.com/watch?v=R21Sub3V7W4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=sO0akOjCj08&feature=related


Onhan noi Hondat jo kehityksessä niin jäljessä. Mun ruohonleikkurikin vääntää enemmän. Saati jos auto näyttää avaruusmunalta, jonka vaidekeppinä toimii anustappi. Sopii kokeilla uutta BMW:tä vastaan, jossa esim JB4, catless downpipes + muuta kivaa. 446whp ja 792nm:) Emännänkin autolla voin näyttää mitä nykytekniikka on vajaa 400whp ja noin 650nm. Ps. Vakio cossukin on kovempi! etenkin kolmosen/nelosen puhaltimellla!
 
Mitä täällä oikein tapahtuu :D

Saako tommosee e46 kasetti/cd-rammarii viriteltyy usb-tikkua mitenkää? Lähinnä semmosta, minkä sais vejettyä piuhoilla tonne hanskalokeroon ja ohjattua sillä soittimella.
 
Onhan noi Hondat jo kehityksessä niin jäljessä. Mun ruohonleikkurikin vääntää enemmän. Saati jos auto näyttää avaruusmunalta, jonka vaidekeppinä toimii anustappi. Sopii kokeilla uutta BMW:tä vastaan, jossa esim JB4, catless downpipes + muuta kivaa. 446whp ja 792nm:) Emännänkin autolla voin näyttää mitä nykytekniikka on vajaa 400whp ja noin 650nm. Ps. Vakio cossukin on kovempi! etenkin kolmosen/nelosen puhaltimellla!

Näin se menee, mutta kebab-taksikuskin sanoin, mikä auto sulla on? Jaa honda, se ei mene helposti rikki.
(työkaverin uusi ja vitun hieno ja teknisesti edellä oleva automaatti-audi hajosi kun talvella yritti tulla loivalta parkkipaikan rampilta tielle ja jouduttiin hakemaan taksilla mun vanha ruoska työpaikan pihalta).
Tosiaan 60tkm on nyt takana ja ei mitään murheita, ja motorsporttia on saanut melkolailla joka päivä, ja on siis voin suositella ko. autoa siinä mielessä että kestää kyllä. Mutta koska huppekin jo häipyi, ja hupen
viestiä alunperin kommentoin, eikä ole mitään annettavaa bemareita koskien niin häivyn minäkin vähin äänin. Phututuiii....zchihihiihhii.....aika harva vakio pemari vetää eelle.
 
Näin se menee, mutta kebab-taksikuskin sanoin, mikä auto sulla on? Jaa honda, se ei mene helposti rikki.
(työkaverin uusi ja vitun hieno ja teknisesti edellä oleva automaatti-audi hajosi kun talvella yritti tulla loivalta parkkipaikan rampilta tielle ja jouduttiin hakemaan taksilla mun vanha ruoska työpaikan pihalta).
Tosiaan 60tkm on nyt takana ja ei mitään murheita, ja motorsporttia on saanut melkolailla joka päivä, ja on siis voin suositella ko. autoa siinä mielessä että kestää kyllä. Mutta koska huppekin jo häipyi, ja hupen
viestiä alunperin kommentoin, eikä ole mitään annettavaa bemareita koskien niin häivyn minäkin vähin äänin. Phututuiii....zchihihiihhii.....aika harva vakio pemari vetää eelle.

Huppe ja Bemarit;) Täältä ja monesta mustakin paikasta löytyy r-typerää nopeampi auto.
 
Ai toinen oli urheilu-auto ja ja toinen perus kaara. Ajo-omainaisuudet olivat poikkeavat kovastikin? Huipussaan molemmissaaan? Veikkaan, että minulla on "hieman" enemmän kokemusta ko. laitteista kuin intti-aikanasi.

En nyt tajua aivoituksiasi, mutta rikki nuo kaikki olivat koko ajan. Tai ehkä ne olivat juurikin idiooteille varmoja.
 
En nyt tajua aivoituksiasi, mutta rikki nuo kaikki olivat koko ajan. Tai ehkä ne olivat juurikin idiooteille varmoja.

Se miten ko. laitteita firmassa käytetään niin pidän noita yhtenä varmimpina laitteina. Ei lisävarusteita ja tehty "rajuun" menoon/maastoon. Se, että miten apinat käyttää niitä ja niiden ajokilometrit/firman huolloilla eivät välttämättä tee oikeutta sanoa, että olisivat paskoja niille tehtyihin olosuhteisiin. Mieti oma autoasi, vaikka pariksi päiväksi sotaharjoitukseen, jossa 18v Einari näyttää miten autoa viedään 8600rpm läpi päivien...
 
Mikä maaginen 8600rpm täällä nyt soi koko ajan? Taitaa päässänne pyöriä 8600rpm. Hulluhan se on joka rajotinta vasten ajelee.

Kahen litran oohoosee pesee teidät kaikki.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää sitä aina välillä palauttaa bemaristit maan pinnalle, se vaatii kierrosten käyttöä. Itellä on vielä karvan enemmän vaparissa löylyä kuin noissa kummassakaan youtuubi riisikupissa. Peace.

http://www.youtube.com/watch?v=R21Sub3V7W4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=sO0akOjCj08&feature=related
Ööööö... Tota, mikä tota Bemaria vaivaa? Vai onko vika ratin ja penkin välissä? Eihän E46 M3 voi mennä Typerän kanssa tasoihin, vaikka Hondasta olisi riisuttu kaikki paino mikä irti lähtee.
 
Ööööö... Tota, mikä tota Bemaria vaivaa? Vai onko vika ratin ja penkin välissä? Eihän E46 M3 voi mennä Typerän kanssa tasoihin, vaikka Hondasta olisi riisuttu kaikki paino mikä irti lähtee.

Toi on vähän ku Top Gearin X6 "maastotesti"
 
Ei huono vaihtoehto! Taidan jäähdyttää itseni tästä threadista taas muutamaks kuukaudeks, eihän mulla oo Bemariakaan enää, onneksi. Eikä tule. On ne niin paskoja vaan. Se on moro!

Ei Huppe vaan malta pysyä poissa bemu -ketjusta. Ei taida mitsun harrastus herättää samanlaista rakkauden paloa ja epätoivon tunteita :)
 
Ööööö... Tota, mikä tota Bemaria vaivaa? Vai onko vika ratin ja penkin välissä? Eihän E46 M3 voi mennä Typerän kanssa tasoihin, vaikka Hondasta olisi riisuttu kaikki paino mikä irti lähtee.

Kyllähän tähän voisi vielä huudella vaikka mitä mutta antaa olla. No ei anneta, paskanko väliä kun tuli jo aloitettua. Saksassa ainaki pysyi ihan hyvin putkistolla varustetun vm. 2000 911:n perässä 100 kmh-200+(kaverin auto), mutta sepä ei ollukkaan bemari. Nurburgringillä on tullut käytyä pari kertaa, tosin ei omalla siistillä, mutta näkyy se sielläkin toimivan, perusputkivireinen typerä.

http://www.youtube.com/watch?v=3KKSt6ppO9g&feature=relmfu

Mutta pointti on se, että ei ole koko ajan paskana.
 
Tässähän tää nähdään mitä bemari aiheuttaa muille. Tää on vähän ku tuolla liikenteessä kun ajaa bemulla niin joka helvetin ep76-8 typeR GTI on haastamassa ja näyttämässä kaapin paikan. Terveisiä vaa, et jos oon katellut sunkii takavaloja ni se o voinut olla ihan tarkotuksella. Joku fixaatio tos on, et bemari edessä=pakko mun auton olla nopeempi ja se mun pitää näyttää.

Sit mua rupes naurattaa ku lähin noita videoita kattoo. ekana pestää m3, sit ajetaan 911 karvattomaks ja lopuksi nyljetään gtr ringillä. jään odottamaan innolla seuraavaa videoo:)
 
Sopii kokeilla pestä typerällä e92 BMW M3 tai esim 135 & 335 esim JB4:lla + ilman katteja olevlla downpipeillä. On ollut molemmat merkit ja mallit joten näetty ja koettu.
 
Ööööö... Tota, mikä tota Bemaria vaivaa? Vai onko vika ratin ja penkin välissä? Eihän E46 M3 voi mennä Typerän kanssa tasoihin, vaikka Hondasta olisi riisuttu kaikki paino mikä irti lähtee.

Penarimiehillä ottaa taas egon päälle.
 
Penarimiehillä ottaa taas egon päälle.
Ottaa ja pirun kovaa ottaakin. No ei. Ei mulla ole ikinä ollut yhtäkään BMW-merkkistä ajoneuvoa ja siitäkään en ole ollenkaan varma tuleeko koskaan olemaankaan. Mutta jos toisessa on yli 100 heppaa enemmän, niin pitäisihän se huomata. Ihan koitin vain järkeillä sitä asiaa. Kyllähän sen nyt luulisi Typerän pesevän jos auto ja kuski on tehtäviensä tasalla.
 
Ei Huppe vaan malta pysyä poissa bemu -ketjusta. Ei taida mitsun harrastus herättää samanlaista rakkauden paloa ja epätoivon tunteita :)

Ei. Mitsubishi ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia, suuntaan eikä toiseen, ehkä pientä hymyä umpihangessa ja loskassa kun pistää 4WD Lock ja painaa pedaalia. Se on auto, se käynnistetään tarpeen mukaan ja huolletaan 20tkm välein, toivottavasti. Bemarilla oli aina kaksi ääripäätä, kun se toimi, on se nautinnollisinta mitä ratin takana voi kokea, mutta kun se oli jälleen rikki, voi sitä tuskan määrää ja googletuksen ja btcf.fi surffauksen. Ja pankkitilin saldoa, voivoi. Ikävä sitä silti on, ei mahda mitään, ei vaan aika riitä eikä kukkaro kestä Bemariin.
 
Pitäs huudellessa muistaa, että aina löytyy nopeampi auto (ja isompi ukko).

Ei se mun mielestä mikään laadun tae ole, että moottorin sisuskalut pysyy paikoillaan rajottimelle ajettaessa. Ne on tehty kestämään sen oli kyseessä sivikki tai samara. Kaikki siitä ympäriltä kyllä lahoaa ajan myötä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom