Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osta huoltoasemalta jäätymisen estoa tankkiin ja käy hakemassa halpamarketista defan tai webaston kiinteä akkulaturi ja -lämmitin (alle 200 eskoa) niin loppuu pakkasongelmat jopa bemarilla.

Ittellä on kyllä -03 525 e39 bensa pelannut vittuilematta näillä pakkasilla. Ilmajousen anturin nivel piti rasvata ekoilla pakkasilla ku luulin eka et menny ilmajousi paskaksi, sen jälkeen on kyllä pelannu. Jopa toi säteilylämmitin on ollut ihan toimiva peli kun ekaksi ajattelin et on ihan lelu verrattuna lohkolämmittimeen. Käynnistettäessä kyllä huomaa et öljyt pysyy notkeena, vielä pitäs modifoida lämpöpaikan ajastinta niin et olis koko yön virta päällä kun noi rajoittaa noilla ajastimilla lämmityksen 2h mikä ei ihan riitä näillä pakkasilla. Toi mun bemu ois myytävänä, sitten ku menee kaupaksi niin vois kokeilla jotain noita awd xi vempeleitä.

Täällä tosiaan letkulämmitin, mikä on lie se huonoin vaihtoehto kaikista. Pistin sen nyt 04:00 aloittamaan ja 09:00 ois lähtö. Yöllä taas -34 astetta tai jotain semmosta.

Jäi tuo firman asennusbemari -98 530d tuohon pihaan tänä aamuna ja siinä ei ole edes lohkolämmitystä niin laitoin akun lataukseen ja sisätilan lämmittimen konehuoneeseen niin ruokatunnilta pääsin jo lähtemään sillä töihin (emännän v70 bensavolvo nyt toki lähti aamulla käyntiin ilman lämmitystä :))

Onkohan noissa E60/E61:ssä farkuissa paljon enemmän tyyppivikoja mitä vastaavan ikäisissä E46:ssä 04-06 vuoden malleissa? Tai entäpä ajettavuudessa? Kolmossarja on vissiin enemmän uraherkempi? Repesin ku luin, että jos ei hoksaa tyhjentää vedenpoistoaukkoja niin niiden tukkiutuessa sadevesi valuu kattoverhoilua pitkin ja päätyy takakontin sähkölaitteille. Ei stna :D Tosin joka autollahan noita tyyppivikoja on ei siinä.

Mulla on vahva tunne että toi baijerilainen tuolla pihalla ei paljon liikahtele tänään muuten kuin hinurilla. Eilen illalla oli jo sen verran sekaisin kaikki sähköt (koko auto). Ei ihan kestä näitä pakkasia nää uudemmat vehkeet. Kyseessä siis f01.

Kun auto ei liiku ja vikoja täynnä niin kannattaa muistaa se syy miksi bemari on hankittu, se AJOMUKAVUUS! Mun 1.6 corollassa, ei yhtään vikaa, ykkösellä käyntii kelissä kuin kelissä. :)

Mulla on vahva tunne että toi baijerilainen tuolla pihalla ei paljon liikahtele tänään muuten kuin hinurilla. Eilen illalla oli jo sen verran sekaisin kaikki sähköt (koko auto). Ei ihan kestä näitä pakkasia nää uudemmat vehkeet. Kyseessä siis f01.

Ei kait tuollasia autoja nyt tämmösessä pakkasessa pihalla säilytetä ? Aluks hommataan lämmin talli ja sitten katotaan minkälainen auto sinne mahtuu.

Sääliks käy noita jotka lähtee pihalta pakkasella tai siis yrittää lähte, itse kun saa ottaa auton +23c asteisesta tallista kjeh kjeh.

Ei kait tuollasia autoja nyt tämmösessä pakkasessa pihalla säilytetä ? Aluks hommataan lämmin talli ja sitten katotaan minkälainen auto sinne mahtuu.

Sääliks käy noita jotka lähtee pihalta pakkasella tai siis yrittää lähte, itse kun saa ottaa auton +23c asteisesta tallista kjeh kjeh.

Autokatoksessa on, kun ei toi akka osaa valita sellasta taloa missä ois talli.

Mutta väärässä olin. Sehän lähti kuin palmun alta ja rupes pelaamaan normaalisti kun ajelin sen lämpöseksi. Toi eukko ku ajelee sillä aina vaan jotain pikku pätkiä niin kai se meinas akku tykätä pahaa.. olihan muuten himppu kivaa ajaa tolla pitkästä aikaa, ku meitsi joutuu köröttelee tolla KIA ceedillä ku ei siihen lotiskoon mahu kunnolla noi lasten istuimet. Tai istuimet mahtuu mut sit on melko naftit tilat edessä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tikru: Anna naisten valita verhot ja matot. Valitaan me miehet autot ja talot.

Just tänään kuulin kokeneelta kiinteistönvälittäjältä, että 80% tapauksissa nainen lopulta päättää mikä talo ostetaan. Ei kuulemma pitäisi näytöillä puhua miehelle ollenkaan :)

Ja ettei mene off-topiciksi niin tänään ei sitten bemari lähtenyt käyntiin aamulla. Eikä lähtenyt kaapeleillakaan. Nyt on uusi akku, joten eiköhän se taas huomenaamuna käyntiin hörähdä. Jouduin tänään sitten lainaamaan isän Hrv:tä ja äidin -98 Avensiksella tein vajaan 200 kilometrin keikan. Tuntui oma auto taas hyvältä kun huoltamolta sen hain:)

Sinne lähti...

Liitteet

• uploadfromtaptalk1328255870134.webp
    uploadfromtaptalk1328255870134.webp
    122,5 KB · Katsottu: 5 124
JOo eipä startannut omillaan minunkaan kosla eilen töistä lähtiessä kun ei tolppaakaan vielä ole. Suosittelen kaikille hankkimaan toisen vara-akun ja kaapelit vaikka takakonttiin. Noilla lähti. Vielä parempi olisi virittää takakontista piuhat konetilaan varsinaiseen akkuun ja kytkin vaan väliin. Ehkä pitää ensi talveksi hifistellä tupla-akku autoon...

Ei taida olla ainoa pirssi mikä näillä pakkasilla ei starttaa :D

Oikeastaan ei ole väliä että mikä se pirssi on. Se vaan vituttaa riehua pakkasella noita käyntiin tai kun olis jonnekin mentävä niin ne sanoo keväämällä. Mutta täytyy oman autoalan kokemuksen kautta listata että bemarit,audit,ranskalaiset,italialaiset ja mersut on kyllä nyt eniten varikolla pakkasten takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom