- Liittynyt
- 16.12.2002
- Viestejä
- 6 673
VITTU SAATANA! Röökille menin ja alkoi vitun natsihomopaskabemari hälyttämään. Eli varashälyt meni päälle eikä meinannu sammua. Räpläsin kaikkia nappeja vaan.
Mä alan epäillä että ollaan sukua sillä mulla on kaikkien muiden laitteiden kanssa samanlainen tuuri. Tänään esim hakenut tulostimeen mustetta 2krt ja kolmannella kerralla uuden tulostimen joka kanssa oli sökö. Eli aamulla piti tulostaa lasku, no tulostin ei ilmoitti että musta loppu. Kävin ostamas sen ja laitoin paikoilleen. No sitten testisivun jälkeen ilmoitti että keltainen loppu. No kävin ostamas sen ja laitoin paikoilleen. No eipä toiminu. No sitten uudestaan liikkeeseen ja ostin suutuspäissäni tulostimen joka ei toiminu. No sitten viellä kerran liikkeeseen ja sitten sain sen saatanan laskun tulostettua. Nyt juo viskiä.... ja hymyilen elämän vastoinkäyneille...
Huppe mainitsi tuon dieselin jäätymisen. En tiedä enää että miten näihin uusiin uskaltaisi laittaa bensaa mukaan mutta aikoinaan kovilla pakkasilla laitettiin bensaa aina dieselin mukaan jotta ei jäätyisi.
Mutta ainakin sitä dieselin jäänestoa on hyvä laittaa tankkiin.
Ja sitten yksi varma ohje näille nyky autoille. Jos pakkasta on 20astetta niin ajakaa sillä vähintää se 20min että se kerkee lämmetä ja ladata kunnolla akkua. Itsekin ajoin omalla autolla pitemmän kautta kotia jotta se kerkes kunnolla lämmetä ja ladata. Normisti kotimatka on 10min ajo mutta eilen 30min.
Sitten tarkista huppe nuo raskaankaluston kylmäasemat sillä niissä on usein yhdessä mittarissa arctista dieseliä. Sitä ei välttämättä saa tankattua suoraan autoon kun se pistooli on isompi kuin normi mittarissa mutta vaikka kanisteriin ja siitä sitten kippaa talvidieselin joukkoon.