Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lupasivat muuten mun 530DA Touringista 2004 5000-10000e maksimissaan vaihdossa kun kyselin UUTTA Octaviaa ja Avensista. Mainittakoon että tuossa on lähes KAIKKI tehtaan varusteet, yhteensä Suomihinnoilla noin 35.000 euron arvosta pelkkiä lisävarusteita, uutena tuolloin 80.000 euron autoon, eli sadan tonnin paremmalle puolelle mennään kirkkaasti. Eli suoraan ostoon verrattuna 0-5000e euroa.
Mieluummin pidän tuon itse, tuo on kuitenkin parempi kuin 2012 Avensis tai Octavia, voittaa joka saralla sen aivan suvereenisti 6-0, paitsi luotettavuudessa/vikojen määrässä.
Eniwei, jos maksaisin 20-25ke väliä, saisin uuden auton, jonka arvo laskee ehkä 3000e/v. Jos siis korjaan tuota 3000 eurolla vuodessa, mikä on 3x yli arvion, saan pitää parempaa autoa + säästän 20-25ke rahaa.
Mikä järki tuosta on luopua? Mitäs saa 10ke:llä? 280tkm ajetun Corollan ompelukoneen moottorilla vuodelta 2004. Miksi vaihtaisin tuon sellaiseen?
Aika harvoin on tullut puhelimessa mieleen karjua ja haistattaa vittupaskaa, mutta noille parille merkkikauppiaalle teki mieli sanoa suorat sanat. En sanonut mitään. Lupasin harkita asiaa.
Lupasivat muuten mun 530DA Touringista 2004 5000-10000e maksimissaan vaihdossa kun kyselin UUTTA Octaviaa ja Avensista.
Kyllä toi on 20-26ke hintaluokassa.Aika alhaista hyvitystä tarjosivat. Oman kokemuksen mukaan hyvitys autosta on yleensä alin markkina-arvo ja siitä 2000e pois. Eli jos tuo sun BMW on jossain 14t€ hintaluokassa, niin hyvityksen pitäisi olla 10-12t€. Varsinkin jos vaihtaa uuteen. Tai sitten ko. liike ei vaan halua just nyt myydä autoja?
Kyllä toi on 20-26ke hintaluokassa.
Noh ei nyt sentään. Just tällä viikolla tuttu kävi kysymässä hyvitystä uuteen autoon, ja tarjosi vaihdossa -07 520dAta, jonka osti uutena ja täydellä merkkihuollon viholla. 24t€ oli hyvitys. Tuolla koneella ja varusteillahan ei ole juurikaan merkitystä, sillä ostajat ostavat joka tapauksessa edullisinta - eivätkä ne autoliikkeen jampat sitä autoa itselleen osta. Tuo 14t€ nappasin kylmästi Nettiautosta, eli listasin -04 vitossarjalaiset diissel automaatit. 14900e näytti olevan aika yleinen pyynti, ja kai siitä pari sataa saa tingattua. Jos taas auto ei ole noiden 5-6 halvimman joukossa niin ei ne kaupaksi tahdo mennä.
Mutta ehdottomasti parhaan diilin saat myymällä itse tuon Bemarin. Nuo varmaan menee aika liukkaasti kaupaksi, ja sitten pääset rahan kanssa tinkaamaan autoliikkeeseen. Ja siellähän käteinen on kuningas!
ps. muutamia autoja olen myynyt nettiauton kautta. Voin sanoa, että 307 diesel Pösö ei sitten kiinnosta ketään. Kuukausi tolkulla oli nettiauton halvin, eikä yhtään soittoa tullut. Lopulta annettiin se kauppaan vaihdossa, ja siellä se oli puoli vuotta myynnissä...
Noh ei nyt sentään. Just tällä viikolla tuttu kävi kysymässä hyvitystä uuteen autoon, ja tarjosi vaihdossa -07 520dAta, jonka osti uutena ja täydellä merkkihuollon viholla. 24t€ oli hyvitys. Tuolla koneella ja varusteillahan ei ole juurikaan merkitystä, sillä ostajat ostavat joka tapauksessa edullisinta - eivätkä ne autoliikkeen jampat sitä autoa itselleen osta. Tuo 14t€ nappasin kylmästi Nettiautosta, eli listasin -04 vitossarjalaiset diissel automaatit. 14900e näytti olevan aika yleinen pyynti, ja kai siitä pari sataa saa tingattua. Jos taas auto ei ole noiden 5-6 halvimman joukossa niin ei ne kaupaksi tahdo mennä.
Mutta ehdottomasti parhaan diilin saat myymällä itse tuon Bemarin. Nuo varmaan menee aika liukkaasti kaupaksi, ja sitten pääset rahan kanssa tinkaamaan autoliikkeeseen. Ja siellähän käteinen on kuningas!
ps. muutamia autoja olen myynyt nettiauton kautta. Voin sanoa, että 307 diesel Pösö ei sitten kiinnosta ketään. Kuukausi tolkulla oli nettiauton halvin, eikä yhtään soittoa tullut. Lopulta annettiin se kauppaan vaihdossa, ja siellä se oli puoli vuotta myynnissä...
Lupasivat muuten mun 530DA Touringista 2004 5000-10000e maksimissaan vaihdossa kun kyselin UUTTA Octaviaa ja Avensista. Mainittakoon että tuossa on lähes KAIKKI tehtaan varusteet, yhteensä Suomihinnoilla noin 35.000 euron arvosta pelkkiä lisävarusteita, uutena tuolloin 80.000 euron autoon, eli sadan tonnin paremmalle puolelle mennään kirkkaasti. Eli suoraan ostoon verrattuna 0-5000e euroa.
...
Bemari on paras auto ajettavuudeltaan. Piste.
Eipä taida imo
Kilometrimäärä tuntuu olevan ratkaiseva tekijä, eka alle 150tkm ajettu oli 21800e. Alle 100tkm ajettuja ei ollut myynnissä yhtään.
??? Kyllä ainakin omasta kokemuksesta autokauppa lähtee liikkeelle ihan eri tavalla, kun sanot maksavasi käteisellä tässä ja nyt. Käteisellä ostava asiakas selvästi etsii autoa ja on valmis myös heti ostamaan sellaisen. Eikä hän raahaa liikkeesen hankalaa vaihdokkia jo ennestään täydelle pihalle. Mikä sitten on vielä parempi?
Eikös myyjät/liikkeet saa provikkaa, kun myyvät rahoitusyhtiön rahaa? Eli luulisi rahoitustenkin kiinnostavan. Vanhat vaihtoautot eivät liikkeitä kiinnosta.
Mainittakoon että tuossa on lähes KAIKKI tehtaan varusteet...
Varusteilla on helpompi saada autonsa myytyä, mutta ei autosta niiden takia voi kyllä käytännössä euroakaan enempää pyytää, jos sen kaupaksi haluaa saada.Mitä ihmettä? Tuon ikäisessä käytetyssä premium-autossa nimenomaan ne varusteet on hiton kovaa valuuttaa. Uutenahan rahalla saa valita mutta käytettynä on todella vaikea löytää autoa haluamillaan varusteilla. Varsinkin kun vakiovarustelu näissä merkeissä on yleensä aika suppea, niin onhan siinä nyt iso ero saatko 10 000 eurolla bemarin kaikilla höysteillä vai kangaspenkeillä ja kasettisoittimella