Koiraa vastaan kamppaileminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos koira käy kiinni, niin alaleuasta ote, JOS on mahdollista

Jos tuntuu ettei tässä tekstissä ollut päätä tahi häntää, ei se mitään, niin mustakin tuntuu. Eikä ollut tarkotus J.Jakea siis dissata, ja sori kun jouduit tarinan "sankariks" Olisin yhtähyvin voinut kirjoittaa itsestäni.
Vau,tuli hyvä ja paha mieli yhdestä postista!

Bandiitti: Käyt malli esimerkkinä mainitsemastani "koira ihmisestä".

tossa ol aikasemmn puhetta ettei koiraan auta "kylkiote" ...se hauva lähtee ku atte potalta kun saa damagea kylkikaarien väliin. ja staffi kovana pururotuna on yhtä uskottava ku taekwondoka tositilanteessa.
ja sit noille "koiraihmisille" jotka ei tajua pitää koiriansa kiinni,eivätkä tajua että vastaantulijat voivat niitä satuttaa: HERÄTKÄÄ TÄHÄN TODELLISUUTEEN.

sormet silmiin välittömästi toisella kädellä ennenkuin puremiskipu lamaa sut. Jos on asp käytössä niin tarjoaa vasemman käden suojaksi ja kun puree vasempaan käsivarteen asp:lla tai jollain muulla lyömäkalulla kuonoon täydellä voimalla ennen kuin kipu lamauttaa. Molemmat tavat toimii aja ote irtoaa jos osaa tehdä oikein.

Tolla kuvalla ei varmaankaan oo mitään tekemistä sen kanssa, että toi koira ois hyökänny jonkun kimppuun.. Eikai tän pitäny mikään koirienkidutustredi olla?? Vähän rajaa.. :david:

Jotenkin en jaksa uskoa, että se piikkisika kyseisen koiran kimppuun kävi noin vaan huvikseen, tai edes ollenkaan.. Tietenkin kyseessä on saattanut olla vesikauhuinen, raivohullu piikkipossu, mutta jotenkin sellainen pelko perssiis, että koira on ollut se aggressiivisempi osapuoli. Vai mitä veikkaatte.

Tolla kuvalla ei varmaankaan oo mitään tekemistä sen kanssa, että toi koira ois hyökänny jonkun kimppuun.. Eikai tän pitäny mikään koirienkidutustredi olla?? Vähän rajaa.. :david:

Taitaa kyseisellä rodulla mennä vietit mm. kivun edelle. Sen takia koiraa vastaan on hieman kimuranttia puolustautua. Mielestäni muutenkin tämä on aikasta :offtopic: thread!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

En koe suurta mielihyvää kuvitellessani kuinka joku julmuri olisi mahdollisesti heittänyt piikkisialla koiraa, vaan postasin kuvan havainnollistamaan elukoiden päättäväisyyttä siinä vaiheessa kun keksivät käydä jonkin asian kimppuun

sormet silmiin välittömästi toisella kädellä ennenkuin puremiskipu lamaa sut. Jos on asp käytössä niin tarjoaa vasemman käden suojaksi ja kun puree vasempaan käsivarteen asp:lla tai jollain muulla lyömäkalulla kuonoon täydellä voimalla ennen kuin kipu lamauttaa. Molemmat tavat toimii aja ote irtoaa jos osaa tehdä oikein.

Kuinkakohan monella on aspi (laillisesti) mukana tuolla ulkona? :rolleyes:

Aika vähänhän noita tapauksia on ollut (jos nyt siis lehtien uutisjuttujen perusteella katsotaan), että joku hullu koira olisi käynyt kimppuun. Taitaa olla suurinosa semmosia, missä omistaja on täysi idiootti, joka ei ole osannut/viitsinyt koiraansa kouluttaa muulla kuin korkeintaan nyrkillä...

Meidät koirat on aina kiinni, kun ulkona ovat (joitakin kertoja tosin tuo isompi on karannut tuonne lähimetsään, kun jonkun jäniksen on nähnyt ja portti sattunut olemaan auki). Ja ihan senkin takia niitä kannattaa kiinni pitää, ettei esim auton alle juokse.

Vituttaa kun tuolla näkee paljon jotain heppuja, joilla on joku hervoton "tappokoira" ainoastaan "kun se on niin cool ja näyttää rajulta". Eikä näiden kouluttamisesta ole harmainta aavistusta eikä viitsitä esim kasvattajalta ottaa selvää.

Niin, en tiedä miten päin mun tekstit luit vai eikö vaan mun itseilmaisu toiminu sun kohalla, mutta miehän olin just samaa mieltä kuin sinäkin asiasta :)

Pyydän nöyrimmästi anteeksi! Ilmeisesti olin jo ajanut itseni "tuohtumuksen tilaan" ja ymmärstin sun tekstin väärin. Mun moka. :kippis1:

Niinpä. Sitä kun kaikessa rauhassa kadulla kävelee, niin miespuoliset käy joskus käpälöimään. Olenkin ajatellut, että turhaan olen opetellut käytöstä, joka estää uhkaavia tilanteita, kun voisin vaan puukottaa ja saman tien. Eipä tarvitse arpoa jälkikäteen... Poliisin moiset pitäisi hoitaa.

Aaah, TRUE koiraihmisten kanssa keskustelu on kuin yrittäsi käännyttää jehovaa. Ei pahalla, itsekin pidän koirista, mutta järki pitää olla.

Tuli mieleen, että varmaan:
- Teet sujuvasti ohitusleikkauksen itsellesi, kun lääkäri ei viitsinyt tehdä sitä kunnolla
- Puolustat itseäsi lakituvassa ja korjaat asianajajasi laiskuuttaan tekemät virheet
- Auton täysremontti sujuu vaivatta, etkä viitsi mennä valittamaan korjauksen tehneelle mekaanikolle laiminlyönneistä
- Fiksaat myös huollosta hakemasi elektroniikkalaitteet, vaikka juuri maksoit huollosta. Huoltomiehestä ei vain tuntunut siltä, että hän haluaisi korjata.. miksi siitä valittamaan.

Eli homman juju on että kaikkien ihmisten ei tarvitse osata kaikkea. Et sinäkään osaa ja silti autosi tulee huollettua ja oikeudessakin sua puolustetaan. Miksipä siis kaikkien pitäisi osata kuiskutella koiralle, että "minä kaveri, ei lounas" ihan vain sen takia että omistaja on laiminlyönyt velvollisuutensa.

Eikä mulle ainakaan ole tullut sellainen fiilis, että jengi on heti käymässä koiran kimppuun puukolla/moottorisahalla jos se vapaana juoksee. Uskoisin, että kaikki antaa koiran olla rauhassa JOS koira ANTAA ihmisen olla rauhassa. Threadin kupletti oli mielestäni, että miten puolustautua jos koira HYÖKKÄÄ, eikä "miten provosoin naapurin chihuahuaa että voin potkaista sitä".

Kaikkea hyvää niin sinulle kuin koirillesi. Turvallisia lenkkejä! :kippis1:

Tottakai koiran hyökkäys pitää pysäyttää. Mutta kannattaa miettiä sitä, että mistä sen koiran käytös johtuu. Jos minun kimppuun kävisi koira ja sen hyökkäyksestä selviäisin, niin en olisi vaatimassa sitä koiraa tilille. Vaan pistäisin sitä omistajaa turpaan. Se vika on nimittäin siinä päässä hihnaa, jossa kaveri kulkee kahdella jalalla.

Sori, mun oli pakko lainata sua. Ei sitten millään pahalla ;)

Tämän voisi sanoa myös näin ja veikkaan ettei kukaan hyväksyisi sitä enää. Mutta kun kyseessä on karvaturri on asiat niin kovin erilaisia

"Tottakai miehen hyökkäys pitää pysäyttää. Mutta kannattaa miettiä sitä, että mistä sen kaverin käytös johtuu. Jos minun kimppuun kävisi äijä ja sen hyökkäyksestä selviäisin, niin en olisi vaatimassa sitä jätkää tilille. Vaan pistäisin sen vanhempia turpaan. Se vika on nimittäin kasvattajissa."

Sori, mutta mun mielestä ymmärrykselläkin pitää olla rajansa. :)

edit: juu ymmärrä kyllä eläimen ja ihmisen eron käytöksen hallinnan kannalta. Mun oli vaan pakko lainata. :)

Henkilön koskemattomuuden periaate on kuitenkin vakio. Siinä mielessä minä tuon mukaelman tajusin. Siinä mielessä se olikin järkevä.

OT: Itse en ole koskaan paininut omien (enkä vieraiden) koirien kanssa, koska MINÄ olen lauman johtaja ja käsittääkseni laumassa johtaja ei paini leikkimielessä alhaisemmassa asemassa olevien kanssa. Kotikoirat tietty on kaukana villieläimistä, mutta laumakäyttäytyminen on edelleen samanlaista.

Näissä kannattaa ottaa myös huomioon, että lehtiin nämä koiran kanssa kohtaamiset pääsevät vain silloin, kuin joku kuolee/kukkahattutätiä puree koira ja se tekee asiasta ison.

Samoinkuin "Mies löi toista nyrkillä." on sellainen uutinen, että vain murto-osa tapahtuneista "mies löi toista nyrkillä"-tapahtumista tulee lehtiin. Ei lehdessä ole: "Takapihalle irti jätetyt koirat purivat lähimetsässä lenkkeillyttä nuorukaista, koska pihaportti oli jäänyt auki vatipäiltä omistajilta."

Jos lenkkeilijä tästä selviää säikähdyksellä, niin harvoin sitä lähtee viemään eteenpäin. Mutta omasta mielestäni lähimetsissä lenkkeillessä ei tarvitsisi kokea isohkoilta koirilta edes sitä toverillista "näykkäisyä".

OT: Itse en ole koskaan paininut omien (enkä vieraiden) koirien kanssa, koska MINÄ olen lauman johtaja ja käsittääkseni laumassa johtaja ei paini leikkimielessä alhaisemmassa asemassa olevien kanssa. Kotikoirat tietty on kaukana villieläimistä, mutta laumakäyttäytyminen on edelleen samanlaista.

Toiset ostavat koiran, koska haluavat leikki + elämänkumppanin. Erikseen sitten ne, jotka ostavat koiran ollakseen "lauman johtajia".

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom