Koiraa vastaan kamppaileminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Nämä koira aiheiset keskustelut menee aina tähän samaan lässytykseen!

Koiran omistajat eivat millään tajua sitä että toiset eivät ole millään tavalla kiinnostuneita koirien käytöksestä tms. Tai siitä että jos heidän ihana Tuffe nyt vähän hyppii ja haukkuu niin toinen kokee sen uhkaavana ja jopa pelottavana.

Jos sua purraan niin se on 99.9% oma vika -> Just joo,haistakaa vittu!

Nämä koira aiheiset keskustelut menee aina tähän samaan lässytykseen!

Koiran omistajat eivat millään tajua sitä että toiset eivät ole millään tavalla kiinnostuneita koirien käytöksestä tms. Tai siitä että jos heidän ihana Tuffe nyt vähän hyppii ja haukkuu niin toinen kokee sen uhkaavana ja jopa pelottavana.

Vähän samoilla linjoilla, itse olen allerginen enkä ole ikinä oikeen ollut koirien kanssa tekemisissä. En siis tunne koiria tai koirien käytöstä, enkä varmasti tiedä miten pitäis koiran käytöstä tulkita jos päälleni joku isompi koira hönkisi. En tiedä leikkisikö se, miten minun pitäisi pitää käsiäni, ym. En siis varmasti osaisi käyttäytyä "oikealla" tavalla ja minusta on ihan älytöntä odottaakaan, että ihmiset tietäisivät miten käyttäytyä. Joten turha ihmetellä näitä ihmisten "vääriä" reaktioita, kun koira on päälle hyökännyt.

Varsinkin kun eri ihmiset kouluttavat eri koirat käyttäytymään eri tilanteissa eri tavalla. Miten ventovieraan pitäisi osata tulkita koiran käyttäytymistä? Suurin osa ihmisistä, ja väittäisin että perus-koiranomistajistakin ei osaa tulkita ja lukea koiran mieltä.

Olen heiveröinen kaveri, joten minulla ei ole varaa leikkiä -> puukottaisin kimppuuni käyvän vapaana olevan koiran, tulisi sitten sanomista tai ei.

Kaikista pahimpia tapauksia on ne jotka ottaa jonku reteen Doggyn (bullmasttiffi etc) egonpönkitykseen eivätkä osaa kouluttaa sitä. Sitten ne puhuu et kuin kilttei ne on aina ollu, mut ei siihen tarvita kuin yksi kerta niin vahinko on sattunut eikä sitten mitkään anteeksipyytelyt auta.

Mitä Voimariini yrittää sanoa on, että itsepuolustustaidot ovat turhia?
"Kyllähän sitä aina pitäisi päästä tilanteista pois, kun juoksee vaan niin vatun lujaa" eiks je?
Voimariini yrittää sanoa sitä, että ihmistä vastaan reenatut itsepuolustustaidot (kuten kaikki tietää) ja usein myös ennalta mietityt liikkeet unohtuu siinä silmänräpäyksessä, kun 50kg painava rottweileri hyökkää päälle. Kai siinä moni lähes kaikki tekis samanlailla, että koittais potkasta/lyödä/ottaa poskista kiinni ja vääntää sitä, jos roikkuu kädessä kiinni. Oikein sekopää koira, jos sattuu olemaan (mikä pitääkin olla, että käy ihmisten päälle syyttä) niin eihän semmonen varmaan lopeta niin kauan, kun henki pihisee.
Koiraa pakoon, joka osoittaa merkkejä aggressiivisuudesta lähdet juoksemaan niin se on usein se pahin virhe mitä voi tehdä. Siitä ne vaan innostuu. Hidas peräytyminen on parasta keino varmaankin, kuten muittenkin elukoitten kohdalla. Siis edellyttäen, että koira ei ole vielä hyökännyt vaan käyttäytyy uhkaavasti vasta.

http://www.youtube.com/watch?v=TMZx54ygTzE
Hyvin toimittu tuossa tilanteessa. :thumbs:

Koiranomistajan tulee suojata itsensä ja koiransa. pitää se kytkettynä ja HALLITTUNA . Itse olen pitkän linjan "muka vaarallisten koirien" koiraihminen ja tunnen useita ihmisiä jotka eivät voi sietää koiria. mielestäni on idiotismiä ajatella että koirasi saa esim.haistella ohikulkevia ihmisiä. tulevien omistajien pitäisi ne luonnetestit suorittaa eikä koirien.:)

jos minun päälleni hyökkäisi koira, yrittäisin joko kuristaa sen tai rikkoa kylkikaaret..
nuo koiran päähän kohdistuvat iskut sun muut taikuudet ovat ihan höpöhöpöjuttuja.

nuo koiran päähän kohdistuvat iskut sun muut taikuudet ovat ihan höpöhöpöjuttuja.

Et sä ny noin voi sanoo??? Eksä yhtään ajattele millasta vahinkoo tommoset harkitsemattomat lausunnot voi tehdä Kamppailulajit -osiolla??? Jengi on täällä ankarasti harjotellu fiung-fuuta ja muuta hitu-jutsua ja nyt sä sanot ettei päähänhakkaustekniikoilla tee mitään kun ne jokapäiväiset tappajakoiralaumat taas ahdistelee kotiinpaluumatkalla???

Oot sä julma tyyppi :D . Tollain äkkiarvaamatta meet ja romutat toisten maailmankuvan perustan ja kaikkee.

Tää on menny ihan paskanjauhamiseksi. Mutta täähän olikin se väkivalta-osio... Sovitaanko niin, että kovat jätkät pärjää koirille, ja me tavalliset tyypit ei pärjätä. Näin kaikki on tyytyväisiä taas itseensä... :D ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sovitaanko niin, että kovat jätkät pärjää koirille, ja me tavalliset tyypit ei pärjätä. Näin kaikki on tyytyväisiä taas itseensä... :D ;)

Paitsi mun edesmenneelle pikkutilhelle ei olisi pärjännyt kukaan, sen verran kova epeli oli kyseessä. Tosin se vaihtoi hiippakuntaa hiljattain :(

mietityt liikkeet unohtuu siinä silmänräpäyksessä, kun 50kg painava rottweileri hyökkää päälle. Kai siinä moni lähes kaikki tekis samanlailla, että koittais potkasta/lyödä/ottaa poskista kiinni ja vääntää sitä, jos roikkuu k

Onko niitä rottiksia noinkin pieniä :D Juu, kolmesta uroksesta on kokemusta, kaikkien paino on ollut yli 60kg, lihasta ja hammasta. Rottiksellakin puruvoimaa löytyy 3x enemmän kuin sakemannilla ja sen huomaa. Joku päivä sai sellaisen reisiluun purtavaksi, jotenkin "vittuuntui" siihen luuhun ja päätti rouskaista sen poikki kerralla. Katsoin, että, jos tuossa olisi ollut oma jalka välissä, nyt vedettäisiin rullatuolilla.

Ja siihen tappeluun tälläistä vastaan. Ei auta iskut päähän, näin tuossa muinoin, kun leikkiessään toinen juoksi rautatolppaan suoraan pää edellä(katsoivat toisiaan ja pojottivat liukkaalla; ei kääntynyt enää). Valotolppa ja siihen tuli sellainen parin sentin painauma sen rottiksen otsalohkosta. Jotenkin tuntuu, että edes pakkiksenkarjuryhmittymä(tm) ei lyö yhtä kovasti kuin 63kg painava rottweiler noin 40km/h juoksuvauhdista pysähtyessään äkisti esteeseen.

Silti ne ovat helvetin leppoisia kavereita kotona, saa retuuttaa miten haluaa ja miten päin vaan. Voimaa niillä on helvetisti, yrittää laittaa selälleen niin saa vääntää ihan tosissaan. Suhteellisen matala koira, jumalaton pönikkä tuosta ruumiista ja vahvat tassut. Ei huvittaisi saada tuollaista kimppuun.

Kerran olen saanut kimppuuni sen pulkannaruversion rottweileristä, eli dobberin. Siinä ei käynyt oikein mitenkään, kun sain tuosta kaulan sivunahkasta kiinni ja kykenin painamaan sen koiran maahan vaikka sillä oli hampaat irvessä. Sitten löytyikin jo omistaja paikalle läheisestä metsiköstä. Ei olisi onnistunut rottikselle.

Ja siihen tappeluun tälläistä vastaan. Ei auta iskut päähän, näin tuossa muinoin, kun leikkiessään toinen juoksi rautatolppaan suoraan pää edellä(katsoivat toisiaan ja pojottivat liukkaalla; ei kääntynyt enää). Valotolppa ja siihen tuli sellainen parin sentin painauma sen rottiksen otsalohkosta. Jotenkin tuntuu, että edes pakkiksenkarjuryhmittymä(tm) ei lyö yhtä kovasti kuin 63kg painava rottweiler noin 40km/h juoksuvauhdista pysähtyessään äkisti esteeseen.

Olennainen kysymys kuuluukin, pysyisikö rotikalla luu suussa sen juostessa tolppaan? :)
Tuossa aiemmassa pit bull-videossakin näki, ettei se kalikka kuonoon juuri koiran vauhtia hidastanut, mutta ote kädestä kirposi silti.

Jotenkin ihmeellistä keskustelua. Taistelijat uhoaa kuinka he tyrmäävät koirat lennosta ja koiranomistajat kertovat "raajan irrotus"- tarinoita. Miksei ne taistelijat voi vain taistella keskenään ja ne koirat voisivat olla vain kivoja lemmikkieläimiä, ei mitään munanjatkeita/nyrkinjatkeita? ;)

tappelu päätty kerrasta kun koirien omistaja heitti maiharilla toista koiraa kylkeen.

Itselleni on ainakin kerrottu että jos haluat vetää oman koirasi pois tappelusta, ota hännä tyvestä alakautta, siis aivan tyvestä kiinni oikeen ronskisti ja nosta se ikäänkuin joystick asentoon ja vedä koiraa siitä kohtisuooraan taakse päin, pitäis loppua rimpuilu isommaltakin koiralta. Tämän jälkeen on enää toisesta koirasta/omistajasta kiinni jatkuuko rähinä.

mulle sitten riittaa etta se koira "naykkasee" sekin saattaa jonkin verran sattua. jotain lyomasettahan sita on paras katsella. itse oon kerran yhta seefferia lyonyt taman vaan omistajankin mukaan naykkastya...hhmm naykkasyn jalkeen ei omistaja edes saanu kunnolla koiraa kutsuttua pois.
Loppu sitten kullostaakin jo haliwuudilta, silla lyoma-aseeksi revin seinasta merallisen rannin patkan :)

Sen verran mitä itse olen erään tuttavan 60kg rotweilerin kanssa leikkinyt niin hirvittää pelkkä ajatuskin tuon kokoisen pedon kimppuun saamisesta. Koira vie miestä kuin pässiä narussa. Meinasi muuten saman otuksen toimesta lentää eukkokin perseelleen jokunen viikko takaperin, kun jaloissa istuva koira päätti rapsutukseen tykästyneenä nojata ruhonsa tämän reittä vasten. Onneksi oli seinä takana.

Kyllä Kova jätkä saa 2 dobermannia tyrmättyä yhdellä iskulla, meinaan iso Ahnuld elokuvassa True Lies:D Eipä taitaisi se temppu todellisuudessa onnistua.
Vaikka tuo tavalliselta kuolevaiselta kova suoritus olisikin on se Arska -mittapuulla täysin mitätön. Onhan kyseessä sentään mies joka on vetänyt turpaan itse Saatanaakin (End of days).

:D

Ei mitään järjen jättiläisiä. Kerran yksi dobberi juoksi samalla tavalla päin minun polvea. Hiukan aikaa istu paikallaan ja kävi lopuksi maahan makaamaan, kun niin heitti päästä. Kyllä tuo siitä sitten tokeni. Minä sain jumalattoman mustelman.:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom