Juperi sanoi:Itse paareissa remutessani en ole joutunut minkäänlaiseen hämminkiin järkkärien kanssa kun oletan osaavani olla ihmisiksi.
Yleensä jos paareissa remuaa, joutuu ongelmiin ambulanssimiehien kanssa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juperi sanoi:Itse paareissa remutessani en ole joutunut minkäänlaiseen hämminkiin järkkärien kanssa kun oletan osaavani olla ihmisiksi.
Sumu sanoi:Hermopisteiden nimiä en tiedä, mutta sen tiedän, että sopivasta kohtaa niskan ja kaulan välimaatosta painamalla voi aiheuttaa heijasteisen sydänpysähdyksen. Tätä ei kuitenkaan voi pitää kovin todennäköisenä, joskin silti on paikallaan varoittaa kaulan alueelle kohdistuvien hallintaotteiden vaaroista. Pitää todella tietää mitä tekee jos tällaisia otteita käyttää.
Eiköhän koko maailmassa päde se homma että pienellä flirtillä pääsee vähemmällä. Ja onko se sitten mitenkään paha asia? Ei mun mielestä.T.K. sanoi:Pieni flirtti ravintolan ovilla seisovien idioottien kanssa säästää pakkasessa jonottelemisilta ja muilta ongelmilta... Sama pätee -baarimikkoihin ja muuhun henkilökuntaan.
T.K. sanoi:Viime kesänä olin Hietsussa ottamassa aurinkoa, niin joku isokokoinen mies tuli tekemään tuttavuutta. Hän yritti inttää puhelinnumeroa ja lopulta suostuin ottamaan hänen numeronsa ja lupasin soittaa päästäkseni tyypistä eroon. Tietenkään en soittanut...
Muutama päivä myöhemmin olin menossa bailaamaan ystävieni kanssa ja yllätyksekseni tämä sama körmy seisoi ovella. Kaverini hän päästi sisään, mutta minua ei... Ikinä ennen en ole ikäni takia joutunut ovelta kääntymään ja olikin todella noloa perääntyä jonosta täydessä meikissä ja pikkumekossa ja vielä vesiselvänä. :curs:
Portsareiden kanssa kannattaa todella pysytellä hyvissä väleissä, koska he ilmeisesti saavat suurta tyydytystä ihmisten pomottelusta. Pieni flirtti ravintolan ovilla seisovien idioottien kanssa säästää pakkasessa jonottelemisilta ja muilta ongelmilta... Sama pätee -baarimikkoihin ja muuhun henkilökuntaan.
T.K. sanoi:Kaverini hän päästi sisään, mutta minua ei...
T.K. sanoi:Pieni flirtti ravintolan ovilla seisovien idioottien kanssa
Siis muistiko se poke sut, vai oliko käännyttämisen syy vaan se ettei sulla ollut ikää?T.K. sanoi:Ikinä ennen en ole ikäni takia joutunut ovelta kääntymään...
Pikkutytöt jotka ovat aina saaneet kaiken hymyilemällä ja flirttailemalla vetäisee isot herneet nenukkiin kun joku asia ei menekään juuri niin kuin itse haluaisi. Sitten kiukutellaan baarin ovella seisoville, pomotteleville idiooteille. Sulla on upea asenne jolla pääset työelämässäkin vielä pitkälle.T.K. sanoi:Portsareiden kanssa kannattaa todella pysytellä hyvissä väleissä, koska he ilmeisesti saavat suurta tyydytystä ihmisten pomottelusta. Pieni flirtti ravintolan ovilla seisovien idioottien kanssa säästää pakkasessa jonottelemisilta ja muilta ongelmilta... Sama pätee -baarimikkoihin ja muuhun henkilökuntaan.
makew sanoi:Onko mahdottomuus sanoa: "Ei kiinnosta".
Kumpiko loukkaa enempi, sanoo että ei kiinnosta?
Vai se että lupaa soittaa, mutta ei soita...?
mr. perfect sanoi:No jos ei huomaa jo siinä inttämisvaiheessa että toinen ei ole kiinnostunut niin sitten saa syyttää vaan omaa tyhmyyttään jos pettyy siitä ettei toinen soita takaisin. Tosin muuten olen samaa mieltä tuosta suoraan sanomisesta... vaikka jotkut idiootit eivät ymmärräkään sanaa "ei".
Ja saa kyllä hieman paska itsetunto olla ihmisellä jos baarin ovella alkaa tuon takia pätemään eikä päästä asiakasta sisään (jos siis asiakas muuten käyttäytyy normaalisti ja ikää löytyy).
Jonosta käsin on hiukka vaikea sanoa mitä sisällä on aiemmin tapahtunut. :kippis1:Duffy sanoi:Eilen oli hauska katsella selvinpäin clubin jonossa pokejen puuhastelua
Duffy sanoi:Ainakin minun silmiin pokejen toiminta kyseisessä paikassa vaikutti melkoisen ammattitaidottomalta.
Opiskelija22 sanoi:Noista Clubin pokeista on kyllä huonoja kokemuksia. Tuntuivat juuri sellaisilta sheriffeiltä, joiden suurin saavutus on levyseppälinjalta valmistuminen (ja älykkyys samaa luokkaa). No ei siinä mitään, ainakin saa hyvät naurut ;)
Minkään muun paikan ovimiehissä ei ole ollut ikinä valittamista.
Opiskelija22 sanoi:Noista Clubin pokeista on kyllä huonoja kokemuksia. Tuntuivat juuri sellaisilta sheriffeiltä, joiden suurin saavutus on levyseppälinjalta valmistuminen (ja älykkyys samaa luokkaa). No ei siinä mitään, ainakin saa hyvät naurut ;)
Minkään muun paikan ovimiehissä ei ole ollut ikinä valittamista.