Kofeiinitablettien haitat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt löytäny parempaakaa threadia kofeiinitableteista niin paljokoha noita kannattaa ottaa ennen treeniä? Oon ottanut nyt 300mg kofeiinia ja ei kyllä tunnu toimivan yhtää.

En nyt löytäny parempaakaa threadia kofeiinitableteista niin paljokoha noita kannattaa ottaa ennen treeniä? Oon ottanut nyt 300mg kofeiinia ja ei kyllä tunnu toimivan yhtää.

Ota 2 tabuu lisää eli 5 ja jos ei tuu kiksei nii jääköön kofut rauhaan..
600-700mg jälkeen voi elimistö alkaa käymään ylikierroksilla ja seurata huonovointisuutta :down: ja muuta kivaa, tietysti riippuen henkilöstä.

Jos 300mg ei potki yhtään, käytät muutenkin elämässässi tod.näk. liikaa piristeitä. Eli paljonko kuluu kahvia, teetä, kolajuomia ja/tai energiajuomia päivittäin? 300mg on koko päivän annokseksi jo ihan kohtalainen, vastaa noin 3-4dl suodatinkahvia, eli pitäisi kyllä vaikuttaa. Tsekkaa wikipediasta (hakusanaksi kofeiini tai paremmassa enkunkielisessä caffeine) tai muusta suht luotettavasta lähteestä eri juomien arvioidut kofupitoisuudet ja laske siitä, paljonko suunnilleen sulla tulee per vrk milligrammoja kofua. Pitäisi tulla mielellään enintään 400mg ja mitä vähempi, sitä parempi.

Noi Tynnin ohjeet kannattaa unohtaa. Enempi ei ole tässä tapauksessa parempi. Paljon parempi taktiikka on pitkällä tähtäimellä laskea piristeiden käyttönsä mahd. alas, jolloin toleranssi niitä kohtaan laskee (uni paranee ja muita sen semmoisia "pieniä" hyviä puolia) ja sitten joskus, kun/jos tarvitsee reenibuustia, niin jo 200mg kofua vaikuttaa huomattavasti.

Kannattaa muistaa sekin, että kofeiinin puoliintumisaika on noin 6h ja se heikentää tutkitusti unia. Että siitä laskemaan, paljonko kofua on veressä, kun pään pistää tyynyyn, jos on illalla reenibuusterina kiskassut vaikkapa 500mg kofua.

Oo 2kk ilman MITÄÄN kofeiinia ja kokeile sit vetää 300mg kerralla.Ei oo yhtään ihme ettei potki jos on toleransseja.
Mä oon nyt dieetillä ottanu aamusin ja ennen treeniä Leaderin vihreä tee -tabletin ja 2x100mg kofitabsia. En tiiä "potkiiko" mullakaan mitenkään sen erityisemmin mut hiki tulee ainakin ihan eri tavalla kuin ilman eli jotain piristystä aineenvaihdunnassa saattaa tapahtua.

Mä oon ottanu aina 300mg ennen treeniä. Nyt olin viikon päivät ottamatta ja ero oli kuin päivä ja yö. Ilman piristeitiä jaksoin tehdä vaan 2/3 treenistä ja haukotti jatkuvasti ja muutenki laiskotti. Nyt taas 300mg ja johan potkii (en käytä muita kofeiinipitoisia aineita).

Noi Tynnin ohjeet kannattaa unohtaa. Enempi ei ole tässä tapauksessa parempi. Paljon parempi taktiikka on pitkällä tähtäimellä laskea piristeiden käyttönsä mahd. alas, jolloin toleranssi niitä kohtaan laskee (uni paranee ja muita sen semmoisia "pieniä" hyviä puolia) ja sitten joskus, kun/jos tarvitsee reenibuustia, niin jo 200mg kofua vaikuttaa huomattavasti.

Aivan totta, en ajatellut tota kofeiinin päivittäisen saannin tasoa ilman kofeiini tablettei :jahas: ..

Nooh kuitenkin on ihan suositeltavaa jos käyttää kofutabui nii taukoilee niist pari viikkoo aina parin-kolmen viikon käytön jälkeen? Ellen ole aivan väärässä :david:

Aivan totta, en ajatellut tota kofeiinin päivittäisen saannin tasoa ilman kofeiini tablettei :jahas: ..

Nooh kuitenkin on ihan suositeltavaa jos käyttää kofutabui nii taukoilee niist pari viikkoo aina parin-kolmen viikon käytön jälkeen? Ellen ole aivan väärässä :david:
Harva taitaa joka päivä tarvita? Jos ei hirveän suuria annoksia käytä eikä juo kahvia niin voi joka toinen päivä käyttää.

Harva taitaa joka päivä tarvita? Jos ei hirveän suuria annoksia käytä eikä juo kahvia niin voi joka toinen päivä käyttää.

Itse ainakin käytän vain reenipäivinä, tiedä muista, mutta unohdin tuon seikan mainita että "reenipäivinä kahden-kolmen viikon sisällä" :D

No musta ei ainakaan kannata ottaa yhtäkään. Kellon mukaan hyöty on itsellänikin tasan 0

kofu tabut

kuinka nopiasti nää tarttuu verenkiertoon? jotkut sanoo et on se 6h ja toiset ottaa ennen treeniä? ja onko toi ohjeen annostus täyttä soopaa kun ohjeessa sanotaan ettei sitä 100mg määrää saa ylittää? ja oisko näiden syklaus järkevää ettei toleranssi hiivu ja riipuvuus synny?

Täälläpäin tuntuu alle tunnin sisällä. Olen ottanut yli 100mg per päivä. Jos et juo kahvia, ja haluat näistä potkua treeneihin niin kannattaa ottaa ainoastaan ennen treeniä. Nopeasti tulee toleranssia...

Tuntuu että melkosta paskapuhetta tuo purkin annostus, muka 100mg per päivä. Itellä tulee juotua päivässä 4-5 kuppia kahvia ja näiden lisäksi otan aina ennen reeniä 2 kofutablettia. Ei minkäänlaisia negatiivisia sivuvaikutusia ainakaan itsellä ole ollut, pelkästään positiivista sanottavaa ja antaa mukavasti potkua.

kuinka nopiasti nää tarttuu verenkiertoon? jotkut sanoo et on se 6h ja toiset ottaa ennen treeniä? ja onko toi ohjeen annostus täyttä soopaa kun ohjeessa sanotaan ettei sitä 100mg määrää saa ylittää? ja oisko näiden syklaus järkevää ettei toleranssi hiivu ja riipuvuus synny?

20-30min. alkavat plasmatasot nousta ja ovat korkeimmillaan noin tunnin kohdalla. Puoliintumisaika on sellaiset 2,5-11 h.

100mg on erittäin vähän. Jos hakee ergogeenista apua, pitäisi sen annoksen olla siellä 400-500mg tai väh. 6mg/kg (kehonpaino).

Jos tuo riippuvuus huolestuttaa, jätä lepopäivinä ja kevyinä viikkoina/treenipäivinä vähemmälle tai kokonaan pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom