Kisaviimeistelyväittely

Kokeile ihmeessä sinäkin, niin voit sitten henkilökohtaisesti sanoa, toimiiko.
Mistä olet saanut käsityksen, etten ole muka koskaan noita kikkoja kokeillut?
sinäkin teoreetikkona et saa käytännössä asioita toimimaan lajissa jossa on kyse ihmisen kehosta, niin ehkä kannattais luottaa enemmän käytännön tasolla asioden toimivuuteen?
Mikä tekee Mika sinusta suuren käytännön tietäjän, ja minusta pelkän teoreetikon jolla ei ole mitään käytännön osaamista? Perustelepa tämä. Ja ei, oma kisamenestys ei tässä nyt ihan toimi argumenttina, koska tuolla logiikalla Phil Heath olisi tämän maailman suurin kehonrakennustietäjä.
Ja siis itse koen tuolaisen arvostelevan ja häröviimeistelyksi haukkumisen aika loukkaavana
Toi on kuule sitten ihan oma ongelmasi, jos tuon otat tuon yhden termin niin verisenä loukkauksena. En ole sinun henkilökohtaisia viimeistelyprosessejasi kertaakaan toimimattomiksi edes omassa päässäni mieltänyt, koska lopputulokset jo puhuvat niin selvää kieltä. Natrium-kalium-kikkailua pidän perusteettomana, mutta se on yksi pieni osa viimeistelykokonaisuutta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä Suomessa luotetaan vaikka viimeiseen asti 30 vuotta vanhoihin metodeihin ja haistatetaan paskat uusille tutkimuksille ja tyypeille, jotka pyrkivät tekemään asioita fiksummin. Sitten kun jotain menee viimeistelykokonaisuudessa vihkoon ja kisakunto ei olekaan itsellä tai valmennettavalla täysin optimi niin voidaan tulla lyttäämään koko porukalla ja hehkuttamaan tislatun veden ja suolakikkailun maagiseen voimaan :)
Missä kohtaa esim minä olen haistattanut paskoja minkään toisen tavalle tehdä viimeistelyitä? Olen vain todennut omani toimivan ja kertonut mitä siellä tehdään. Kun joku toinen sitten tulee sanomaan, että toi ei voi käytännössä toimia noin koska tutkimukset ei tue tota, niin en mä voi siinä muuta sanoa, kuin että mulla toimii, jatketaan elämää. Mitä pahaa on 30 vuotta vanhalla metodilla jos se on silloin toiminut ja se toimii nytkin?

Mistä olet saanut käsityksen, etten ole muka koskaan noita kikkoja kokeillut?Mikä tekee Mika sinusta suuren käytännön tietäjän, ja minusta pelkän teoreetikon jolla ei ole mitään käytännön osaamista? Perustelepa tämä.Toi on kuule sitten ihan oma ongelmasi, jos tuon otat tuon yhden termin niin verisenä loukkauksena. En ole sinun henkilökohtaisia viimeistelyprosessejasi kertaakaan toimimattomiksi edes omassa päässäni mieltänyt, koska lopputulokset jo puhuvat niin selvää kieltä. Natrium-kalium-kikkailua pidän perusteettomana, mutta se on yksi pieni osa viimeistelykokonaisuutta.
Mitä me vielä keskustellaan? Sulla on sun mielipide ja mulla on mun? Mä olen sanonut jo sanottavani ja toivottavasti myös sinä.

Missä kohtaa esim minä olen haistattanut paskoja minkään toisen tavalle tehdä viimeistelyitä? Olen vain todennut omani toimivan ja kertonut mitä siellä tehdään. Kun joku toinen sitten tulee sanomaan, että toi ei voi käytännössä toimia noin koska tutkimukset ei tue tota, niin en mä voi siinä muuta sanoa, kuin että mulla toimii, jatketaan elämää. Mitä pahaa on 30 vuotta vanhalla metodilla jos se on silloin toiminut ja se toimii nytkin?
Miten voit sanoa, että juuri natrium/kalium kikkailun ansiosta kunto on kova, jos se on vain osa viimeistelyä? Todennäköisesti kondis olisi jokatapauksessa sama.

@Hulkki Taitaa Mika nyt tahallaan ymmärtää väärin.
Kyllä mä ymmärrän mitä Utti sanoo. Hänen mielestään natriumin ja kaliumin tasapainoa ei voida muuttaa elimistössä ravinnon avulla. Mä väitän henk koht kokemuksista, että voi. Olen testannut asiaa ilman näitä ja näiden kanssa. Hän ei vaan usko sitä, joten eihän tässä voi enempää asiasta keskustella.

Miten voit sanoa, että juuri natrium/kalium kikkailun ansiosta kunto on kova, jos se on vain osa viimeistelyä? Todennäköisesti kondis olisi jokatapauksessa sama.
Koska olen dieetillä testannut näitä.

Kaliumia lisäämällä lihaspaine glykogeenin ansiosta on huikea sekä pintanesteet ovat poissa.

Missä kohtaa esim minä olen haistattanut paskoja minkään toisen tavalle tehdä viimeistelyitä? Olen vain todennut omani toimivan ja kertonut mitä siellä tehdään. Kun joku toinen sitten tulee sanomaan, että toi ei voi käytännössä toimia noin koska tutkimukset ei tue tota, niin en mä voi siinä muuta sanoa, kuin että mulla toimii, jatketaan elämää.
Paitsi että kukaan ei ole tehnyt näin (väittänyt että sulla ei VIIMEISTELYT voi toimia). Kukaan ei voisi varsinkaan sun kohdalla millään logiikalla tehdä näin, koska olet aina ollut kisoissa enemmän tai vähemmän hienossa kunnossa.

Ymmärrätkö nyt kun sanon varmaan kymmenettä kertaa, että viimeistelyt ovat kokonaisuus, jossa moni tekijä vaikuttaa lopputulokseen, eli lavakuntoon. Tuo natrium-kalium-kikkailu on vain yksi osa tuota palapeliä, ja minä olen puhunut tässä vitun farssi"väittelyssä" vain tuosta natrium-kalium-kikkailusta, EN koko viimeistelyprosessin toimivuudesta. Olen sanonut monta kertaa, että vaikka noita natrium-kalium-kikkailuja tehdään mielestäni perusteetta, lopputulos koko monisyisestä prosessista on monta kertaa myös näillä radikaaleilla old school -viimeistelyillä oikein hyvä.

Paitsi että kukaan ei ole tehnyt näin (väittänyt että sulla ei VIIMEISTELYT voi toimia). Kukaan ei voisi varsinkaan sun kohdalla millään logiikalla tehdä näin, koska olet aina ollut kisoissa enemmän tai vähemmän hienossa kunnossa.

Ymmärrätkö nyt kun sanon varmaan kymmenettä kertaa, että viimeistelyt ovat kokonaisuus, jossa moni tekijä vaikuttaa lopputulokseen, eli lavakuntoon. Tuo natrium-kalium-kikkailu on vain yksi osa tuota palapeliä, ja minä olen puhunut tässä vitun farssi"väittelyssä" vain tuosta natrium-kalium-kikkailusta, EN koko viimeistelyprosessin toimivuudesta. Olen sanonut monta kertaa, että vaikka noita natrium-kalium-kikkailuja tehdään mielestäni perusteetta, lopputulos koko monisyisestä prosessista on monta kertaa myös näillä radikaaleilla old school -viimeistelyillä oikein hyvä.
Voi veljet, kyllä mä ymmärrän sun pointin, mutta kun itse olen näitä testannut itselläni jo vuosia, niin olen sen huomannut niin ilman kuin kikkailujen kanssa mikä on ero. Kokonaisuudessa se on yksi olennainen osa ja vaikuttaa lihaspaineisiin ja ihon alla olevaan nesteen määrään.

Ps. mitä ihmeen radikaalia sä näet tuossa kikkailussa?

En missään kohdassa maininnut, että juuri sinä haistattaisit kellekkään yhtään mitään :) Kommenttini oli lähinnä suunattu yleiselle tasolle, kun tuntuu olemaan näitä ihmisiä melkoisen paljon, jotka näin ajattelevat. Kyllä, olen huomannut että metodisi toimivat ja hyvä niin. Keskustelu alkoi kuitenkin natriumin ja kaliumin suhteiden manipuloinnista, eikä kokonaisesta viimeistelyprotokollasta, mihin sinun viestisi ovat lähinnä keskittyneet, kun taas Utti yrittää pysyä vain natrium & kalium -kikkailuissa.

En missään kohdassa maininnut, että juuri sinä haistattaisit kellekkään yhtään mitään :) Kommenttini oli lähinnä suunattu yleiselle tasolle, kun tuntuu olemaan näitä ihmisiä melkoisen paljon, jotka näin ajattelevat. Kyllä, olen huomannut että metodisi toimivat ja hyvä niin. Keskustelu alkoi kuitenkin natriumin ja kaliumin suhteiden manipuloinnista, eikä kokonaisesta viimeistyprotokollasta, mihin sinun viestisi ovat lähinnä keskittyneet, kun taas Utti yrittää pysyä vain natrium & kalium -kikkailuissa.
Olen kommentoinut myös pelkän natrium-kalium kikkailusta ja on omakohtaista kokemusta. Nämä ovat osa kokonaisuutta ja mielestäni tärkeitä sellaisia. Olen myös testannut mikä ero on jättämällä nämä pois.

Kyllä mä ymmärrän mitä Utti sanoo. Hänen mielestään natriumin ja kaliumin tasapainoa ei voida muuttaa elimistössä ravinnon avulla. Mä väitän henk koht kokemuksista, että voi. Olen testannut asiaa ilman näitä ja näiden kanssa. Hän ei vaan usko sitä, joten eihän tässä voi enempää asiasta keskustella.
No jos aletaan hiuksia halkomaan niin miten sinä olet todennut esimerkiksi elimistösi natrium tasojen muutoksen? Sinun henkilökohtaiset kokemukset perustuvat kisaviimeistelyihisi, jotka ovat toimineen erinomaisesti. Voitko sinä kuitenkaan osoittaa, että onnistuit manipuloimaan kehon natriumin ja kaliumin tasoja? @Hulkki puhuu kissasta ja sinä koirasta.

Voisiko Mikan kunto siis olla vielä parempi, jos ei kikkailisi elektrolyyteillä? :)
EI VOI. Olen nähnyt että kroppani on tyhjempi ja nesteisempi. Tässähän juuri tullaan siihen, että dieetillä nimenomaan on mahdollisuus kokeilla näitä tyhjennyksiä ja tankkauksia, sekä mitä hivenaineita on hyvä käyttää ja millä määrillä. Mitä kroppa tykkää kun vähentää natriumia tai miltä kroppa näyttää seuraavana aamuna kun siihen lisäksi on ottanut kaliumlisää. Näiden kokeilujen tarkoituksena on löytää oma, yksilöllinen metodi saada se huippukunto vielä kovemmaksi. Ei näillä viimeistelyillä mitään vajaata kuntoa loihdita upeaksi. Vain kova kunto voidaan oikealla tavalla viimeistellä timanttiseksi.

No jos aletaan hiuksia halkomaan niin miten sinä olet todennut esimerkiksi elimistösi natrium tasojen muutoksen? Sinun henkilökohtaiset kokemukset perustuvat kisaviimeistelyihisi, jotka ovat toimineen erinomaisesti. Voitko sinä kuitenkaan osoittaa, että onnistuit manipuloimaan kehon natriumin ja kaliumin tasoja? @Hulkki puhuu kissasta ja sinä koirasta.
Eli dieetillä olen ajanut kroppaani samalla tavalla kuin kisaviimeistelyissä, seurannut kunnon muutosta, ihonalaisen nesteen muutosta, lihaspaineita jne. Ei mulla siis ole mitään lääkäriä ottamassa verinäytteitä, koska miksi edes olisi? Mun kroppani toimii hyvin näillä metodeilla. Miten vaikea se on sitten uskoa, että mun natrium-kalium kikkailu toimii? On täällä kyllä ihme porukkaa kommentoimassa. Varmaan kukaan teistä ei ole edes vetänyt Utti poislukien kisadieettiä.

Mitä me vielä keskustellaan? Sulla on sun mielipide ja mulla on mun? Mä olen sanonut jo sanottavani ja toivottavasti myös sinä.

Nyt kun päätit kuitenkin jatkaa keskustelua niin voisitko tosiaan kertoa mikä tekee sinusta käytännön tietäjän ja Utista ei? Vai meinaatko tosiaan noin ohittaa nuo kysymykset kun menee vaikeaksi?

Nyt kun päätit kuitenkin jatkaa keskustelua niin voisitko tosiaan kertoa mikä tekee sinusta käytännön tietäjän ja Utista ei? Vai meinaatko tosiaan noin ohittaa nuo kysymykset kun menee vaikeaksi?
En mä tiedä mistään mitään.

Btw. Kun puhutaan kaliumista, niin täytyy varoittaa siitä kuitenkin (olen tästä kirjoittanut blogissanikin), että kaliumia ei tietenkään pidä nauttia liikaa, eikä missään nimessä suolaa saa pistää poikki kokonaan. On olemassa riski hyperkalemiasta, jos vettä ei juoda, suolat on nollissa ja kaliumia nautitaan massiivisia määriä.

Tässä juttu blogistani.

Eli dieetillä olen ajanut kroppaani samalla tavalla kuin kisaviimeistelyissä, seurannut kunnon muutosta, ihonalaisen nesteen muutosta, lihaspaineita jne. Ei mulla siis ole mitään lääkäriä ottamassa verinäytteitä, koska miksi edes olisi? Mun kroppani toimii hyvin näillä metodeilla. Miten vaikea se on sitten uskoa, että mun natrium-kalium kikkailu toimii? On täällä kyllä ihme porukkaa kommentoimassa. Varmaan kukaan teistä ei ole edes vetänyt Utti poislukien kisadieettiä.
Jätitkö taas tahallasi lukematta viestistäni kohdat "hiuksia halkomaan" "jotka ovat toimineet erinomaisesti". Eihän tuo SINUN kisaviimeistelyjesi toimivuus ole uskon asia. Käytännössähän se on toimivaksi todettu SINUN kohdallasi jo lukuisia kertoja. Te väittelette kahdesta eri asiasta ja jostain syystä et pysty sitä myöntämään. Minä en ole yhtäkään kisadieettiä vetänyt, joten minulla ei tarvitse vetää poroja kolviin, jos fakta poissulkee oman olettamukseni kyvyistäni manipuloida kehoni natrium tai kalium tasoja. Mitä sillä on väliä vaikka sinä et pystykään esimerkiksi solunsisäistä natriumtasoa muuttamaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom