Kirkkokiertue TLP&Mike.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oletkos Mike suunnitellut ulkomaille lähtöä kirkkokuvaukset mielessä? Keski-Euroopassa löytyisi mitä hienompia kirkkoja esim. jotain gootti kirkkoja ja varsinkin Norjan puiset viikinkikirkot olisivat pirun hienoja, sopisivat teikäläisen kuvaus ja kuvankäsittely tyyliin kun nyrkki perseeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletkos Mike suunnitellut ulkomaille lähtöä kirkkokuvaukset mielessä? Keski-Euroopassa löytyisi mitä hienompia kirkkoja esim. jotain gootti kirkkoja ja varsinkin Norjan puiset viikinkikirkot olisivat pirun hienoja, sopisivat teikäläisen kuvaus ja kuvankäsittely tyyliin kun nyrkki perseeseen.
Ei näistä mitään makseta, joten turhaa se olisi lähteä kuvailemaan ulkomaille.
Ihan hauskaa settiä, paljonko oli laajiksessa millejä? 15?
12 milliä on Sigmassa, ihan veikeä lasi täydessä kennossa.

---------------------

Tässä muuten mun blogista kommenttia Jore Puusalta, joka on semmoinen taidehörhö. Se on vetänyt meitsistä herneet, mulla on vallan hauskoja maileja siltä, missä se ylistää itseään maasta taivaaseen ja haukkuu meitsin paskaksi :D

Tässä kuitenkin Joren maan mainio avautuminen blogissani. Mies muuten on niin yksinkertainen, että kertoi että itse kuvaisi bodarit idiootteina ääliöinä tajuamatta, että montakohan kuvattavaa mulle tulisi jos alkaisin noudattamaan tuota Joren perverssiä ideaa.

Eli kaveri on semmoinen, joka pääsi joskus Foto finlandian finaaliin kun mustavalkoisessa kuvassa oli epäterävänä masturboiva mieshenkilö, taidetta!

Mielenkiintoinen kombinaatio. Hedonistinen ja mömmöjä kitaan tunkeva bodauskulttuuri ja kirkot sisältä joissa on “törkeen komeeta”
Semiootikko näkisi tässä freudilaisen lipsahduksen, anteeksipyyntö siitä mitä tekee sakraalin vaelluksen kautta.
Mitähän jos seuraavaksi teette sen mitä minä olen tehnyt, eli retki johonkin sweatshoppiin jossa lapsiorjat väsää bodausvaatteita ja sitten sama kommentti, ” törkeen komeita kakaroita, olipa ihan homona kuvakulmaa kuolevaan kakaraan, tulee komeesti toi visva näkyviin sigmalla.”

Hehe, ei stn, mut sehän on vaan hyvä merkki jos tollaset keijot alkaa häiriköimään!

Pitäiskö meiän kerää mikelle matkakolehti pakkikselta ni se vois lähtee kuvaamaan domia:

246344404_0a42041122_o.jpg

Itseeni ainakin iskee kybällä nuo kirkkokuvat kun tuntuu että suomessa on kaikki muut vanhat rakennukset pistetty matalaksi ja tilalle rakennettu jotain laatikkomaisia pytinkejä..

Käykääs tipen kanssa samalla kuvaamassa noita suomen linnoja jos sattuvat matkan varrelle.. :)

Mutta noi euroopan katedraalit ja kirkot on jo omassa luokassaan. Ja siellä on vanhoja kaupingin osia säästetty mikä luo vielä hienomman tunnelman kun niissä kiertelee..

Ei näistä mitään makseta, joten turhaa se olisi lähteä kuvailemaan ulkomaille.

!
Lähinnä meinasin että siinä yksi syy lisää käydä reissaamassa, omaksi huviksennehan tätä teette. Käydäänhän ulkomailla muutekin juuri katsomassa paikallisia nähtävyyksiä, kyllähän niistä samalla kuviakin tulee otettua.

First things first.....

Mulle kävi 'kivat' tuossa reissussa ja optiikka on nyt ensisijainen juttu. Pistän kuvia illalla, mutta pitää lähteä viemään tuo kakkula postiin. Joskohan JAS-tekniikka saa sen kuntoon suhteellisen järkevään hintaan, täytyy vain toivoa.

Uusi maksaa +1600€ eikä nyt ois rahaa irroittaa sellasta ja tuota mä käytän varmaan eniten, joten se on lähes pakko kuitenkin hankkia mitä pikimmiten. Toi vielä oli se hyvä yksilö, eli tarjokkaista 2:sta huomattavasti parempi.. nyt täytyy koko koetusrumba tehdä uusiksi, jollei JAS saa kuntoon sitä.

Eli eli.. Manfrotton pikakiinnitys petti ja optiikka kamerassa kiinni putosi kivilattialle. Juu.. vituttaa, sitä ei voi kieltää, mutta 1 opetus tässä tuli. Toi manfrotto on nyt lähdössä lopullisella uinnille Päijänteeseen ja Arca-Swiss tyylinen kiinnitys FLM:n kuulapäällä tilauksessa. Katsotaan nyt mitä tuon kustanne on ja sen mukaan mennään. Piti ostaa panoraamapää ja 15mm fisu, mutta ne nyt tais jäädä toissijaiseksi hankinnaksi, vaikka ne oli jo miltei kotona. Jouduin siis perumaan sovittuja kauppoja 1kpl tässä tän takia.

Niin, tältä näyttää EF 16-35 2.8L II:n elektroniikka :curs:
attachment.php

Liitteet

• _D8N1921.jpg
    _D8N1921.jpg
    188,1 KB · Katsottu: 1 111
Tosi paska juttu TLP, toivottavasti osaavat korjata.

Mike, Puusa on varsin tuttu kaveri yhdeltä toiselta foorumilta. Hauska mies, en tiennytkään että sinäkin olet tyypin tulilinjalla. :D

Kuvat ovat makian näköisiä!

Hartolan kirkko voisi olla asiallinen kuvausta varten?:
Hartolan kirkko on rakennettu graniitista 1911–1913 ja sen on suunnittellut kirkkoarkkitehti Josef Stenbäck, joka myös urakoitsi kirkon rakennusmestaria apuna käyttäen. Tyyliltään kirkko edustaa kansallisromantiikkaa, mutta siinä on myös uusgotiikan ja jugendin vaikutteita.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hartolan_kirkko
http://www.phmuseomatka.fi/main.php?id=44

Pitkän matkan päässä...

Voin tuosta duunailla taustiksenkin.

Puusa on joo ennenkin meitsille vittuillut, mutta olen minä sitä viistänyt jollain forumilla aikanaan sanoen "menkää kuvaamaan älkääkä selittäkö, teistä tulee muuten kaikista puusia".

Kaverilla on kyllä mökissä valot päällä, mutta ei ketään himassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom