Kiristelystä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Eli käykö porukka aivan normaalisti salilla kun on reilusti miinus kaloreilla liikenteesä ja kuinka paljon lisäätte aerobista liikuntaa?

Tästäkin varmaan löytyis jotakin search mutta, ei ole aikaa töissä ettiä.

Salillä vähintään yhtä kovat treenit kun plussalla ollessa jotta lihat säilyy. Ja mulla ainakin kasvaa voimatasot dietillä...kunhan pitää välillä vähän mässypäiviä jotta jaksaa painaa. Aerobista lisään myös reilusti, vihaan olla nälässä.

Tulipa mieleen kun tässä itsekin kiristelemässä olen ja tuo salikortti on lopuillansa ja harkinnassa jatkaa korttia että kannattaako kiristelyn aikana tehdä ihan normaalia treeniä salilla aerobisen lisäksi säilyttääkseen lihat. Siis että tuleeko turmio jos pelkkää aerobista harrastaa?

Squt sanoi:
Tulipa mieleen kun tässä itsekin kiristelemässä olen ja tuo salikortti on lopuillansa ja harkinnassa jatkaa korttia että kannattaako kiristelyn aikana tehdä ihan normaalia treeniä salilla aerobisen lisäksi säilyttääkseen lihat. Siis että tuleeko turmio jos pelkkää aerobista harrastaa?
Jos lihaa on salitreenillä kertynyt, niin sillä se myös pysyy. Aerobinen harjoittelu antaa päinvastaisen ärsykkeen kropalle. Mitä vähemmän lihaa, sitä paremmin kroppa aerobista jaksaa.

Itse kiristelen ilman varsinaisia aerobisia jos ei remonttihommeleita lasketa. Jos polkisin kuntofillaria niin pitäisi vain syödä enemmän hiilareita peittämään kasvanut kulutus.

Itse karsin muutaman liikkeen pois joka treenistä,koska teen melko paljon aerobista ja työkin on helvetin kuluttavaa.Sen minkä teen salilla teen sen kovalla teholla kohtuu isoilla painoilla niinkun aina,mutta treeni on sellainen lyhyt ja tehokas että lihat säilyy eikä se ainakaan kuormituksen vähentymisestä,mutta ei myöskään liiallisesta rasituksesta energia tasoihin nähden ala pienentymään.

Sustanooli sanoi:
Itse karsin muutaman liikkeen pois joka treenistä,koska teen melko paljon aerobista ja työkin on helvetin kuluttavaa.Sen minkä teen salilla teen sen kovalla teholla kohtuu isoilla painoilla niinkun aina,mutta treeni on sellainen lyhyt ja tehokas että lihat säilyy eikä se ainakaan kuormituksen vähentymisestä,mutta ei myöskään liiallisesta rasituksesta energia tasoihin nähden ala pienentymään.

Itse tässä kiristelen kesää varten ja hyvin on tähän mennessä rasva palanut. Lähin reilusta sadasta kilosta, nyt on 96kg ja silminnähden kroppa kiristyy koko ajan. Tarkoitus olis vetää rasvat sinne 7-8% eli noin 4% alaspäin pitäs vielä tulla. Eli noin 92 kiloon pitäs päästä neljässä viikossa.

Itse saan rasvan palamaan ruokavaliomuutoksilla ja termogeeneillä niin tehokkaasti etten uskalla juuri airobista vetää, ettei vähät lihat häviä. Painokun tippuu reilun kilon viikossa jo nyt.

Proteeinit ja hyvät rasvat korkeelle, lyhyet hiilarit ainoastaan treenin jälkeen ja pitkäketjuisiakin kohtuudella lähinnä kuidun saannin turvaamiseksi. Airobiset aamulenkit otan mukaan vasta jos aineenvaihdunta tuntuu jämähtävän.

Positiivista tässä on ollut se, että voimatasot on tähän asti hieman kasvanut, eli ei ainakaan vielä ole yhtään lihaa lähtenyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom