kireyden pysyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

crack

Banned
moro, oon nyt 10% rasvoissa ja ajattelinkin et jos vetäisin 5-7%:tiin niin kuinka pysyvää tuollainen kireys on? eli pitääkö tavallaan "diettaa" koko ajan vai pysyykö tommonen kireys ihan ylläpitokaloreilla ja punttitreenillä?

Kyllä kireys pysyy oikeanlaisena jos syö oikein.

Oftopiccia tähän väliin, mun paino on puonnu pari kiloo mut kessi on silti kasvanu! :D
Kesäksi kireäksi, kyllä! :jahas: Ei taida pexiltä onnistuu! :D

Pexi87 sanoi:
Oftopiccia tähän väliin, mun paino on puonnu pari kiloo mut kessi on silti kasvanu! :D
Kesäksi kireäksi, kyllä! :jahas: Ei taida pexiltä onnistuu! :D

Jos oot dietillä alkumetreillä (ja muutenkin) niin ei kannata pelästyä. Se paino saattaa tippua aika nopeesti aluks, kun kropasta lähtee nesteitä, mikä tarkottaa myös sellasen "täyteläisyyden" pienenemistä. Kun tähän lisätään vielä ruuan määrän väheneminen, etenkin mahan ympärysmitta pienenee aika radikaalisti, eikä tällöin oo niitä nesteitä ja ruokaa turvottamassa pakkia = venyttämässä sitä ihonalaiskudoksen rasvaa laajemmalle alueelle. Tästä syntyy helposti illuusio, että ois tullu lisää rasvaa. Tän huomaa hyvin aamulla, kun herää: näyttää, että laardia ois ihan sikana enemmän, mutta kun syöt aamupalat ja juot, niin mies "kiristyy" ihan silmissä :D

Niin ja jos on kireemmässä kunnossa ja syö niin sillon katoaa palikat helposti myöskin. Kakspiippunen juttu :P
Siis esim. aamulla näkyy koko pakki ennen syömistä, kun syö niin lihaserottuvuus vähenee roimasti.

rintafile sanoi:
Tästä syntyy helposti illuusio, että ois tullu lisää rasvaa. Tän huomaa hyvin aamulla, kun herää: näyttää, että laardia ois ihan sikana enemmän, mutta kun syöt aamupalat ja juot, niin mies "kiristyy" ihan silmissä :D
Mulla toi menee toisinpäin. Heti aamulla kiereimmillään ja sitten syönnin jälkeen tulee "nesteytys". :)

Tomi sanoi:
Mulla toi menee toisinpäin. Heti aamulla kiereimmillään ja sitten syönnin jälkeen tulee "nesteytys". :)
Mulla ihan sama juttu. Oon aamulla kynäniska ja illalla läski kynäniska.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom