kipeenä :(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhis^^
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kertokaas te kokeneet konkarit mitä mä voisin tehä himas nyt ku oon flunssas + on korva tulehdus enkä pääse viikkoo / kahteen salille ja hirveesti tekis mieli:curs: . onkos kotona mitää mitä vois tehä mikä ei kuitenkaa vaikuttais neg tavalla mun flunssaan.:)

Koita saada ajatukset muualle. Tee kotona jotain muuta mieluisaa mistä tykkäät. Kattele vaikka leffoja tai pelaa tietokoneella. Jos vaan mahdollista niin syö kunnolla eli ihan normaalisti niinku treenaisit ja olis vaan välipäivä. Ei se viikon-parin tauko mitään haittaa tolla tavalla muuta kuin psyykkisesti. Ne lihakset ei kuitenkaan lähe minnekään kävelemään siinä parissa viikossa.

Koita saada ajatukset muualle. Tee kotona jotain muuta mieluisaa mistä tykkäät. Kattele vaikka leffoja tai pelaa tietokoneella. Jos vaan mahdollista niin syö kunnolla eli ihan normaalisti niinku treenaisit ja olis vaan välipäivä. Ei se viikon-parin tauko mitään haittaa tolla tavalla muuta kuin psyykkisesti. Ne lihakset ei kuitenkaan lähe minnekään kävelemään siinä parissa viikossa.

Komppaan tässä edellistä postia. Silloin kun on kipeä niin mitään ei kannata tehdä. Paluu normaaliin kestää ehkä sen pari salikertaa, mutta sen jälkeen homma menee niin kuin ennenkin. Kipeenä kun lähtee vääntämään niin saattaa saada pahoja jälkitauteja. Maltti on valttia ja sitten kun taas terveenä olet niin asenteella homma taas pulkkaan.

Mulla on aika monen viikon sairasloma salilta ja rupee itteä pikkuhiljaa vituttamaan tää kotona istuskelu. Pokeria oon pelannut netissä ja kattonut telkkua/leffoja. Hesaria on tullut luettua tavallista tarkemmin ja kouluhommia katellut. Ei toi parin viikon reenitauko mikään paha ole, hyvä vaan kun vähän paikat palautuu.

Kotona ei kannata paljon muuta tehdä, kuin huilata sekä parantaa immuniteettia. Kun on yhden päivän ollu terveenä niin sitä helposti juoksee salille hinkkaamaan väliin jääneitä treenejä ja unohtaa palautua flunssasta kunnolla ja avot kahden päivän päästä uudestaan flunssa päällä.:curs:

Hyviä vastustuskyvyn lisääjiä on normi hedelmät ym. mutta kannattaa koittaa ainakin jotain näistä ,jos flunssa tuntuu sitkeeltä tai muuten vaan vituttaa:
- carmolis "munkkitipat" (kuuman mehun sekaan laitettavia tippoja 10-20 tippaa 3-4*päivässä.. tehokkaita & halpoja & kestää kauan!!)
- Ternimaito kapselit (omasta mielestä ollut myös tehokkaita flunssan nujertajia ja vastustuskyvyn lisäämisessä)
- Antiwir ( pillerit, joita kannattaa huitoa tiuhaan, jos on viruspohjainen flunssa)
- Twinlabin Daily One tai mikä muu tahansa monivitamiini pilleri ( Likkakaverini, joka on AINA kipeä söi näitä koko syksyn eikä ollut kertaakaan kipeä):eek:

Kotona ei kannata paljon muuta tehdä, kuin huilata sekä parantaa immuniteettia. Kun on yhden päivän ollu terveenä niin sitä helposti juoksee salille hinkkaamaan väliin jääneitä treenejä ja unohtaa palautua flunssasta kunnolla ja avot kahden päivän päästä uudestaan flunssa päällä.:curs:

Hyviä vastustuskyvyn lisääjiä on normi hedelmät ym. mutta kannattaa koittaa ainakin jotain näistä ,jos flunssa tuntuu sitkeeltä tai muuten vaan vituttaa:
- carmolis "munkkitipat" (kuuman mehun sekaan laitettavia tippoja 10-20 tippaa 3-4*päivässä.. tehokkaita & halpoja & kestää kauan!!)
- Ternimaito kapselit (omasta mielestä ollut myös tehokkaita flunssan nujertajia ja vastustuskyvyn lisäämisessä)
- Antiwir ( pillerit, joita kannattaa huitoa tiuhaan, jos on viruspohjainen flunssa)
- Twinlabin Daily One tai mikä muu tahansa monivitamiini pilleri ( Likkakaverini, joka on AINA kipeä söi näitä koko syksyn eikä ollut kertaakaan kipeä):eek:

Uudenvuodenaattona iski vatsatauti ja kuume, joka jatkui aina viime torstaihin asti. Töissä oli "pakko" käydä, mutta salilta olen tietty pysynyt poissa. Tänään harkitsin menemistä, mutta tulin siihen tulokseen, että pidän sen viikon kuumeetonta aikaa. Kuinka sitten aika on kulunut ja mitä "suosittelen";
Lukemalla Tuntematonta Sotilasta ja ammattikirjallisuutta, pelaamalla tietokoneella ja surffaamalla netissä. Esimerkiksi täältä pakkiksesta löytyy monta mielenkiintoista viestiketjua, joissa voi vaan hämmästellä lajitoveriensa diversiteettiä:D Television katsominen on hyvin passé, mieluummin sitä vaikka kahlaa Youtubessa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom