Kipeeksi kesken ohjelman

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Nyt liikkeellä ollu kuume ja flunssa iski sitten muhunki, ja mikä eniten syö niin juuri oli menny kolmas viikko ryssä penkistä. Kipeenä ollessa voimat katoaa ja yleensä tulokset tippuu hetkeks kunnes ne saa palautettua. Nyt kun vielä oli ohjelma kesken nii miten pitäis palata takas ohjelman neljännelle viikolle? Ottaa muutama viikko kevyesti ja ootella että voimatasot on taas nousseet terveen tasolle ja jatkaa sitten vai mitä tehdä?

Joku kova pöpö on kyl liikkeellä, ku meikäläisen veti vatsataudin vuoksi sängyn pohjalle. En muista koska viimmeksi ollu kipeä. Tais tulla loppupeleissä ihan hyvään paikkaan kun ei voinu olla poissa salilta, ni nyt tulee väkisin hyvää palautumista. Voimat on kyl täysin poissa, mut tuskin ne lihat mihinkään heti katoo. Muutaman päivän otan varmaa vähä kevyemmin ku tästä tokenen ja sitte täysi höyry päälle.
btw. On muuten ainakin Turun alueen apteekeista ollu muutaman päivän loppu vatsataudin hoitavat lääkkeet.

Nii ja jos tästä jotai plussaaa pitää hakea niin tuntuu että maha pienentyny puoleen, kun ei oo tullu syötyä kun ei maistu. Pitää kyllä juoda protskuu ettei kaikki lihat hävii.

joo, kipeenä täälläkin ollaan. ja perhanan kipeenä ollaankin, ei taida salille päästä viikkoon tai kahteen

mä olin hiukan heikkona ja sit ku tuntu paranevan otin yhden kevyen viikon. sen jälkeen täysillä ja hyvin jakso.
riippuu varmaan kuinka kovasti sairastaa, mut kyllä yks viikko ainakin kannattaa tehdä 50% tehoilla, sellasta kevyttä lihasten herättelyä.

Mulla oli muutaman päivän pituinen, ärhäkkä vatsatauti. Pidin taudin jälkeen suosiolla viikon totaalitauon ja otin heti tauon jälkeen normaalikovuiset treenit kun olo oli täysin normalisoitunut. Meni treeni justiinsa niin kuin ei olisi mitään tautia koskaan ollutkaan, eli rauta liikkui yhtä hyvin (tai huonosti) kuin ennenkin. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom