- Ikä
- 43
makohtaista diettikokemusta on 30kilon verran vajaatoiminnasta huolimatta ja ilman lääkitystä vieläpä. vaikeeta se oli. Todella vaikeeta mutta hirveen kovalla tahdonvoimalla tänne on päästy. 4vuotta sitte raskaana ollessa paino nous 35kg, huraa tahtia. Melkein kilo viikossa. Nyt harmittaa ettei neuvolassa tajuttu lähettää mittaksiin. Sitte aloitin raskauden jälkeen yrityksen päästä niistä kiloista eroon. Siinä kovassa 3vuotta kestäneessä projektissa sitte kilpparikin alkoi vetää viimeisiään. Vasta alle vuos sit hakeuduin kokeisiin ku ruumiinlämpö huiteli 35,5 tai 34,9. Hirvee palelu oli koko ajan, villasukat jalassa mentiin myös kesällä. Nyt vasta ku lääkitystä on ollu melkei vuos alkaa tuntu asiltä et olo on hyvä. En enää palele, ulkona pystyy olla hihattomassa vaikka on vaan 20 astetta lämmintä. Viel viime kesänä vedin villapaidassa helteilläkin. Ruumiinlämpö on siinä 36 kieppeillä, menkkojen alla jopa 36,4 :D
Nyt olen ollut pienellä kiristyskuurilla maaliskuusta ja 6kg on tippunut. Veikkaan että dietti lisää lääkityksen tarvetta, koska olen yrittänyt kuunnella kroppaa nyt paremmin kuin ennen. Kova treeni myös vaikuttaa oloon, sekä kesä. Moni vajispotilas sanoo että talvella lääkitystä pitää nostaa ja kesällä laskea.
Apteekissa sanottiin et jokainen joutuu ite säätää oman lääkityksensä. Verikokeilla ei oo mitään tekemistä sen kans, vaan et olotilan mukaan. Mä oon ainaki ilman lääkärissä käyntiä tai labroja säädelly lääkitystä ylös ja alas, kuunnellen kroppaa ja oloa.
Nyt olen ollut pienellä kiristyskuurilla maaliskuusta ja 6kg on tippunut. Veikkaan että dietti lisää lääkityksen tarvetta, koska olen yrittänyt kuunnella kroppaa nyt paremmin kuin ennen. Kova treeni myös vaikuttaa oloon, sekä kesä. Moni vajispotilas sanoo että talvella lääkitystä pitää nostaa ja kesällä laskea.
Apteekissa sanottiin et jokainen joutuu ite säätää oman lääkityksensä. Verikokeilla ei oo mitään tekemistä sen kans, vaan et olotilan mukaan. Mä oon ainaki ilman lääkärissä käyntiä tai labroja säädelly lääkitystä ylös ja alas, kuunnellen kroppaa ja oloa.