BB PRO Kille Kujala

Täytyy vaan ihmetellä että onpas kekkosen aikaiset säännöt liitossa kun pakottivat sut kisaamaan kesken dieetin. Luulis että olis viime vuotiset näytöt riittäneet siihen että sut uskaltaa lähettää kansainvälisiin skaboihin ilman pelleilyjä. Tsemppiä seuraavaan kisaan sulle!.

peUnbvZ.png

^Hyvä Kille! Nämä videoproggikset on antanut ainakin mulle ihan uutta perspektiiviä siihen mitä kehonrakennus on. Killestä ja muistakin videoita tuottaneista bodareista on jäänyt mulle pelkästään positiivinen kuva. Lisäksi videot ovat saaneet tällaisen peruskuntoilijan kiinnostumaan ihan uudella tavalla kilpakehonrakennuksesta urheilulajina.
Eli iso peukku Killelle!

Täytyy vaan ihmetellä että onpas kekkosen aikaiset säännöt liitossa kun pakottivat sut kisaamaan kesken dieetin. Luulis että olis viime vuotiset näytöt riittäneet siihen että sut uskaltaa lähettää kansainvälisiin skaboihin ilman pelleilyjä. Tsemppiä seuraavaan kisaan sulle!.

Siis idea oli hyvä, eihän siinä mitään. Ku oisin vaan tienny sen aikasemmin ni ois menny alussa pikkusen vauhikkaammin. Nytki jos ei ois tullu sitä 2 viikon paussia ja tota saatanan vatsa tautia vielä loppuun ni ois se vähä parempi ollu :) Rasvat oli vime viikolla 6,5 ni ei sitä ihan täys läski oo.. Mutta se ois ollu hyvin alle kuus ilman sairastelua ja se ois jo ollu ihan jees tonne kisaan.

Mutta näin tällä kertaa ja saihan siinä vähä showta pittää ni mikäs siinä :D

Mites noi sit menee ku esim Halmo kisailee Arnoldissa vaikka ei ole suomessa kisannukkaan pariin vuoteen? Vähä tuntuu et ne halus Killen sinne tuomaan vähä jännitystä tohon skabaan ku Tommikin jäi pois.

Noita "ennen vanhaan tehtiin kaikki kovempaa" jutut nyt voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ihan sama mistä lajista puhutaan, niin viimeisen 20 vuoden aikana valmennus, ravitsemus ja yleinen tietoisuus harjoittelun lainalaisuuksista on kasvanut huomattavasti. Eri asia on tietenkin pitää mielessä "harjoittelun ajattomat lainalaisuudet" kuten harjoittelun ja levon kurinalaisuus, pitkäjänteisyyden ja suunnitelmallisuuden merkitys, tai että mitä korkeammalle uskaltaa tavoitteen asettaa niin sitä korkeammalle sitä yleensä myös pääsee. Viimeisimpänä mutta vähäisimpänä on hassua kuinka harvoin tuurin merkitystä kaikessa kilpailussa vähätellään. Pysyykö terveenä, miten valmistautuminen sujuu, miten värit asettuu, miten kroppa reagoi, mitä tuomarit ovat mieltä, miten kanssakilpailijoilla on asiat sujunut, nämä kaikki vaativat aina hippusen hyvää tuuria. Toisaalta, positiivinen mieli ja ajattelu kyllä vetävät myös sitä onnea ehkä hieman puoleensa.

Kiitos kovasti näistä viimeisistä videoista. Tosi mielenkiintoista nähdä tuota viime hetken valmistautumista ja backstagen hyörinää.

Mitkäs ne sun meriitit sitte on jos toi toka sija ei oo yhtään mitään? En yleensä jaksa ees näihin provoihin vastata mutta tehään nyt poikkeus. Se miks näitä videoita tehään on juurikin sen takia että mua ei kiinnosta olla turpa kiinni ja huppu päässä jossain kellarissa itekseen. Niitä on ihna tarpeeks tässä maassa muutenki!
Mun tarkotus on tehdä tästä itelle osittain elanto ja sitä ei siellä pimeessä montussa tehä ku kukaan ei susta tiiä. Jokanen tyylillään ja mä teen tän näin.

Se ei siihen lavamenestykseen vaikuta milläänlailla, treenaan ja syön ihan just samalla tavalla, on siinä kamera tai ei :D

Kiitos tsempeistä!

Imet vaan kaiken ton nettinegatiivisuuden itsees ja käytät sitä voimavarana, koska ne samat mouruajat mouruaa vielä lujemmin kun sulla alkaa pyyhkiä vielä paremmin.:rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tsemppiä Killelle kovasti! Äijjä menee tällä hetkellä kyllä ehottomasti mun TOP-3 suomi bodareihin. Kiitokset videoista myös mukava seurata äijjän puuhasteluita :)

Hommahan selvästi toimii. Aivan erinäköinen mies kuvassa, kun vertaa esim. noihin Kultsan kisoihin. Ja näinhän sen pitääkin mennä. Paras kunto pitää olla siellä pääkisoissa. Viimeistelyt nappiin ja jalometallia kaulaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom