BB PRO Kille Kujala

Tänään tulee Killeltä videota kultsan kisoista !

11160581_10152950191674495_7830825648866500466_n.jpg

Näkyi kyllä jo kun Kille lineuppiin käveli että kyllä mies on ihan promassoissa. Nesteinen ja vähän rasvainenkin, mutta luulen kyllä että tietoisesti... Sillä onhan Amateur Olympiaan matkaa. Siisti vapari. Tuli vähän jenkkifiilis, räppi soi ja sait vielä ylöisen hyvin mukaan.

Hyvää videoo niinko aina ennenki. Tuon lihaspyöreyden kun sais kireeseen kuosiin, niin on todella kova paketti. Vatsakontrollikin Killellä tosi hyvällä mallilla.

Hyvää videoo niinko aina ennenki. Tuon lihaspyöreyden kun sais kireeseen kuosiin, niin on todella kova paketti. Vatsakontrollikin Killellä tosi hyvällä mallilla.
Joo sen ku saa pidettyy, se ois ainaki hakusessa :D Tosi vaikee oli kisata, seuraavassa pätkässä saatte siittä lisää tietoa. Vaikein kisa missä oon ollu mut nyt se on ohi ja toivottavasti pian saa alkaa täysillä valmistautuun sinne oikeeseen :)

Mites tää edellisellä videolla esiintynyt tony liittyy näihin sun juttuihin? Ilmeisesti kyseessä tää suomen sneakerskenestä tuttu herra?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vapari kiinnostais nähdä, onko sitä jossain nähtävillä? :)

Pitäs olla kakkos osassa vapariki :) Tony on tosiaan sneaker jäbä, mun parhaita ystäviä ja asusteleeki tällä hetkellä tossa naapurissa. Ollaan treenattu noita aamuja kimpassa ja muutenki mietiskellään miten tätä dieettiä tehhään. Tonylla on tosi hyvä arviointi kyky kondikseen ja siihen ollaanko aikataulussa, eli on kyllä itelle tosi helppoo ku sieltä tulee palautetta ja neuvoja.

Kyllä viimeistään nyt pitäis Killen mennä vaikka Oulun 38:lle viimeistelyleirille.Siellä 2kk tiukkaa reeniä ja jättäs kaikki lippalakki tiivitaavit sekä video hömpötykset tekemättä.Silloin kun oikeasti reenataan ja dietataan niin pelkästään nukkumaan menokin pelottaa.Puhumattakaan seuraavan päivän reenistä.Tsemppiä ja raivoa loppudietille

[B]Kyllä viimeistään nyt pitäis Killen mennä vaikka Oulun 38:lle viimeistelyleirille[/B].Siellä 2kk tiukkaa reeniä ja jättäs kaikki lippalakki tiivitaavit sekä video hömpötykset tekemättä.Silloin kun oikeasti reenataan ja dietataan niin pelkästään nukkumaan menokin pelottaa.Puhumattakaan seuraavan päivän reenistä.Tsemppiä ja raivoa loppudietille
Muuten hyvä, mutta kyseistä salia ei ole ollut varmaan enää kymmeneen vuoteen olemassa.

Muistakaa että tää nätiönäl chämppiööni on ollut 30 vuotta lajin parissa. Veikkaan että käsipaino on kolahtanut kalloon muutaman kerran liikaa..

Oulun 38 oli vaan esimerkki reenipaikasta jossa painetaan apinan raivolla.Ihan sama missä hornankattilassa reenataan kunhan nää hännystelijät ja videokuvaajat pysyy poissa.Sitten kun OIKEASTI ollaan saavutettu se ns. luukireys mitä ei enää ole vuosiin kukaan suomessa saavuttanut niin ei muuta kun tervetuloa ihmettelemään kuvaajat.Kehonrakentaja on kuin taiteilija joka ei koskaan suostu näyttämään keskeneräistä työtä.Ymmärrän toki että ajat on muuttuneet ja on faneja yms.Mutta ensin pitäisi kerran elämässään saavuttaa se kunto ja kireys.Arnold Classic Amateur sija 2 sillä kunnolla ei tee sinusta vielä yhtään mitään.Ei persekutsit näkyneet edes viidennelle penkkiriville!Kun ollaan kunnossa kutsit näkyy farkkujen läpi!Ja edelleen kaikki tsemit Killelle

Oulun 38 oli vaan esimerkki reenipaikasta jossa painetaan apinan raivolla.Ihan sama missä hornankattilassa reenataan kunhan nää hännystelijät ja videokuvaajat pysyy poissa.Sitten kun OIKEASTI ollaan saavutettu se ns. luukireys mitä ei enää ole vuosiin kukaan suomessa saavuttanut niin ei muuta kun tervetuloa ihmettelemään kuvaajat.Kehonrakentaja on kuin taiteilija joka ei koskaan suostu näyttämään keskeneräistä työtä.Ymmärrän toki että ajat on muuttuneet ja on faneja yms.Mutta ensin pitäisi kerran elämässään saavuttaa se kunto ja kireys.Arnold Classic Amateur sija 2 sillä kunnolla ei tee sinusta vielä yhtään mitään.Ei persekutsit näkyneet edes viidennelle penkkiriville!Kun ollaan kunnossa kutsit näkyy farkkujen läpi!Ja edelleen kaikki tsemit Killelle

Mitkäs ne sun meriitit sitte on jos toi toka sija ei oo yhtään mitään? En yleensä jaksa ees näihin provoihin vastata mutta tehään nyt poikkeus. Se miks näitä videoita tehään on juurikin sen takia että mua ei kiinnosta olla turpa kiinni ja huppu päässä jossain kellarissa itekseen. Niitä on ihna tarpeeks tässä maassa muutenki!
Mun tarkotus on tehdä tästä itelle osittain elanto ja sitä ei siellä pimeessä montussa tehä ku kukaan ei susta tiiä. Jokanen tyylillään ja mä teen tän näin.

Se ei siihen lavamenestykseen vaikuta milläänlailla, treenaan ja syön ihan just samalla tavalla, on siinä kamera tai ei :D

Kiitos tsempeistä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom