Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Killelle pisteet kotiin kun jaksat pyörittää kaiken muun ohessa myös tätä some puolta! Aikataulut valmiiksi jo varmaan solmussa ja ei näistä kukaan vaivaa nähden minkäänlaista palkkaa maksa ja ukko vaan vääntää, hieno piirre "nuoressa" miehessä ;) Jatka siis samaan malliin niin riittää jatkossakin mulle ruokapöytä videoita![]()
Kyllä se jakso varmaan parin viikon sisällä tulee, en tiiä itekkään :D Mut sitteku mainoksessa näkyy Pasi ja Annika ni tiiätte että on mun jakso :
Ja vaikkette jaksas lukea ni käykää ainaki klikkaamassa tota mun blogia, tuette samalla meitsin matkaa ;)
..niin ja tosiaan en saanu ketään kuvaamaan ni koitin ite siinä samalla jotaki saaha, siks vähä heikompi laatusta tällä kertaa.
Tulee molempiaNyt sitte kunnolla kokopitkää pätkää jumpasta ja vaikka vähän löpinöitä päälle! Ei bliiis "tuhlata" näin hyvää tilaisuutta viiden minuutin treenimontageen, vaikka nekin kivoja on.
Saako Killeä käyttää vaate asiantuntijana ?Sulla kun on tuo better bodies mens flex jacket niin onko tuo enemmän huppari kuin takki ? Pitääkö esim tuulta tuulitakin tapaan. Kevät/syksy takki hakusessa, mutta onko tuo enempi huppari ? Menisin muuten katsomaan body actioniin, mutta lähes 100 km matkaa :( Ainakin muistelisin videolla nähneeni tämän takin sinun päälläsi.
Jaa se missä on Bodystockin logot? Sellanen punanen? Se on kyllä huppari, ei kauheesti tuulta pidä eli ei mee näillä keleillä vielä![]()
Mahdatko Kille vielä jatkossa tehdä näitä treenikuva kisoja ? Pitänee varautua tuleviin ja ottaa valmiiksi kuviaOnko jo treenien ajankohdat sovittu ? Toivottavasti saadaan tästäkin videomateriaalia. PS. Huomenna Killeri televisiossa Livillä ohjelmassa Jutta ja huikeat häädieetit valmentamassa klo 20.00 !