BB PRO Kille Kujala

Häijyn näkönen kaveri tolla parrallaan. Pummahtava lookki on pop.

f7ddeea2c77bf916b9166ab9fb64f60d.png

Komee sarja Killeltä!Jerkkua on vaikkakin itse olet ehkä jopa vähän aliarvioinut voimatasojasi,että vain bodari olet..
Täältä näitä mukava katsoa vaikka samalla salilla reenataankin,sinne kun ei tulla ketään kyttään.

- - - Updated - - -

Ja siis tässä tapauksessa nimenomaan toi kyykky sarja.

- - - Updated - - -

On ne kuitenki mun painoon nähden aika pieniä romuja :D Mutta jos joskus tää bodaus tulee tiensä päähän ni sitte vois kokeilla kisahommia tuolla voimapuolella, eiköhän neki siittä vielä kehittys :)
Komee sarja Killeltä!Jerkkua on vaikkakin itse olet ehkä jopa vähän aliarvioinut voimatasojasi,että vain bodari olet..
Täältä näitä mukava katsoa vaikka samalla salilla reenataankin,sinne kun ei tulla ketään kyttään.

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kille lähtee ulkomaille kipaileen ja on pienempi kuin Artturi vaikka Killellä on vielä kiristettävää eli pienenee entisestään. :)

Kille lähtee ulkomaille kipaileen ja on pienempi kuin Artturi vaikka Killellä on vielä kiristettävää eli pienenee entisestään. :)
Kille näyttää kyllä isommalta kun kiristyy lisää. Illuusio isommista lihaksista tulee tällöin esille.

(E) puhuko se Kille muuten jotain, että tuoltakin olisi videota tulossa? Jos näin niin aika hienoa, näistä karkeloista kun ei ole ikinä liikaa laadukasta matskua.

Pakko kysyä! Millainen fiilis sulla Kille oli lavalla kun tiedossa oli ettei kunto ole kohillaan? Mietin vain että kyllähän se varmasti tekemiseen vaikuttaa henkisellä puolella. Ainakin jos omalle kohdalle miettisin niin tilanne olisi myrkkyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom